Ik ben niet naar school gegaan vandaag. De laatste 2 weken ben ik heel veel op school geweest, meer dan anders. Ik ben gestopt met spijbelen en ik werk altijd mijn huiswerk op tijd af. Als ik iemand moest bedanken hiervoor was het wel Calum. Als hij er niet was dan zou ik spijbelen en geen huiswerk maken zoals altijd. Niet dat ik bedoel dat Calum zelf de echte reden is maar ik moet zijn huiswerk maken dus daarom doe ik die van mij ook. Ik moet het hem ook geven daarom kom ik naar de les. Het is echt ongelofelijk en belachelijk maar ja Calum is de hoofdreden waarom ik naar de les kom en niet spijbel. Maar vandaag niet. Ik wil echt niet gaan. Ik heb mijn redenen. Als eerste mijn bed is zo gezellig en warm en ik krijg er geen genoeg van. Als tweede wil ik geen drama veroorzaken en met gemene mensen te maken hebben. Als laatste, ik ben gewoon te lui om recht te staan. Ik word waarschijnlijk nu beschouwd als de onverantwoordelijkst persoon op deze wereld maar hey, school is stom en als je me vertelt dat je alles aan school leuk vindt dan is er een grote kan dat ik je haat.
Het is al een uur geleden dat mijn wekker afging maar ik lig nog altijd op mijn bed met mijn ogen dicht. Ik probeer nog steeds terug in slaap te komen maar mijn hoofd wil niet meer denk ik. Ik ben klaarwakker maar mijn lichaam voelt aan alsof het niet meer kan bewegen. Ik voel me zo moe ook al heb ik niks gedaan gisteren. Mijn bed voelt aan als de hemel en ik wou er niet aan ontsnappen. Misschien moet ik verder proberen te slapen.
Na een uur waren mijn ogen terug open. Ik nam mijn gsm die ergens tussen de lakens lag en checkte de tijd. Het is bijna middag en ik glimlachte doordat ik nog steeds in bed lag. Ik keek naar mijn scherm en zag dat ik 4 berichten van Calum had. Ik negeerde het en deed mijn gsm uit. Ik deed de lakens terug over me heen en trok me van niets aan. Ik wou een dag alleen zijn. Ik wil niks hebben dat verkeerd loopt. Ik heb gewoon wat tijd alleen nodig.
Na een battle met mezelf over als ik zou opstaan of niet, stond ik recht en nam vlug een douche. Het was waarschijnlijk de beste douche die ik ooit had genomen in eeuwen. Ik nam een handdoek en liep naar mijn kleerkast. Ik nam een trui en een jeans, overtuigd om wat ik had uitgekozen.
Ik deed een klein beetje make up aan zoals ik altijd deed. Ik droogde mijn haar en liet het los. Ik nam mijn portemonnee en gsm en keek nog 1 keer in de spiegel. Ik zuchtte gewoon en lachte. Ik ging iets alleen gaan doen vandaag.Ik besloot om eerst naar het shoppingcenter te gaan om wat spullen te kopen voor mezelf. Ik heb allang niks meer gekocht voor mezelf en ik geef toe dat ik dat wel mis. Ik koop niet echt veel dingen, ik ben niet echt voor die meisjes dingen. Ik kocht een nieuwe jeans, een paar shirts en sommige dingen die ik nodig heb als meisje. Daarna ging ik naar de McDonalds en glimlachte bij de gedachte van het eten helemaal alleen. Ik bestelde frietjes en nuggets met een cola. Ik zat gewoon aan de tafel in de hoek en at alles met plezier op. Ik hou van eten, zoveel en niemand kan dat veranderen. Alleen Rian Dawson misschien?
Naast skaten en muziek, hou ik ervan te lezen. Nadat ik een leuke tijd had in Maccas ging ik naar de dichtstbijzijnde boekenwinkel om een nieuw boek te kopen of 5 als ze het echt waard te lezen. Ik ging naar het fictie gedeelte en begon te zoeken naar goede boeken. Ik heb 3 boeken uitgekozen, 2 van John Green en dan een boek die echt mijn aandacht nam, 1 van David Levithan.
Nadat ik een tijdje had gewandeld eindigde ik bij de Starbucks, ik bestelde een koffie en ging zitten aan de tafel bij het raam. "Dit is waar Calum en ik voor de eerste keer gekust hadden", dacht ik. Ik vraag me af hoe het met hem gaat vandaag.
Ik besloot om 'Everyday' eerst te lezen omdat het echt mijn aandacht had getrokken. Na een uur lezen had ik al medelijden met A's leven. Het is hartverscheurend en pijnlijk om verliefd te worden op iemand terwijl je weet dat je elke dag wakker word in een ander lichaam. Hij werd verliefd op Rhiannon, hoe moeilijk het ook was. Ik denk dat dat gewoon is wat liefde kan veroorzaken. Je kan dingen doen waarvan je dacht dat je ze nooit zou doen alleen om te krijgen wat je wil. Je zou vechten voor wat je wil en denkt wat waar is ook al is het helemaal niet waar.
Liefde. Ik had daar niet meer aan gedacht tot nu. Liefde. Wat kan liefde nu echt doen met een mens? Ik heb me nog nooit zo gevoeld en dat ben ik ook niet van plan. Ze zeggen dat het mensen verandert. Het kan iemand gelukkig maken. Maar ik kon het punt ervan niet zien. Als het mensen kan veranderen en het iemand gelukkig kan maken, waarom is mijn familie dan zoals dit? Mijn vader is geïrriteerd door alles in zijn leven. Mijn moeder is gebroken. En ik? Ik weet het niet. Ik ben een warboel. Na alles wat ik in mijn leven heb meegemaakt, wou ik mezelf nooit een andere kans geven. Er zijn vele manieren om gelukkig te zijn. Verliefd worden op iemand staat gewoon niet in mijn lijst.
Ik legde een stukje papier tussen de bladzijdes waar ik eindigde met lezen. Ik besloot om te stoppen met lezen en sloot mijn boek. Ik keek naar buiten en het was al donker. Ik realiseerde me dat ik de hele dag al weg was en ik moest erom lachen. Ik gaf mezelf wat tijd en dat vond ik leuk. Ik wenste dat ik dit gewoon elke dag kon doen maar natuurlijk moest ik leren en het is stom. Maar daar kan ik niks aan doen.
Ik nam mijn gsm en deed het aan. Het stond uit de hele dag maar dat kon me niks schelen. Ik bedoel, wie zou mij nu een bericht sturen?
Na een paar seconden was hij aan en ik was verbaasd van wat er op mijn scherm verscheen.
Ik had 27 berichten van Calum.
Ik denk dat ik... Dat ik dood ben?
------------
Sorry voor het niet updaten maar ik was op reis!
JE LEEST
PRETENDING CTH {DUTCH}
FanfictionCalum Hood heeft de tijd van zijn leven in zijn laatste jaar op de hoge school. Hij heeft alles wat hij nodig heeft. Hij is populair, heeft heel veel vrienden, heeft een band en een gelukkig gezin. Maar niks blijft hoe het was. Kristen Walsh komt in...