Mijn besluit om een hoodie te dragen was één van de beste ideeën dat ik al had gehad omdat ik mijn gewonde vuist dan kon verbergen. Het ziet er echt niet goed uit. Ik moet hem wel hard geslagen hebben. Hij had het verdiend. Ik wou dat hij hier ergens te zien was zodat iedereen kon zien hoe laag hij is. Als ik hem terug zou zien dan zou ik waarschijnlijk terug beginnen vechten zijn maar ik wil dit niet echt terug beginnen. Zeker niet voor mijn vrienden. Ik probeer zo goed mogelijk te doen alsof er niets aan de hand is en probeer mijn vuist te verbergen. Ik ben er zeker van als ze zien dat ik een gewonde vuist heb, ze weten dat ik gevochten heb. Ik wil ziet overspoelt worden met vragen op dit moment, zeker niet omdat het niet ik was die ze zou moeten beantwoorden. Ik kwam daar gewoon terwijl ik naar haar zocht en toen automatisch was mijn vuist tegen Chris zijn gezicht.
Mijn gedachten gingen naar Kristen. Ik verwijt nog altijd mezelf voor wat er met haar was gebeurd. Het was niet
gebeurt als ik op tijd was geweest. Ze wil niet dat ik medelijden heb met haar of me rot voel daardoor maar ik voel me ook slecht over alles wat is gebeurt. Ik voel me verantwoordelijk voor wat er is gebeurt. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik bezorgd ben om iemand die helemaal niks voor me betekent. Ik bedoel, wie en wat betekent Kristen voor mij? We doen alleen maar alsof. We noemen onszelf alleen maar een koppel in deze school door Chris Meathers. Ik kon niet echt zeggen dat we vrienden waren omdat we kennen elkaar niet echt goed. Maar ik denk dat dat nog komt. De kleine dingen die ze doet, doordat kan ik de puzzels in haar leven zien en haar zien. Ik hoop gewoon dat ze me toelaat.Het is al 10 minuten geleden dat de bel rinkelde voor de pauze en er was nergens een Kristen Walsh te zien. Ik besloot haar een bericht te sturen en gewoon te wachten aan onze tafel. Enkele minuten later ging mijn telefoon af.
Van: K
Bericht: Ik kon je nergens zien alleen maar je roze harige vriend.
Ik weet niet waarom maar ik moest echt lachen terwijl ik dit bericht las. Er is niks grappigs aan maar toch lachte ik. Misschien omdat ze haar naam erin had gezet als K? Hah.
Ik sms'te haar terug en zei haar dat ze gewoon naar de roze harige jongen moest heenstappen die Michael heette. Ik was aan het glimlachen terwijl ik terug zond en ik kon Stacey's verdachte ogen me voelen bekijken.
In een minuut verscheen Kristen achter Michael, ze stond er maar oncomfortabel. Hun haarkleuren zijn dezelfde en ze zien allebei zo bleek. Ik vond het grappig en ik wou lachen maar ik verbood mezelf om het te doen omdat Stacey naar me keek.
Voordat ik kon rechtstaan om mijn "vriendin" te laten plaatsnemen naast me had Michael al door dat iemand naar hem aan het staren was en draaide hij zich om, om naar kristen te kijken. Hij leek verbaasd om haar te zien.
"Ah Walsh, je bent Cal's vriendin toch?", vroeg hij en zij knikte gewoon. Ze probeert haar best te doen om erbij te horen, dat kon ik zien.
Michael en Ashton vroegen haar om naast me te komen zitten maar Stacey kwam plots naast me zitten. Michael staarde naar Stacey en ze gaf hem gewoon een 'wat' blik. Michael schoof een plaats op zodat Kristen kon gaan zitten. Ze zit tussen Michael en Ashton, recht voor mij.
We hadden allemaal onze lunch al behalve Kristen. Ze leek zo oncomfortabel dat ik tegen haar wou praten maar ik kon het niet vanwege Stacey. Ik weet zelfs niet waarom.
Ik was van plan haar mijn appel te geven toen Stacey mijn hand wegduwde en begon te spreken.
"Dus Walsh hé? Ik had nooit gedacht dat je me zou vervangen voor een freak, Cal".
JE LEEST
PRETENDING CTH {DUTCH}
FanfictionCalum Hood heeft de tijd van zijn leven in zijn laatste jaar op de hoge school. Hij heeft alles wat hij nodig heeft. Hij is populair, heeft heel veel vrienden, heeft een band en een gelukkig gezin. Maar niks blijft hoe het was. Kristen Walsh komt in...