Merhaba sosyopatlar 👑
Yeni bölüm ile karşınızdayım 🙌
İyi Okumalar 💞👇
YAĞMUR
Bu görüntü yalandı. Yalan olmalıydı. Olmamalıydı. En yakın arkadaşım ve sevgilim birlikte olamazdı. Gözlerimi kapattım ve bir kaç saniye sonra tekrar açtım. Kâbus görüyor olmalıydım. Ama ağlıyordum. Umut beni fark edince hemen kalktı altına pantalon geçirdikten sonra yanıma geldi.
"Bak, sandığın gibi değil Yağmur." dediğinde gerçek olduğunu anladım.
Suratına sert bir tokat attığımda yüzü sağ tarafa savruldu.
"Melis! Orospuluğunu kanıtladığın için teşekkür ederim!" dedim ve tekrar Umut'a bakarak devam ettim. " Yazıklar olsun!" dedim ve bir hışımla odadan çıktım.
Umut peşimden gelirken hemen odama girdim ve telefonumla araba anahtarlarını alarak ağlayarak evden çıktım.
Arabaya bindiğimde aynadan bir çift göze baktım. Umut. Gözümden bir damla yaş daha aktığında arabayı çalıştırdım ve hızlıca oradan uzaklaştım. Elimi cebime attım ve telefondan Gece'yi aradım.
"Ne var?" titrek sesimle konuştum.
"Gece, bu gece sizinle kalabilir miyim?" dediğimde ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.
"Sen, iyi misin?"
"Değilim." dediğinde biraz bekledikten sonra konuşmaya başladı.
"Tamam. Evdeyiz." dedi ve kapattı.
GECE
Yağmur benimle ağlayarak konuştuğunda şaşırmıştım. Kapı çaldığında ayağa kalktım ve kapıyı açtım. Yağmur gelmişti. Ağlayarak içeri girdi. Salona geçip koltuğa oturduğunda mutfağa gittim ve ona kahve yaparak salona geçtim. Önüne koyduğumda konuşmaya başladım.
"Neler olduğunu anlatacak mısın artık?" titrek bir nefes verdi ve eline kahveyi alarak konuşmaya başladı.
"Melis ve Umut'u birlikte gördüm." dediğinde tek kaşımı kaldırdım.
"Nasıl birlikte? Bunun için mi ağlıyorsun?"
"Hayır. Umut beni Melis'le aldatıyordu." dedi ve daha çok ağlamaya başladı. Yeni anlamıştım.
"Boşversene, şu hayatta hiç bir şey için ağlamaya değmez. İnsanlar acımasız ama bir o kadar da saf. Güçlü olmak lazım. Ne kadar buruk olsak da... Hiç bir şey geri dönmüyor. Zaman gibi. O yüzden kendini üzme. O kaybetti." dediğimde burukça tebessüm etti. Aklıma bir şey gelince sırıttım.
"Umut ve o sürtük Melis'e işkence yapmak ister misin?" dediğimde anlamazca bana baktı.
"Ne işkencesi?" sırıtmam genişlemişti.
"Bildiğin..." bir anda bağırınca göz devirdim.
"Varım!"
Yağmur'a kalacak bir oda verdiğimde bende biraz oturup odama geçmiştim. Üstümdekileri çıkartıp yatağa yattım.
-----------------------
Sabah erkenden kalkıp Yağmur'u uyandırdım. Erkenden bitirip lanet okula gitmem gerekiyordu. Tekrar odama geçip dolabı açtım. Hava bugün sıcaktı. Dün ne kadar soğuksa bugün o kadar sıcaktı.
Siyah şortumu ve gri yarım tişört çıkartıp üstüme geçirdikten sonra converse giyinip makyaj masamın önüne geçtim. Siyah bir ruj sürdükten sonra gözüme eyeliner çektim. Saçlarımı salık bıraktım. Telefon ve sigaramı aldıktan sonra cebime çakımı yerleştirdim. Siyah çantamı alıp odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Novela JuvenilYalnızlığın ortasında boğulan kızın hikayesine hoşgeldiniz. Saçları yerine umutlarını,kendini öldürmek yerine ruhunu öldüren kızın hikayesi bu. Hoşgeldiniz Yalnızlığın hikayesine Karanlığın Siyahın Gücün ---------- İlk defa diyordum belki de. Sol gö...