Herkese merhaba 🌈
Yeni bölüm ile karşınızdayım. 📚
Medyada yeni karakterimiz Yağmur var... 🙆
İyi okumalar 💞
GECE
Sabah çalan telefonum ile küfür ederek yatakta doğruldum. Arayana bakmadan telefonu kapattıktan sonra geri yattım. Israrla aramaya devam edince tekrar doğrulup kimin aradığına baktım. Ekranda Yağmur yazısını görünce tek kaşımı kaldırdım. Açmamla birlikte konuşmaya başladı.
"Geceee günaydın sana çok güzel haberlerim var." yüzümü buruşturarak cevap verdim.
"Ne oldu?" cıvıldamaya devam etti.
"Yarın sana geleceğim. Ay çok mutluyum seni özlemişim. Alev'ide öyle. Hem seni arkadaşım ve sevgilim ile de tanıştıracağım."
"Neyse uyuyacağım ben." diyip yüzüne kapattım ve geri yattım.
Alarmın sesini duyar duymaz yatakta oturur pozisyona geldim. Banyoya gidip suyu yüzüme çarptım.
Camdan baktığımda yağmur yağdığını gördüm. Dolaptan siyah yüksek bel pantalon ve siyah sweatshirt çıkarıp yatağıma fırlattım. Üstümü çıkarıp hızlıca giyindim.
Aynanın karşısına geçip siyah eyeliner çektikten sonra saçımı taradım. Yavaş adımlarla birlikte merdivenlerden inip mutfağa adımladım. Dolaptan süt çıkarıp bir tabağa döktüm. Ardından içine mısır gevreği döküp yemeye başladım.
Mutfağa Alev girdiğinde kısa bir muhabbetten sonra kendine tost yapıp yemeye başladı.
Alev'e baktığımda yüksek bel dizleri yırtık pembe bir pantalon üstüne mavi yarım bir tişört ve pembe bir hırka geçirmiş olduğunu gördüm.
Kahvaltımızı bitirdikten sonra ev anahtarlarını ve araba anahtarlarını alıp evden çıktık. Okula vardığımızda arabaları park ettik. Hızlı adımlarla okula girdik. Sınıfa çantamı bırakıp bodrum katına indim. Bodrum katına indiğimde uyuşturucuyu yavaşça içime çekmeye başladım.
ALEV
Gece bodrum katına indikten sonra tuvalete gitmeye karar verdim. Tuvalete girdiğimde iki kızın konuşmalarını duydum.
"Alev tuvalete girdi, çok zamanımız yok hemen kapıyı kilitle." kapıyı hışımla açıcakken kilitlenme sesini duydum.
"Sizi bulduğum zaman elimden kimse alamayacak sizi orospular!" hızlıca Gece'nin numarasını girdim. Telefonu açn Yusuf piçiydi.
"Ah hayatım beni özlemişsindir sen şimdi. Merak etme Gece'nin tadına baktıktan sonra sıra sende bebeğim."
"Piç!"
"Ağzına kötü kelimeler yakışmıyor bebeğim." telefonu yüzüne kapattıktan ellerimi saçlarıma gecirdim. Buradan dışarı nasıl çıkacağımı düşünmeye başladım. O piçin Gece'ye bir şeyler yapabileceği aklıma gelince tüm bedenimi hızlıca kapıya vurdum ama kapı açılmadı. Tekrar vurduğumda yine açılmadı. Ellerimi saçlarıma geçirip çekmeye başladım çantama baktığımda içinde maymuncuk olduğunu gördüm. Maymuncukla hemen kapıyı açtım.
Koşar adımlarla sınıfa girdim. Rüzgar'ı görmemle dışarı çektim ve konuşmaya başladım.
"Rüzgar çok vaktimiz yok. Yusuf piçi Gece'yi kaçırmış."
Gece'nin adamlarına haber verip hepsinin Gece'yi aramasını sağladım.
GECE
Uyuşturucuyu tam içime çekicekken ağzıma bir mendil bastırılmasıyla bayıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionYalnızlığın ortasında boğulan kızın hikayesine hoşgeldiniz. Saçları yerine umutlarını,kendini öldürmek yerine ruhunu öldüren kızın hikayesi bu. Hoşgeldiniz Yalnızlığın hikayesine Karanlığın Siyahın Gücün ---------- İlk defa diyordum belki de. Sol gö...