Kapittel 22

1.7K 64 22
                                    

Konserten var over. Vi hørte fansen skrike. Guttene takket fansen og løp av scenen.

"Flott konsert gutter" Paul dukket opp og smilte.

"Bilen venter" fortsatte han.

Zayn tok hånden min. Vi gikk ut av rommet backstage og mot utgangen. Flere sikkerhetsvakter møtte oss på veien og gikk sammen med oss. Det var kaos utenfor, jenter hylte og skrek. Paul dyttet oss alle inn i bilen.

"Vent" Louis hoppet ut av bilen igjen.

"Louis kom hit" ropte Paul.

Louis ignorerte ham og løp inn på arenaen. Paul løp etter ham.

"Noen ganger skulle man tro de guttene gikk i barnehagen" hørte vi han si til seg selv.

Fansen flokket seg rundt bilen. Paul kom tilbake, han holdt Louis i kragen på t-skjorta og dyttet ham inn i bilen.

"Neste gang husk mobilen" sa han irritert. Bilen kjørte mot hotellet.

Bilen stoppet. Vi gikk ut av bilen.

"Flyet deres går klokka 10.30. vi møtes i lobbyen, klokka 8.30 presis" sa Paul.

Alle nikket.

"Nå inn på hotellet før fansen kommer" kommanderte han.

Zayn tok hånden min og vi gikk inn i heisen. Ashley og Niall sto sammen med oss. Liam, Louis og Harry tok den andre. Heisen stoppet og vi gikk ut. Zayn fant nøkkelkortet og vi gikk inn på rommet.

Jeg gjespet, var utrolig trøtt, jeg hadde ikke sovet så godt på flere dager på grunn av kvalme og oppkast og fordi jeg savnet Zayn. Jeg åpnet bagen min og rotet gjennom den for å finne pysjen min.

"Zayn kan jeg låne en t-skjorte av deg til å sove i?" spurte jeg. Zayn kastet en hvit t-skjorte til meg. jeg tok den på meg. på t-skjorten sto det Cool kids don't dance. Jeg la meg i senga og så på Zayn. Han skiftet og la seg ved siden av meg. Hendene hans la seg over magen min. Jeg gjespet og sovnet.

Zayn POV

"Alexiapus våkne" sa jeg. Vi skulle møte Paul om em halv time og Alexia hadde ikke stått opp enda.

"Nei" mumlet hun og snudde seg og sov videre.

"Våkne"

Alexia tok puten min og slo meg med den. Hun slo hardt i søvne.

Jeg satte meg på sengekanten og strøk henne over kinnet.

"Våkne pus" sa jeg rolig.

Liam stakk hodet inn døra.

"Er dere klare? Vi drar om en halv time" sa han.

"Jeg er, men Alexia vil ikke opp av senga" sa jeg.

Liam nikket og forsvant.

"Zayn?" Alexia så trøtt på meg.

jeg kysset henne på kinnet.

"Skynd deg, vi drar om en halv time" sa jeg.

Alexia POV

Jeg var så trøtt. Jeg sto opp og skiftet til joggebukse og Zayns t-skjorte. Jeg gadd ikke sminke meg og satte opp håret. Zayn var klar alt. Han ventet bare på meg. jeg skulle til å gå ut av døra, men snudde og løp inn på badet. Jeg nådde doen akkurat og kastet opp. Ugh, jeg følte meg dårlig. Jeg drakk litt vann og gikk ut til Zayn igjen. Vi gikk ut av rommet og møtte de andre i lobbyen. Paul smilte.

"Da var alle her, ut i bilen med dere"

Det var mange fans utenfor hotellet. Paul dyttet oss inn i bilen og vi kjørte avgårde. Guttene pratet hele veien til flyplassen, jeg skjønte ikke hvordan de kunne være lysvåkne nå. Ashley så like trøtt ut som meg.

Bilen stoppet på baksiden av flyplassen. Vi gikk ikke inn på flyplassen bare bort til et ventende fly. Vi gikk inn i flyet. Det var store, luksuriøse skinnseter i flyet, tv og sofaer også av skinn. Privatfly. Paul ordnet med bagasjen og pratet med kapteinen.

Kapteinen så på oss.

"Er dere klare til å ta av?" spurte han.

"1,2,3,4,5,6. Det mangler en" Paul så seg rundt.

"Liam, Harry, Louis er der, Zayn, Alexia og Ashley" han så på oss.

"Hvor er Niall?" spurte han.

"Han var her nettopp" sa Liam.

"At dere ikke kan høre etter og gjøre som jeg sier" sukket Paul.

Han forsvant ut av flyet. Jeg satte meg i en sofa og Zayn tok plassen ved siden av meg. Ashley hadde sovnet i et sete og Louis og Harry løp rundt i flyet. Liam ristet bare oppgitt på hodet. Paul kom tilbake og dro Niall etter seg. Niall spiste på en hamburger.

"Niall bli her, da mener jeg at du skal bli her ikke gå til McDonalds"

Louis, Harry, SETT DERE NED!" ropte han.

Louis og Harry bråstoppet og falt over hverandre før de kom seg opp og satte seg ned. Ashley sov utrolig nok fortsatt.

Kapteinen kom tilbake.

"Nå letter vi" sa han.

Paul nikket og satte seg ned. Flyet tok av og vi var snart i lufta. Harry og Louis begynte å løpe rundt igjen. Harry hadde tatt mobilen til Louis.

"Dette kommer til å bli en lang flytur" sukket Paul.

Jeg lente hodet mot skulderen til Zayn og prøvde å sove litt.

Det er min triste plikt og fortelle dere at det er bare to, kanskje tre kapitler igjen av denne historien.

Hva syns dere om historien så langt?

Big brother?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon