-Bölüm 1: Okul-

618 31 5
                                    

Merhaba Arkadaşlar, bu benim ilk kitabım. Kitabın konusunu başlıktan anlayacağınızı umuyorum. Umarım beğenirsiniz.

Medya'da Gece var...

İyi Okumalar 💞

GECE

Sabah, yorganın bacaklarımın arasından kayıp gitmesine izin vererek gözlerimi araladım. Ellerimden destek alarak yatakta doğruldum. Zor bela ayağa kalkarak ağır adımlarla odadan çıktım.

Banyoya girerek uzun bir duş aldım ve odama geri dönerek kurulandıktan sonra dolaptan siyah yırtık kot pantolonumu, siyah yarım tişörtümü çıkararak yatağın üstüne attım.

Yatağın üstünden, çıkardığım kıyafetlerimi aldım ve üzerime geçirdim. Makyaj masamın önüne gelerek siyah eyeliner, siyah rimel sürerek dudaklarıma da siyah rujumu gezdirdim. Saçlarımı salık bıraktım ve kafama ters çevirip bir kep taktım.

Aynada kendime son bir kez bakarak telefonumu ve sigaramı alarak odadan çıktım. Aşağı indim ve mutfağa girerek dolaptan bir kaç birşey atıştırdım.

Mutfaktan çıktım ve kapının önüne gelerek siyah, kalın topuklu botlarımı ayağıma geçirdikten sonra ayakkabılığın üstünden araba anahtarlarını alarak hemen evden çıktım.

Derse başlamış olmalılardı. Lanet olsun. Okula ciddi zararda bulunduğum için atılmıştım ve ikinci dönem devamını yeni okulumda yapmak zorundayım. Ailem öldükleri için kendi ayaklarımın üstünde durmalıydım.

Okulun önüne geldiğimde boş bir yer buldum ve oraya park ederek hızlıca okulun bahçesine girdim. Bahçe bomboştu. Adımlarımı hızlandırarak okula girdim. Nöbetçi öğrenci gördüğümde arkasından bağırdım.

"Nöbetçi! Müdürün odası nerede!" dediğimde bana baktı ama yürümeye devam etti.

Koşarak yanına gittim ve yakasından tutarak duvara yapıştırdım.

"Sana müdürün odası nerede dedim aptal!" Bana korku dolu gözlerle bakarken odanın yerini söyledi.

Yakasını bırakarak hemen merdivenlerden çıkmaya başladım. Koridorda 'müdür' yazılı odayı bulduğumda kapıyı tıklatmadan içeri girdim.

Müdür, kafasını dosyalardan kaldırdı ve gözlüğünü burnunun ucuna kadar getirip bana bakmaya başladı. Beni süzdükten sonra konuşmaya başladı.

"Sen şu okuldan atılıp buraya gelen kızsın, değil mi?" dedi yüzüme bakarken.

"Evet." dedim ve kestirip attım.

"Sana okulun kıyafetlerini verdiğimi hatırlıyorum." dedi tek kaşını kaldırarak.

"Evet. Onları İstanbul çöplüğünde bulabilirsin sanırım." sırıtmaya başlamıştım.

Yüzü kızarırken kaşlarını çattı ve dosyaya bir kaç saniye bakarak bir şey bulmuş gibi yüzüme tekrar baktı.

"11-E" dediği an kapıyı çarparak odadan çıktım.

Homurdanarak koridorda yürümeye başladım. Sınıfın önüne geldiğimde direk kapıyı açtım ve içeri bir adımımı attım. Hoca bana baktı ve konuşmaya başladı.

"Bu yeni öğrencimiz Gece. Gece, kendini tanıtırmısın?"

"Birinci dönem okulumdan atıldığım için buraya geldim." dedim tip tip bakarak.

Kötü KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin