Kapittel 17

2.1K 51 8
                                    

Zayn POV

Alexia sank sammen. Jeg tror hun besvimte.

"Alexia" ropte Louis.

Han var fortsatt opptatt med og sloss mot mannen, mannen holdt rundt Louis og han kom seg ikke løs. Niall hang rundt halsen på den andre mens Liam bokset han i ansiktet og i magen.Døra ble sparket opp og flere politifolk kom inn.

Alexia POV

Jeg våknet og blunket mot det skarpe lyset. Jeg var i et hvitt og kjedelig rom. Sykehuset. Hodet mitt verket. Alle guttene var der. Zayn hadde blodig nese og et blått øye, Louis hadde armen i fatle, Niall hadde plaster i hele ansiktet og et stort i panna og Liam hadde bandasje over knokene og plaster over nesa. Harry var den eneste uten skader.  Hva hadde skjedd? Hvorfor var alle skadd?

"Hva har skjedd med dere?"

De fikk ikke svart fordi en lege kom inn. Han så på meg.

"Du har slått hodet ditt litt og har noen skrubbsår, men du kan dra hjem" sa legen.

Han snudde seg mot Louis.

"På grunn av voldtekten vil hun få litt problemer med å få barn" sa legen.

Det sier han til broren min? hallo det er meg det gjelder ikke han. Jeg satte meg opp og gikk bort til Zayn. Kroppen min føltes øm og støl. Jeg klemte ham. Et smertestønn glapp ut av ham.

"Unnskyld" sa jeg.

"Det er en god smerte" sa han og klemte meg igjen.

"Hva har skjedd med dere?" spurte jeg da jeg slapp klemmen.

"Zayn ble slått kraftig i brystet, nesa og øyet, Lou ble kastet i gulvet og forstuet armen, Niall fikk ansiktet dyttet inn i veggen og fikk et kutt i panna og jeg bommet på mannen og traff veggen da jeg skulle bokse han i magen" sa Liam.

"Dere ble skadd for å redde meg? dere er de beste" sa jeg.

De nikket. Jeg klemte alle etter tur.

"Hvorfor er ikke du skadd Harry?" jeg så på ham.

"Fordi han bare ringte politiet" sa Niall.

"Det er ikke bare å ringe politiet når du ikke har dekning på mobilen"

"Jeg passet Thunder også" sa han.

"Hunden er hjemme" la han til før jeg fikk spurt.

"Skal vi dra hjem?"

Alle nikket. Vi gikk ut av rommet. Jeg ble skrevet ut og vi fant Paul utenfor sykehuset. Det var fult av fans utenfor sykehuset. Paul hjalp oss gjennom folkemengden.

"Louis gift deg med meg"

"Niall vi elsker deg"

"Liam bli sammen med meg"

Paul åpnet bildøra og alle kom seg inn. Han kjørte ut av sykehuset. Ingen sa noe. Han parkerte og alle gikk ut og inn i huset.

Thunder møtte oss i gangen. Han slikket meg i ansiktet og bjeffet. Jeg klappet ham litt og gikk inn i stua der de andre satt i sofaene.

Jeg kom på at jeg ikke hadde spurt hvordan de fant meg.

"Hvordan fant dere meg?" jeg så på dem.

"Du kan takke hunden din, det var han som snuste seg fram til deg" sa Zayn.

"Vi fikk ikke ta en pustepause, hver gang vi prøvde dro han oss bare med seg videre" sa Louis.

Jeg så på dem og hentet en godbit til Thunder. Jeg ga ham den før jeg satte meg ned i sofaen. Zayn satt ved siden av meg.

Big brother?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora