Hier even een kort verhaaltje zodat ik zelf na een lange tijd weer aan de karakters kan wennen 😉
Lachend hadden ze tegenover elkaar gezeten, waarom ze überhaupt moesten lachen wisten ze beiden al niet meer.
"We moeten echt een weddingplanner inhuren," constateerde Marieke toen ze eindelijk uitgelachen waren.
"Hoezo? Vertrouw je mij niet?" reageerde Tess zogenaamd beledigd. Ze kon maar met moeite de grijns op haar gezicht verbergen.
"Niet bepaalt, blijf jij nou maar gewoon de dingen doen waar je goed in bent, dan laten we dit aan een professional over."
"En waar ben ik volgens jou wel goed in dan?"
Een grijns verscheen op haar gezicht en Marieke wist meteen waarom.
"Dat weet jij zelf donders goed."
Nog voordat Tess iets kon zeggen had Marieke haar lippen op die van Tess gedrukt. Al snel veranderde de kus in een innige zoen en Marieke's hand verdween onder Tess' shirt.
"Geen seks als je drank op hebt, jongedame. Straks raak je nog zwanger en herinner je je niks meer."
Marieke keek Tess aan om te peilen of ze serieus was met haar opmerking maar zag al snel dat ze dat gelukkig niet was.
"Volgens mij heb jij er al wel genoeg gehad," zei ze terwijl ze knikte naar de lege wijnfles die op de tafel stond.
"Van twee dingen krijg ik nooit genoeg: van wijn en van jou."
"Slijmbal," lachte Marieke terwijl ze haar los liet en het tijdschrift dat op de grond was gevallen weer oppakte.
"Wie van ons gaat er eigenlijk in pak?" vroeg ze terwijl ze het tijdschrift open sloeg op een pagina met pakken voor vrouwen.
"Wat dacht je van geen van beide? Ik vind je veel te vrouwelijk voor een pak en zelf wil ik ook een jurk."
"Oké, allebei dus een jurk. Ik had al een paar mooie gezien!"
"We kunnen ook gewoon ergens in een hotelkamer trouwen, geen familie of wat dan ook. Lekker goedkoop."
"Jij kan ook niet kiezen wat je wilt. Zal ik toch maar een weddingplanner regelen? Dit schiet totaal niet op," stelde Marieke voor en Tess zuchtte verslagen.
"Vooruit dan maar. Beter is het wel een lekker wijf, anders stuur ik haar zo weer weg."
JE LEEST
Don't Let Go [Vervolg Unconditionally]
Romance'Ik wilde haar niet verliezen, ze was mijn alles. Ik kon het me niet voorstellen hoe ik 's ochtends wakker zou kunnen worden zonder haar mooie gezicht naast mij. Hoe zou ik 's avonds nog in slaap kunnen vallen als ik haar stem nooit meer zou horen...