Elke dag, de hele week lang was hetzelfde voor Calum en ik. In de ochtend wachten we op elkaar voor de poor en stappen we samen naar binnen, gaan naar onze eerste les samen en ik moest hem nog altijd eten kopen na school. We proberen echt zo goed mogelijk samen te passen en tot nu toe hebben we dat al goed gedaan. De deal gaat goed en ik heb er eigenlijk wat dingen aan toegevoegd. Als eerste moet ik hem alleen maar eten kopen na elke schooldag dus in de weekends niet en dat komt goed uit anders was ik nu allang blut. Als tweede is dat we niemand vertellen dat onze relatie nep is en dus praten we er met niemand over. Dat is niet echt een probleem voor mij omdat ik niet echt iemand heb waaraan ik het zou kunnen zeggen. Ik had eindelijk de kans om over dit te praten met hem en zonder twijfel ging hij meteen akkoord. Ik hoop gewoon dat hij zijn beloftes niet verbreekt. Als laatste regel, kussen negeren. We zoenen alleen maar als het echt nodig is. Ik weet dat het normaal is als je samen bent en je kust elkaar maar we zijn niet echt samen en het lukt me gewoon niet. Ik kan hem echt niet blijven kussen. Maar als het echt moet dan moet het. Ik heb hem nu al 3 keer gekust en ik denk dat ik dat al veel vindt en ik denk dat mensen stilaan wel geloven en gezien hebben dat we samen zijn. Ik wil hem dus geen vierde keer kussen, vier is ook zo'n slecht getal. Ik snap ook niet waarom ik hier nu over denk, misschien omdat ik de dingen haat die ik denk als hij me kust. Het rare gevoel dat ik heb is ook zo verslavend en ik heb gerealiseerd dat het moet stoppen. Waarom klinkt het nu alsof ik ervan hou hoe hij me kust? Oh my god. Ik kan hem echt nooit meer zoenen. Nooit meer.
Ik ging alleen de school binnen sinds Calum niet kwam opdagen en er eigenlijk nog steed niet is. Ik kon niet langer meer wachten op hem. Waarschijnlijk is hij dingen aan het doen met zijn vrienden want hij is nog nooit te laat gekomen. Ik had nog maar 10 minuten voor de les begon en als ik nog altijd aan het wachten was op hem zou ik waarschijnlijk te laat gekomen zijn. Ik wil echt niet opnieuw nablijven, het is echt heel erg saai. Ook al vind ik de lessen niet echt leuk, ik wil ook niet geschorst worden.
IK kwam aan bij mijn lokker en legde mijn skateboard erin. Ik skate naar schools soms, als ik in een goede bui ben. Ik nam al mijn spullen dat ik nodig had voor de eerste les bijeen en deed mijn lokker op slot zodat niemand aan mijn spullen geraakte. Ik heb niet echt iets privé dat ik erin verborgen hou maar aangezien ik het doel ben voor de meeste mensen die niks beters weten te doen met hun leven dan stomme pranks uit te halen met mensen. Ik moest wel mijn spullen veilig houden. Ik zweer het je als er iets met mijn skateboard gebeurd dan zullen ze er niet goed van zijn.
Ik wandelde zo snel als ik kon naar mijn les. Ik had nog maar een paar minuten dus moest ik me echt haasten. Ik botste tegen iemand aan, viel op de grond en al mijn spullen vlogen in het rond.
Wat is er toch de laatste tijd met mensen die tegen me aan botsen wanneer ik me aan het haasten ben om niet te laat te komen in de les?
Ik raapte al mijn spullen bij elkaar en stond recht. Twee grote handen namen mijn elle bogen vast en hielpen me recht. Wanneer ik hem aankeek om hem te bedanken verdween de lach op mijn gezicht en keek ik meteen weg.
Het was Chris Meathers. Ik kan wel zeggen dat hij eigenlijk echt heel erg groot is. Echt heel erg groot. Misschien ben ik gewoon heel erg klein? Hij zag er vandaag wel beter uit dan de laatste keer dat ik hem zag, waarschijnlijk omdat hij toen dronken was. Hij draagt een jas met de initialen van onze school erop. Het is puur leder en het is een mix van groen en wit. Het leek alsof ik hem aan het aanstaren was. Nee dat had ik beter niet gedaan.
"Ik zie dat je het leukt vind wat je ziet, huh?", zei hij terwijl ik hem een boze blik gaf.
"Waar heb je het over? Ga opzij, ik ben laat", zei ik.
JE LEEST
PRETENDING CTH {DUTCH}
FanfictionCalum Hood heeft de tijd van zijn leven in zijn laatste jaar op de hoge school. Hij heeft alles wat hij nodig heeft. Hij is populair, heeft heel veel vrienden, heeft een band en een gelukkig gezin. Maar niks blijft hoe het was. Kristen Walsh komt in...