Herkese merhaba 👅
Yeni bölüm ile karşınızdayım 🐙 (deniz anası emojisini görünce aklıma abi deniz anası taklidi yapayım mı sana geliyor kfkdnfld)
Multide kızlarımızın karne gününde giydikleri var 👗
İyi okumalar 👇
GECE
Sabah uyandığımda gözlerimi aralayıp oturur pozisyona geldim. Yavaş adımlarla banyoya girip yüzümü yıkadım.
Mutfağa indiğimde Alev kahvaltıyı hazırlıyordu. Konuşmaya başladım.
"Yağmur nerede?"
"Sen hastanedeyken sürekli kriz geçirdiği için onu eve yollamıştım. Senin geldiğinden haberi yok. Şuan odasında uyuyordur.
Yağmur merdivenlerden ruh gibi bir şekilde iniyordu. Beni görünce dondu ve konuşmaya başladı.
"Gerçek mi?" der demez sırıtmaya başladım. Koşup sarıldığında yaram acıdığı için inledim. Telaşlı bir şekilde konuşmaya başladı.
"Özür dilerim." diyip dudağını ısırdı. Göz devirip konuşmaya başladım
"Özür dilemene gerek yok."
Masaya oturup kahvaltı etmeye başladık. Kahvaltı bittikten sonra Alev gözlerini devirip konuşmaya başladı.
"Bugün yaz tatili için karneleri alacağız." dediğinde istemsizce gözlerimi devirdim.
Merdivenlerden yukarı çıkıp direk kendimi banyoya attım. Duş aldıktan sonra üstüme kot şort ve beyaz bir tişört geçirdim. Siyah eyeliner çekip rimel sürdüm.
Salona indiğimde kızları gördüm. Ev anahtarlarını alıp garaja doğru yürüdük. Hepimiz Alev'in arabasına bindik.
Okula hızlıca girdiğimizde tüm gözler bize odaklanmıştı. Umursamadan sınıfa yürürken önümüze bir kız çıktı. Bize küçümser bir şekilde bakıp konuşmaya başladı.
"Erkekleri etkilemek için bir yerlerini yırtan kaşarlarsınız." deyince tek kaşımı kaldırdım ve konuşmaya devam etmesini bekledim.
"Havalı olmak için böylesiniz." dedikten sonra sakince konuşmaya başladım.
"Bizi havalı gören sizlersiniz." deyip karnına yumruğumu geçirdim. Ve umursamazca okula girdim.
Karneler dağıtıldıktan sonra tam çıkıyorduk ki öğretmen konuşmaya başladı.
"Bu akşam mezuniyet balosu var. Herkesin gelmesi gerek" dediğinde doğrudan bana bakmıştı.
Alev ve Yağmur'a kapıyı işaret ettim ve sınıftan çıktık. Arabaya bindikten sonra Alev direk eve sürdü.
Eve geldiğimizde Yağmur göz devirip konuşmaya başladı.
"Mezuniyet balosuna gidecek miyiz?" çok net bir şekilde cevapladım
"Hayır gitmeyeceğiz. Akşama uçak bileti aldım direk New York'a gidiyoruz." der demez Yağmur bir sevinç çığlığı attı.
Yüzümü buruşturup kulaklarımı kapatırkan Yağmur kahkaha atıyordu. Odama çıkıp dolabımdan siyah valizimi çıkardım. İçerisine kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım. Valizimi hazırladıktan sonra mutfağa geçtim.
Buzdolabından kola şişesi çıkartıp salona geçtim. Ve bir korku filmi izlemeye başladım. Filmin yarısında Alev valiziyle birlikte salona girdi ve kendini direk koltuğa atıp filmi izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionYalnızlığın ortasında boğulan kızın hikayesine hoşgeldiniz. Saçları yerine umutlarını,kendini öldürmek yerine ruhunu öldüren kızın hikayesi bu. Hoşgeldiniz Yalnızlığın hikayesine Karanlığın Siyahın Gücün ---------- İlk defa diyordum belki de. Sol gö...