''Yaptık mı?''
''Yapmadık mı?''
''Yaptık mı?''
''Yapmadık mı?''
''Tüm buketi almış önüne ne yapıyorsun?"Baekhyun irkilerek arkasına döndüğünde kapıda sırıtarak onu izleyen adamla yerinden sıçramıştı.
''Chanyeol...Şey... Imm.. Hani gelmeyecektin odaya neden geldin? "Diye topladığında kendini neredeyse ayakta alkışlayacak durumdaydı.
''Karımı yalnız bırakmak istemediğimi fark ettim. Neyse sen iyi misin? Düzgün oturamıyor gibisin sert bir şeye mi çarptın ?'' diye pişkince sırıtıp konuşurken Baekhyun zorlukla yutkunmaya çalışmıştı ama Chanyeol konuştukça boğazındaki yumru büyüyordu.
"Sen dün gece ne yaptın?Aslında dün gece oda ya gelecektim ama sarhoştum biraz. İyi uyudun mu? "
Demesiyle Baekhyun sadece kafasını bozuk oyuncak gibi sallayıp duruyordu.''Hım. İyi bari neyse ben duş alacağım. Gece çok yoruldum. Her tarafım ağrıyor. "Diye son kere sırıtıp tırnaklarındaki etleri kazıyan adama bakıp banyoya girdiğinde kalbi göğüs kafesini zorluyordu.
Flasback
Chanyeol oda da çıktığında küçük yalancı karısını takip etmeyi amaçlıyordu. Bir açığını yakalamalı ve ilerde onu zor durumda bırakacak bir şey yaptığında susması için kullanmalıydı.
Tüm bu saçmalıkları neden yaptığını bilmiyordu. En başından beri bu oyuna son verebilirdi. Hyun-Ae yani Baekhyun'nun program da düştüğünden beri kim olduğunu biliyordu. Yani en azından kız olmadığını biliyordu. Aylarca beklediği kamerayı kim kırsaydı yüzünü hayatı boyunca unutturmayacak bir kine sahipti . Baekhyun ne kadar tanındığını düşünmese de Chanyeol sürekli uzaktan onu izleyip neden böyle bir işe giriştiği hakkında bilgi topluyordu
Ve şans bu ki nam-ı diğer kara şimşekle üniversitede bir dönem birlikte okumuş olduklarını fark edince Baekhyun hakkında her şeyi öğrenmişti.Jongin ise arkadaşının veliaht olduğunu öğrenmesi, çalışanını böyle bir işe bulaştırdığı için pişmandı ve özür dileyerek Baekhyun geri çağıracağını söylese de Chanyeol buna izin vermemişti.
Baekhyun'nun köşe bucak kaçmaları, kıvranışları durumu kurtarmak için bulduğu dahiyane yalanlarını izlemek ona sadistçe zevk veriyordu. Onun gay olmadığını öğrendiğinde ise ki öğrenmesine neden olan Baekhyun'nun kendince sessiz dışarıdan bakınca ise megafona verilmiş telefon konuşması yüzünden onunla evlenmeye karar vermişti.
Böylece hem Baekhyun hem de ona sürekli dayatmalarla onu Kraliyet ailesine bağlamaya çalışan ailesine ders verecekti. Ve dün akşam onu ilk kez erkek kıyafetleri içinde gördüğünde içinde baş gösteren hislere anlam yüklemek istemiyordu .Sadece eğlenmek ve Baekhyun'nun ona kendi ağzıyla itiraf etmesini istiyordu.
''Çıkmayacaksan ben kahvaltıya ineceğim Chanyeol "diye kapının diğer tarafında seslenen karısıyla (!)kendine geldiğinde yüzüne su çarparak banyodan çıkmıştı.
Baekhyun ultra seksi kıyafetler için ayaklarını yere vururken aslında onun neden kız olarak gönderildiğini anlıyordu. Eğer o kamerayı bu kadar istemeseydi ve kıran kişinin yüzünü zihnine kazımasaydı Baekhyunun kesinlikle bir kız olduğuna inanırdı
''Gidelim Hyun Ae.'' diye ellerini beline koyduğunda parmak uçlarında oluşan kıvılcımı görmezden gelmeye çalışırken tüm vücuduna dalga dalga yayılan titreşimler nefesini kesiyordu ki Baekhyun içinde durum pek farklı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Princess/Prince[ChanBaek]
Fanfiction*Evlenmesi için adına özel evlilik programı yapılan günümüz kraliyet ailesinin Veliaht Prensi *Hayatının haberi için bir anda kendini prenses olarak evlilik tahtında bulan şapşal, ağzı bozuk bir muhabir *Ve trajikomedik bir hikaye Tarih 26.11.2016...