-Bölüm 3: Uyuşturucu-

392 24 4
                                    

Merhaba unicorn boynuzları 💪

Yeni bölüm ile karşınızdayım. 👅

Medyada Rüzgâr var...

GECE

Sabah, bütün enerjimi yatağa bırakarak, huysuzca kalktım. Banyoya girmem ile yere düşmem bir oldu. Elim ile popomu ovduktan sonra yavaşça ayağa kalktım. Yüzümü yıkadım ve diğer işlerimi hallettikten sonra banyodan çıktım. Mutfaktan güzel kokular gelirken sırıtmaya başlamıştım.

Odama girdim ve pijamalarımı çıkartıp bir köşeye fırlattım. Dolabı açıtıktan sonra camdan dışarıya baktım. Şimdilik guneşliydi. Yüksek bel siyah şort ve alien kısa tişört çıkartıp üstüme geçirdim. Dolabın yanından siyah creeper ayakkabılarımı giyindim ve aynamın karşısına geçtim.

Yoğun siyah göz makyajı yaptım ve siyah rujumu dudaklarımda gezdirdikten sonra siyah sırt çantamı alıp odadan çıktım. Merdivenlerden indikten sonra mutfağa girdim.

Alev, krep yapıyordu. Kısa bir günaydın faslından sonra masaya kurulduk. Hızlıca yemeği yedikten sonra ayağa kalktım ve kolumdaki siyah saate baktım.

"Çok zamanımız yok. Hemen çıkalım." Alev de beni onayladığında ev ve araba anahtarlarını aldıktan sonra evden çıktık.

Arabalara binerek hemen yola çıktık. Okul, çok uzak olmadığı için kısa sürede gelebiliyorduk. Yine öyle olmuştu. Hemen gelmiştik. Arabayı okulun önüne park ettikten sonra arabadan indim. Kısa süre sonra Alev de geldiğinde arabayı park etti ve yanıma geldi.

Derin bir nefes aldım ve Alev ile bahçeye girdik. Bahçe fazla dolu görünüyordu. Yüzümü eğerek okulun önüne ilerlemeye başladım. Bize doğru gelen iki kız gördüm. Okul eteğini kısaltabildiği kadar kısaltmışlardı. Tişörtlerini de eteğin içine sokmuş, giydikleri yüksek topuklu ayakkabılar ile tam bir sürtük havaları vardı.

Önümüzde durduklarında kafamı kaldırdım ve suratlarlarına düz bir ifadeyle bakmaya başladım. Kız üstüme atladığında saçımı çekmeye çalıştı. Bir anda üstümden fırlattım ve bu sefer ben onun üstüne atladım. Platin sarısı saçlarını elime dolayıp yukarı çektim ve arka cebimden çakımı çıkartıp, saçının tuttuğum yerini kestim.

Ayağa kalkarak suratına tekme attım ve derin bir nefes alarak Alev'e baktım. Kızın üstüne oturmuş, suratını yumrukluyordu. "Alev!" diye bağırdığımda son kez yumruk attı ve kızın üstünden kalktı.

Bahçeye bir anda müdür girdiğinde sinirli bir şekilde yanımıza geldi.

"Sizin derdiniz ne!? Okulda sigara, serbest kıyafet, serserilik-" lafını bitirmesine izin vermeden ben devreye girdim.

"Orada dur bakalım bunak! Ne ben serseriyim, ne de o serseri! Biz, insanlara hak ettiğini veriyoruz! Laflarına dikkat et! Hadi at beni okuldan! Hadi!" dedim ve çantamı alarak hemen okula girdim.

Kızlar tuvaletine girdim ve kapıyı kapatarak her hangi bir kabine girdim. Klozetin kapağını kapatarak üstüne oturdum ve çakımı elime aldım. Çakının üstünden sarı saçları aldım ve yere attım. Sırtımı geriye yasladım ve bacaklarımı kendime çektim. Sol kolumu dizimin üstüne attım ve çakımla çizikler atmaya başladım.

Kolumdaki kanı tişörtüme sürdüm ve bacağıma, kolumdakilerden biraz daha derin çizikler atmaya başladım.

RÜZGÂR

Okulumuzun meşhur çirkef sürtüklerini Gece ve yanındaki kız çok güzel benzetmişlerdi. Okulda bunları yapabilen biri olmamıştı. Ben dışında. Ama müdüre bunları söyleyemezdim. Gece okula girmişti. Alev de müdür ile tartışıyordu. Okula girdim ve nereye gideceğini düşünmeye başladım.

Kötü KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin