t w e l v e (Cindy wiew)

138 6 0
                                    

Potom, co jsem asi tak stokrát nešikovně upadla, protože jsem nebruslila roky a nikdy mi to pořádně nešlo. Jsem to vzdala a raději si to namířila na lavičku. Tom se za břicho popadal a nemohl se přestat řechtat, alepsoň jsem ho pobavila.

,,Tome, to není k smíchu, přestaň se mi smát," řekla jsem naštvaně.

,,Byla jsi děsně roztomilá, jak si se stále snažila zvednout a dělala si jako by nic," odpověděl s úsměvem na tváři.

Dělala jsem uraženou a s rádoby naštvaným obličejem můj pohled putoval mimo Toma.

,,Ale honey," zabručel Tom a přibruslil ke mně. Vtisknul mi pusu do vlasů a přitáhnul si mě k sobě.

,,Už nejsi uražená?" zeptal se mile.
,,Ani jsem nikdy nebyla," s těmito slovy jsem ho k sobě přitáhla ještě blíž a spojila naše rty do polibku.

Líbali jsme se spolu do té doby než nás vyrušilo hlasité zabouchnutí dveří.
Musela jsem mírně zaostřit, abych z té dálky rozeznala postavy, blížící se k nám.
Zdvihla jsem ruku na pozdrav, protože postavy patřili našim kamarádům. Nicol a André zřejmě měli stejný nápad jako my.

,,Chystáte se taky bruslit?" zeptala jsem se s úsměvem od ucha k uchu.

,,Ano, tady Nicol mi říkala, že se nějaký čas věnovala krasobruslení, tak jsem ji sem vytáhl, abych se přesvědčil na vlastní oči jestli to ještě umí. Co vy tady dělate?" odvětil André.

,,Tom se chtěl rozbruslit před zápasem a já jsem jeho doprovod. Jen jsem to bruslení už vzdala, protože mi to nejde a nehodlám se zabít," zazubila jsem se na něj.

,,Rozumím, ségra na bruslení taky nebyla, ale vždycky semnou chodila na bruslák a koulala se na mě jak hraju. Navštivila každý trénink, dokud neměla autonehodu a no... radši nic," řekl mírně poklesle. ,,Já jdu za Tomem. Musím se taky rozbruslit.."

Když Nicol přišla ze záchodu, obdařila mě pozdravem. Neodpověděla jsem ji. Tolik mě vykolejilo to s čím se mi André svěřil, že mi došla slova. Ona si toho ani nevšimla, sedla si vedle mě, nazula si brusle a neohrabaně běžela za Andrém a Tomem.

,,Tome? Nebude ti vadit když už půjdu? Je mi docela zima, nerada bych tady ještě onemocněla," zakřičela jsem na něj.

,,Jen jdi! Ale opatruj se. Uvídíme se večer. Já tady budu ještě s Andrém a s Nicol," přibruslil ke mně a vtiskl mi pusu do vlasů.

,,Ahoj.,"

************************
Zdravím Vás.
Jsem tu zase po roce a chtěla bych zkusit tuhle storku zase rozjet. Nemám ponětí, co jsem s ní zamýšlela před tím, ale teď mám velké plány!
Doufám, že tu mám ještě nějaké čtenáře a že společně dojdeme až k tomu konci! <3
I love you, guys
See you soon

PS: nemám tušení zda má Andre Burakovsky sestru nebo ne, ale tady ji prostě má.

Hokej? Hokej.Kde žijí příběhy. Začni objevovat