Merhaba Çikolatalı Sütler 🍫
Yeni Bölüm Geldi 🐥
Vote Ve Yorum Çok Az Arkadaşlar Emeğe Saygı Lütfen 😐
İyi Okumalar 👇
ALEV
Gece'nin bağlı olduğu makineden ses gelince doktorlar hemen içeri girmişti. Ben, ağlayarak camdan baktığımda yaklaşık 10 dakika boyunca o çizgi düz ilerlerken bedenim uyuşmuştu. Doktorlar dışarı çıktığında konuşmaya başladı.
"Maalesef... Arkadaşınızı kaybettik..." dediğinde sadece son kez Gece'ye baktım. Makineden ses kesilince kalbinin attığını gördüm.
"Yaşıyor! O-o yaşıyor!" diye bağırdığımda doktorlar yine içeri girdi.
Sık sık nefesler alırken doktorlar çıktı. Doktor, benim ile özel konuşacağını söylediğinde ağlayarak yanına gittim.
"Arkadaşınız kafasını çok sert vurmuş. Bir kaç dikiş atıldı. Ancak, kalbi yaklaşık 10 dakika durdu. Bu, hayati riskini daha da arttırdı. Herşeye hazırlıklı olun." dedi ve gitti.
Daha çok ağlamaya başladım. Güçlü bir çığlık attığımda Rüzgâr'lar yanıma geldi. Hemşire yanıma geldi ve koluma bir iğne geçirdiğinda son söylediğim şey, hemşireye bir küfür savurmak oldu...
RÜZGÂR
2 gün olmuştu. Hastanedeydik. Burada durma sebebimi bende bilmiyordum. Ne kadar kötü bir kaza olduğunu canlı canlı görmüştüm o yüzdendir diye geçirdim içimden. Doktor yanımıza geldiğinde Alev, ruh gibi olan bedeni ile ayağa kalktı.
"Arkadaşınızın hayati riski geçti. Şimdi normal odaya alacağız. Uyandığı zaman yanına gidebilirsiniz." dediğinde Alev burukça tebessüm etti. Alev, odaya girdiğinde bizde peşinden gitmiştik.
Bir kaç saat sonra Gece gözlerini açtı. Alev, koşarak Gece'nin yanına gitti. Gece, oturur pozisyona geçeceği sırada seslice inledi ve tekrar yattı.
GECE
Her yerim ağrıyordu. Lanet olası araba yarışından bir kez daha nefret ettim. Bir kaç ayak sesi duyduğumda Alev'in omzunun üstünden arkaya baktığımda piercingli, Kaan ve Giray'ın da burada olduğunu gördüm. Alev'e kafamı 'ne oluyor?' der gibi salladığımda sessizce konuştu.
"İki gündür hastanedeler. Merak etmişler." dediğinde kafamı onaylar anlamda salladım.
Alev, kahve almaya gittiğinde zorla da olsa oturdum ve çetede göz gezdirdim.
"Neden geldiniz?" dediğimde hepsi birbirine baktı. Rüzgâr konuştu.
"Yarışta biz de vardık. Merak ettik sadece. Araban..." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Arabama ne oldu?!" dediğimde Giray konuştu.
"Hurda..." dediğinde içimdeki küfürü dışarıya savurdum.
"Sikeyim ya!" dedikten sonra tekrar konuştum.
"Burada durmak zorunda değilsiniz." dediğimde Kaan tek kaşını kaldırarak konuştu.
"Durmak istiyorsak?" dediğinde göz devirdim.
"Ne halt yiyorsanız yiyin." tekrar yatacağım sırada karın bölgem acıdığında seslice inledim.
"Ananı sikeyim ya!" Duyduğum sesle Rüzgâr'a baktım.
"Doktor, çağıralım mı?" dediğinde içim acıdı. Ben güçlü bir kızdım. Hâlâ da öyleyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionYalnızlığın ortasında boğulan kızın hikayesine hoşgeldiniz. Saçları yerine umutlarını,kendini öldürmek yerine ruhunu öldüren kızın hikayesi bu. Hoşgeldiniz Yalnızlığın hikayesine Karanlığın Siyahın Gücün ---------- İlk defa diyordum belki de. Sol gö...