-Bölüm 6: Kriz-

268 18 0
                                    

Merhaba arkadaşlar

Yeni bölüm ile karşınızdayım

Multide Yağmur var...

İyi okumalar

GECE

Sınıfa giren kişiyi gördüğümde elim istemsizce yumruk oldu. Sınıfa giren Yusuf'un abisi Poyrazdı... Hızlıca yanıma gelip kolumu sıkıca tuttu. Sürüklemeye çalışacağı sırada özel bölgesine tekme attım. Rüzgarlar olaya müdahale olucakken elimle durun işareti yaptım.

Dizlerinin arkasına vurup yere çökmesini sağladım. Daha sonra yüzünü yumruklamaya başladım ve ardından cebimden çakımı çıkarıp karnına soktum ve "G" harfi yaptım. Yüzüme bir sırıtış ekleyip kulağına fısıldadım.

"İstersen seni kardeşinin yanına yollayayım ne dersin?" ayağa kalkıp çakımı cebime koydum.

Sınıftan çıkıp bahçeye indim. Bahçeye indiğimde Alev'in bir bankta oturup sigara içtiğini gördüm. Cebimden bir sigara çıkarıp yaktım. Sigaram bittiğinde yere atıp ayağımla ezdim ve konuşmaya başladım.

"Akşam depoda eğlence var. Poyraz gelmiş." dediğimde Alev sırıtmaya başlamıştı. Banktan kalkıp okula doğru yürüdüm. Ardından sınıfa girip yerime oturdum. Yağmur ise sınıfa girip hemen önümdeki sıraya oturmuştu.

Eteğini çekebildiği kadar çekmiş, yüzü makyajdan gözükmeyen esmer bir kız Yağmur'un yanına gidip konuşmaya başladı.

"Buraaaasıağ beniiieem sıraaam kaaalk hemaaanğ." Yağmur sırıtarak konuşmaya başladı.

"Sabah kahvaltı yapmamıştım." diyip ayağa kalktı. Kızı saçından tuttuğu gibi dizine vurmaya başladı. Siyah saçlarını çakısıyla kestikten sonra boynuna imzasını attı. Kahkaha attıktan sonra sınıfa göz gezdirip konuştu.

"Hmm ben tostu pek beğenmedim tost isteyen var mı?"

Kızın arkadaşlarından biri kızı kaldırıp sınıftan çıkardı. Yağmur bir anda kahkaha attığında sınıftakiler garip garip Yağmur'a bakmıştı. Zil çalar çalmaz öğretmen sınıfa girdi. Alev'e baktığımda müzik dinlediğini gördüm.

Bir defterimi çıkarıp Alev'i çizmeye başladım. Öğretmen Alev'i göstererek bağırmaya başladı.

"Tahtaya gel ve soruyu çöz!" Alev öğretmeni umursamadan müzik dinlemeye devam etti. Öğretmen demeye bin şahit istenecek türden biriydi. Yüzü neredeyse makyajdan görülmüyordu. Eteğini ise yukarı çekebildiği kadar çekmişti. Sırıtarak konuşmaya başladım.

"Bence bize ders öğretmeye çalışmak yerine eteğinizi doğru giymeye çalışmalısınız." bir anda kıpkırmızı kesilmişti. Zil çaldığında kendimi spor salonuna attım ve basketbol oynamaya başladım. Birinin gözlerini üzerimde hissettiğimde yüzüne bakmadan konuşmaya başladım.

"Ne zaman beni izlemeyi kesiceksin?" dediğim an yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

"Basketbol maçı yapmaya var mısın sarışın sadist?" sesin sahibinin piercingli olduğunu anlamıştım. Ona dönerek konuşmaya başladım.

"Varım."

Topa uzanmaya çalışınca sağa gittim sağ doğru gelince hızla solundan geçip potaya yaklaştım ve dikkatlice attım. Top potaya girdiğinde dönüp piercingliye göz kırptım. Topu alıp potaya doğru gittiğinde önüne geçtim sağdan geçicekken topu elinden kaparak potaya koştum top potaya girdiğinde sırıtmaya başlamıştım. Bir saat boyunca oynadıktan sonra 30-25 kazanmıştım.

Kötü KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin