O můj bože..Já uvidím hokejisty z Washington Capitals na vlastní oči a možná se s nimi i seznámím..
To musím hned zavolat Cindy, která fandí také tomuto týmu..Ale jinému hráči..Vzala jsem mobil a vytočila její telefonní číslo.
,,Ahoj Cindy. Neuvěříš co jsem dostala od mamky k narozeninám..
Pojedu do Washingtonu na týden. A uvidím se s hokejisty Washington Capitals. Možná uvidím Andrého.. Božeee," zakřičela jsem radostně.,,Nikol, já vím nemůžu tomu sice uvěřit, ale jedu s tebou," řekla vesele.
Upřímně jsem se zaradovala a ještě nějakou dobu si s ní povídala..
Ani v nejkrásnějším snu by mě nenapadlo, že se moje touha a největší přání splní.Říkáte si, která holka fandí hokeji?
Já ano. Žiju hokejem a občas ho i hraji, ne že bych byla nějaký profesionál, ale baví mě to.
A tahle záliba by nás mohla s Andrém spojit..Jedu už zítra a proto jsem si začala balit věci. Od kosmetiky až po pyžamo. Nesměly chybět ani společenské šaty, co kdyby jsme se s Andrém fakt viděli a šli třeba na večeři..
Vtipkuju kdyby něco. To může být jen sen.
Přihodila jsem ještě pár maličkostí a kufr plný až po okraj zavřela.
Nikdy jsem ve Washingtonu nebyla, ale vždycky jsem chtěla. Je to můj sen už od dětství. Některé holky mají rády třeba běh, ale já celým srdcem miluji hokej a hokejisty. Hlavně Andrého...