Episode III

7.2K 734 238
                                    

Tüm stüdyo İpek hanbok içinde kameramanın kucağındaki kıza odaklanmışken Prens ondan beklendiği gibi hızla düşen kızı yerden kaldırmak için yanına ilerledi.

Prens büyük bir centilmenlikle düşen kızı yere çöküp ellerinden tutarak kaldırdığında kafasını utandığı için yerden kaldırmadığını düşündüğü için fazla üstelemeden ona ayrılan bölmeye geçti.

Baekhyun şuan şansına lanetler ediyordu. Hala yerde ona bakan kameramandan özür dileyip tekrar yerine geçerken rezil olmuş olmayı zerre umursamıyordu.Umurunda olan tek şey Prensin düşürdüğü ve kamerasını kırdığı adam olduğuydu.

---------------------

Sunucu sıra sıra dizilmiş on kızı süzdükten sonra konuştu.

''Evet kızlar ilk önce kendinizi tanıtmakla başlayın Prensimizin sizin hakkında bir kaç şey bilmeye ihtiyacı var. Ondan sonra sizi kalacağınız saray odalarına yerleşmeniz için yönlendireceğim. "Demesiyle kızla karşılarında bir heykeltıraşın elinden çıkmış gibi duran adamın önünde sırayla kendilerini tanıtırken kimi heyecandan titremiş, kimisi kekelemiş idi. Baekhyun tüm bunlara göz çevirirken sıranın ona gelmesiyle bir an kız olduğunu unutup erkek gibi bir kaç adım atmıştı ki hanbok eteğinin bacaklarına tekrar dolanması ve gözlerine giren saçla hemen kendine çeki düzen verip biraz oradaki bir kızdan dolgun olan kalçalarını kıvırtarak kırmızı saçlı Prensin önüne geldi.

Hala onu tanıyacağını düşünüyordu ama bunu umursamamaya çalışıyordu. Sonuçta şuan uzun saçları, gözlerinde mavi lens ve dudaklarında kırmızı ruj ha bir de yüzünde bir evi badana yapacak kadar pudra vardı.

' Tanrım tam bir kız olmuşum 'diye dehşetle içinden söyledi.

Chanyeol ise şuan gerçekten kusmak üzereydi. Annesi onun gay olduğunu geçen hafta öğrendikten sonra hiç vakit kaybetmeden bu programı ortaya atmıştı. Kraliyet ailesinde bu güne kadar böyle bir durum söz konusu bile olmamıştı ve onlar da her Kral ve Kraliçenin oğullarından beklediği gibi Chanyeol'den bir veliaht bekliyorlardı.

Chanyeol onların isteklerine bu güne kadar karşı çıkmamış elinden geldiğince geleneklere bağlı kalmıştı. Ama kızlara ilgi duymadığını yüksek lisans için yurt dışına gittiğinde fark etmişti. Kendine yakıştırmasa da müzik kulübünün başkanıyla birlikte olmuştu ve hala itiraf edeme de bundan zevk almıştı. Bu güne kadar ailesine karşı başını eğdiren tek olay buydu.

Annesi öğrendiği gün ise apar topar Kore'ye getirilmiş ve bu program içinsoy ağacından çıkarılmakla tehdit edilerek ikna edilmişti.

Şu sıkıcı tanışma faslının bitmesi için dakikaları sayarken karşına ipek işlemeli hanbok ile gelen kızla bir an duraksadı.

Ayaklarından başlayıp saçlarına kadar her bir ayrıntısını incelerken tuhaf hissetmişti. Önceki dokuz kızda hiç böyle bir şey hissetmemiş hatta doğru dürüst yüzlerine bile bakmamıştı.

Elleriyle konuşmaya başlaması için onay verirken bile tuhaf bir heyacan içerisindeydi genç Prens.

Baekhyun derin bir nefes alıp konuşmak ağzını açmasıyla kapatması bir olmuştu.

'Ne diye isimimi kaydetmişti lanet olasıca kameraman olacak baykuş ?'diye düşünürken Prensin "Adın Byun Hyun-Ae değil mi? "Demesiyle Baekhyun elini birden çırpıp ''Bingo'' demesiyle bugün ki bilmem kaçıncı dengesizliğini yapmıştı ve yapacaktı.

Genç prens kızın bu şapşallığına gülümserken onu diğerlerine oranla kendine daha yakın bulmuştu.

Baekhyun sahte bir öksürükle "Evet Prensim adım Byun Hyun -Ae , ilk okul öğretmeniyim yaşım... Yaşım neydi?... Ha 21 evet 21 yaşındayım ve sizinle evlenme hayali falan kurmuyorum kesinlikle. Sadece arkadaşlarımın zorlamasıyla yarışmaya katıldım ,elemeleri nasıl geçtiğim hakkında en ufak bir fikrim yok ve şimdi buradayım.Eleme haftasına kadar size samimiyetle arkadaşlık edebilirim "diye konuşmanı bitirip saygıyla kurallar gereği doksan derece eğilerek geri yerine gidecekken Prensin sesiyle kendine okkalı bir küfür savurdu.

'Tanrı bilir yine nerede hata yaptım 'diye kısık sesle söylenerek geri döndüğünde prensin ona gözleri kısılı şekilde güldüğünü görünce midesinden tuhaf senfoniler duymaya başlamıştı.

Bunu görmezden gelip "Bir sorun mu var Prensim? 'diyerek sesini inceltmeden konuşunca dudaklarına ayağındaki ayakkabının topuğuyla vurmamak için kendini zor tutuyordu.

Prens bu kıza cidden ısındığını hissetmişti erkende olsa kararını vermişti. İlla bir kızla evlenecek ise programın sonuna kadar bu kızı kendine yakın tutacaktı.

"Bu günden itibaren benim kalacağım saray konutunun yanındaki Prenses konutunda kalacaksın. Odaların iç içe olması gözünü korkutmaz umarım Hyun-Ae ''demesiyle Baekhyun gerçekten boka bastığını hissediyordu.

'Bu Sikik prens ne diyor? 'Diye beyni atağa geçmişken yüzü buna ters bir şekilde gülümseyerek "Eğer prensimiz uygun gördüyse tabi ki de bir sorun olacağını düşünmüyorum'' diyerek sahne arkasına geçti.

Şimdi sadece ilk haftada elenmek için elinden gelmeyeni yapması gerekiyordu. Yoksa Byun Baekhyun'nun kıymetli kıçı evlik çağına gelmiş kendisince azgın dediği ilkel bir prense kurban gidecekti...

Ve Baek için kız ismi ararken bana yardımcı olan Mel_En tatlıma teşekkür ederim bir daha..

Fake Princess/Prince[ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin