Herkese merhaba, yeni bölüm ile karşınızdayım. 🌸
Medyada Alev var... 👩
İyi okumalar 👇
GECE
Gözlerimi yavaşça araladım ve yatakta doğrulup oturur pozisyona geldim. Başım, dün gece içtiğim için feci ağrıyordu.
Yavaş adımlarla banyoya doğru yürüdüm. Musluğu açtım. Soğuk suyu yüzüme çarptım. Yüzümü kurulayıp odama geçtim.
Dolabımdan siyah taytımı ve bordo yarım tişörtümü çıkardım. Ve hızlıca giyindim. Makyaj masamın önüne geçip siyah rimel, siyah eyeliner ve bordo rujumu sürdüm. Saçlarımı ise yukarıdan topladım. Sigaramı ve telefonumu alıp aşağı indim.
Mutfağa inip bir şeyler atıştırdım. Salona geçtiğimde Alev'in hazır olduğunu gördüm. Alev benim aksime renkli giyinmişti. Üstünde açık mor bir yarım tişört ve açık mor bir etek vardı.
Siyah vanslarımı ayağıma geçirdim ve ayakkabılığın üstünden araba anahtarlarını alıp evden çıktık.
Okula vardığımızda boş yerler bulup arabalarımızı park ettik. Arabadan indiğimiz an tüm gözler üzerimize döndü ama hiç kimse umrumda değildi.
Alev ile birlikte okulun kapısından girip merdivenleri çıktık. Sınıfa girdiğimizde direk piercinglinin yanına geçtim. Alev ise boş bir yer bulup oturdu.
Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Kapıya boş boş bakarken kapıdan içeri Yusuf piçinin girmesiyle sinirlerim altüst oldu. Hızlıce yanına gidip suratına yumruk geçirdim. Yumruğumu geçirdiğim an sınıftan çığlık sesleri geldi. Kendine geldikten sonra konuşmaya başladı.
"Bebeğim beni özlediğini sanıyordum ama. Ben seni özledim mesela." suratına yumruğumu geçirip konuşmaya başladım.
"Burada ne işin var lan!?" Karnına tekme atıp yüzünü yumruklamaya başladım. Yüzü kan içinde kaldığında durdum. Kollarına çakımla rastgele çizikler attım.
İstemsizce sırıtmaya başlamıştım. Sınıftaki çoğu kişi bana korku dolu gözlerle bakmaya başlamıştı. Umursamadan yerime oturdum.
Öğretmen sınıfa girdiğinde şok oldu. Birkaç öğrenciyi seçip Yusuf piçini revire gönderdi. Şoku üzerinden attıktan sonra konuşmaya başladı.
"Bunu kim yaptı hemen söylesin! Bu nasıl bir davranış ya!" sırıtarak konuşmaya başladım.
"Ben yaptım." diyip dik dik yüzüne bakmaya başladım.
"Hemen benimle birlikte müdürün odasına gidiyorsun! Bu ne cürret ya!" umursamazca konuşmaya devam ettim.
"Siz istiyorsanız tek başınıza gidebilirsiniz." yüzümde sırıtma oluşmuştu. Öğretmen ise kızarmıştı.
Zilin çalması ile kendimi bahçeye attım. Boş bir bank bulup sigaramı yaktım. Alev ise ardımdan yanıma oturup sigarasını yakmıştı. Sigarasını bitirip yere attıktan sonra konuşmaya başladı.
"Keşke azcıkta ben dövseydim." yüzümdeki sırıtma ile cevapladım.
"Bir dahakine sıra sende."
Sigaramı bitirip ayağımla ezdim. Okula girip merdivenlerden bodruma indim. Yavaş yavaş uyuşturucu tozunu içime çektim. Ellerimin tutulması ve bacaklarımın sıkıştırılması ile gözlerimi açtım. Karşımda Yusuf piçini görünce sinirlerim altüst oldu. Yumruk atmaya çalıştım ama ellerimi tutmuştu. Bacaklarımı ise sıkıştırmıştı. Sırıtarak konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Fiksi RemajaYalnızlığın ortasında boğulan kızın hikayesine hoşgeldiniz. Saçları yerine umutlarını,kendini öldürmek yerine ruhunu öldüren kızın hikayesi bu. Hoşgeldiniz Yalnızlığın hikayesine Karanlığın Siyahın Gücün ---------- İlk defa diyordum belki de. Sol gö...