''Kyungsoo ben Chanyeol Baekhyun'nun nerede olduğunu biliyor musun?''
''Tanrım Chanyeol senin yanında değil mi? Haberler ya? Onları gördün mü?''
''Lanet olsun? Sabah annem gazeteyi yüzüme fırlattığında öğrendim. Ve Baekhyun yoktu. Tüm gece onu aradım eve gelmesi için ama hiç bir aramamı açmadı.
Onu bulmalıyım Kyungsoo yardım et "diye odada delicesine adımlarken boğazı kuruyor düğümleniyordu. Delirecekti kesinlikle delirecekti.''Sakin ol önce. Eğer sinirleri bozuksa kendini eve kapatır. Eve baktın mı?''
''Hayır akşam gelir diye beklerken uyuyakalmışım. Tanrım Kyungsoo eğer muhabirler evinizi bulurlarsa yada Baekhyunu bulurlarsa bittik biz.''
''Chanyeol aptal mısın sen? Düşündüğün ne tam olarak. Baekhyun ne haldedir biliyor musun? O göründüğünün aksine kırılgan biridir. Ne oldu da yakalanacak kadar kafası dağınıktı?''
''B-Benim yüzümden, biz geçen akşam onunla... Birlikte olduk ve ben sabah uyandığımda hatırlamıyordum.Bu yüzden sabah sinirle çıkmıştı.''
''Siktir Baekhyun cidden seninle sevişti mi? Siktirsiktirsiktir ve sen hatırlamadın.
Sana aşık mı oldu? Tanrım seviştiğine göre cidden aşık olmalı. Lan o bugüne kadar erkekleri geç kızlara bile en fazla bir kere dokunmuştu oda yanaktan öpmüştü. Onunla bile kızarmıştı ama yuh Chanyeol prensin falan ama öküzmüşsün be! Neyse kapat telefonu ben eve geçiyorum sen de gel. Evdedir kesin. "Diyerek telefon yüzüne kapandığın da Chanyeol kendine söylenerek montunu giyip annesi ve babasına yakalanmadan evden çıktı.Şuan göz hapsindeydi. Daha doğru ev hapsindeydi. Baekhyunu ailesinden önce bulmalı ve onunla bu ülkeden gitmeliydi. Yoksa Baekhyun için hiçte iyi şeyler olmayacaktı.
Baekhyun gittikten sonra onunla yaptıklarını hatırlamıştı. Onun tenine değen her bir dokunuşta içinin nasıl titrediğini, Baekhyunun ona seni seviyorum deyişini ve kendisinin ömür boyu seni bırakmayacağım deyişlerini, her şeyi hatırlıyordu. Ama şuan tam bir kaosun içindelerdi.
Her yerde Baekhyunun kız ve erkek resimleri dolaşıyor. İnsanlarla yapılan tuhaf ropörtajlar gösteriliyordu.
Ve Baekhyunun kısa bir ses kaydı tüm caddelerde yankılanıyorduHız sınırını aşarak kısa zamanda Baekhyunun evine geldiğinde sakin sokağı görünce hızla arabadan inerek kapıya ulaşmıştı ki Kyungsoo da onunla aynı anda gelmişti
''Açtı mı kapıyı? "diye Kyungsoo nefes nefese konuştuğunda Chanyeol olumsuzca kafasını salladı.
"Bir kere çaldım ama daha açmadı. "
''Çekil şuradan"diyerek kapıyı açtığında Chanyeol ondan önce içeriye daldı.
Evin köşelerine yuvarlanmış içki şişeleri ve yatakta kıvranmış ağlayan adamla nefesi kesilmişti.
Tanrı aşkına o Baekhyunu bu güne kadar ağlarken hiç görmemişti ve bir daha da hiç bir şekilde görmek istemiyordu.
''Baekhyun'' diyerek çekimser adımlarla yanına gittiğinde küçük olan burnunu çekerek yataktan doğrulmaya çalışmıştı.
Ama başındaki ağrı yüzünden beceremeyip tekrar yatağa düştü.
''G-Git.''
''Ne ?Baekhyun haberleri görmedin mi?''
''Gördüm, defol git şimdi seni burada görmemeliler .''diyerek arkasını döndüğünde Kyungsoo onların baş başa konuşmaları gerektiğine karar vererek evden çıkıp kapıyı üzerlerine kilitlemişti. Çünkü manyak arkadaşını biliyordu. Kaçacaktı konuşmamak için. Ve bu en iyi yöntemdi.
Ama içerideki iki aptalın kapının kilit sesini bile duymayacak kadar kulakları sağır olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Princess/Prince[ChanBaek]
Fanfiction*Evlenmesi için adına özel evlilik programı yapılan günümüz kraliyet ailesinin Veliaht Prensi *Hayatının haberi için bir anda kendini prenses olarak evlilik tahtında bulan şapşal, ağzı bozuk bir muhabir *Ve trajikomedik bir hikaye Tarih 26.11.2016...