Klasik müzik eşliğinde eski Kore kültürüne ait her yemeğin bulunduğu masaya iştahla Bakan kızla Chanyeol nedensizce gülümsemişti.
''Hyun-Ae birazdan yiyeceksin onları ama görgü kurallarını biliyorsun değil mi?''
''Birlikte yemek yiyeceğin insanlar iş arkadaşların değiller. Şimdi sembolikte olsa Kral ve Kraliçeler davranışların ölçülü olmalı.''
Baekhyun üzerindeki kısa beyaz elbiseyi çekiştirirken ona nasihatler veren adama ters bir bakış atarak "Biliyorum tabi ki de o kadar görgüsüz bir e... kız değilim "
''Umarım Hyun -Ae ''diyerek masadaki yerini aldığında Baekhyun da onun karşısındaki yerini almadan önce saygıyla Kral ve Kraliçeyi selamladı.
Yemek Kraliçenin gelin adaylarına sorduğu sorularla geçerken Baekhyun sığır etiyle aşk yaşıyordu. Sürekli ünlülerin peşinden koşup haber yaparken düzgün bir yemek yemeye vakti olmuyordu. Ama şimdi bu sofradan karnı şişip,doymadan kesinlikle kalkmayacaktı.
Ve tüm hayalleri Prensin sesiyle bölünmüştü.
''Anne ,baba erken hatta çok erken olabilir yani erken olduğunu düşünebilirsiniz ya da diğer kızlarla da vakit geçirmemi isteyebilirsiniz.İsteklerinize itiraz etmem ama ben kararımı verdim.İleride benim eşim olacak kişi...''Baekhyun da kafasını kızlara çevirip 'acaba hangi zilli bu şapşalın kalbini aldı 'diye düşünürken Chanyeol konuşmasına devam etti.
''...Byun Hyun -Ae evleneceğim kişi ''dediğinde kızlardan huzursuz nidalar yükselirken Baekhyun onların bu haline gülümsüyordu yazacağı makale gerçekten çok ses getirecekti.Tabi Chanyeol onun yanına gelip ellerindeki çatalı alarak kendi elleri arasına almadan önce eğlenceli olacağını düşünüyordu.
Hala onu neden ayağa kaldırdığını anlamadığı için dudakları sarkık şekilde ona bakan tam kıvamında kızarmış sığır etine bakarken duyduğu cümle ile ağzında rahat rahat çiğnediği tüm yemeği masaya püskürtmüştü.
''Müstakbel eşim olarak Hyun-Ae kesinlikle en uygun adaydır ''dediğinde Baekhyun oraya yığılıp kalmak istedi ama bunu yapsa erkek olduğu ortaya çıkar diye kendisini zor tutuyordu.
''Ne saçmalıyorsunuz Prensim ?Sana zorla buradayım ve ilk hafta elenip gideceğim demedim mi ?''diye dişlerinin sıkıp konuşurken Chanyeol sinirine kocaman sırıtarak ''Umurumda olduğunu mu düşünüyorsun sadece sessiz olup bir kaç düzgün kelime söyle yoksa annem seni ülkeden sürecek ''diye kulağına fısıldayınca yüzünde zoraki bir gülümsemeyle Kral ve Kraliçeye dönerek ''Terbiyesizliğim için özür dilerim yani aniden böyle bir şey duymak çok sevgili Prens oğlunuzun ''derken iğne uçlu topuklarını Chanyeol'un ayağına geçirerek''...beni eşi olmaya layık görmesi çok şaşırttı . Tekrar özür dilerim .İzninizle ben odama çekilebilir miyim ?''diyerek baş köşede oğlunun morarmış yüzüne gülen Krala baktığında adam başıyla onaylayarak izin verdiğinde kendini nasıl odasına attığını hatırlamıyordu bile...
..................................
''SOOOOOO!''
''Lanet olsun sana gecenin bu vakti beni ne diye arıyorsun be ?''
''Beni alın buradan yani alın ALIN LAN BENİ yoksa sabah kendimi Prensin koynunda gerdeğe girmiş olarak bulacağım.Lan bu azgın nefes alsın yeter felsefesini benimsemiş.''
''Geri zekalı olduğuna emin oluyorum cidden çok konuşunca devrelerin karışıyor senin düzgün konuş.''
''O kara şimşeğe söyle alsın beni kadro yemek falan istemiyorum.Bu Prens bozuntusu beni altına almaya resmen karar vermiş.O kadar kız içinde beni buldu ve Kral Kraliçeye eşim bu olacak diye taktim etti.SOO İNANABİLİYOR MUSUN BEN VE PENİSİM EŞİ OLACAKMIŞIZ LAN ELİM KADAR PENİSİM LAN BENİM.''
ben de seni altıma almak yada beni altına almanı isterdim ama bende tehlikedeyim oğlum köşe bucak Kara şimşekten kaçıyorum.Senle konuşmamızdan beri her köşede sıkıştırılıyorum.Sen beni de alsan yanına saha çalışması falan diye bu kanaldan kurtarsan hem elim kadar dediğin penis kara şimşeğin işaret parmağını geçmiyor.Tanrım Baek bende iyi değilim .''
Baekhyun kendisinden beter olan arkadaşının haline gülerken kapının çalmasıyla etek giydiği unutarak yayıldığı yataktan doğruldu.Odaya gelen kişiyle telefonu kapatıp sinirle ayağa kalktı.
''Sen bana sormadan nasıl böyle bir şey söylersin.Prens olman bana sahip olduğun anlamına gelmiyor geri zekalı!'' diyerek Prensin üzerine giderken Chanyeol ifadesizce yerinde duruyordu.Biraz önce ki neşesinden eser yoktu ve bu Baekhyunun durmasına neden olmuştu.
Meraklı muhabir yanı o çenesini kapatmadan ''Neyin var ?''diye sorunca Chanyeol bu sefer gözlerini onun gözlerine dikerek üzerine doğru yürüyünce az önce yaptığının ona yapılmasına sinir olmuştu.Ama geri geri giderken kendini bulmuştu.
Ayakları yatağa çarptığı için durunca Chanyeol de bir adım önünde durup ''Hyun -Ae üzgünüm ama kesinlikle seninle evleneceğim ve bu evlilik gerçek olmayacak .Göstermelik bir evlilik olacak . Lütfen kabul et.Seni rahat ettirmek için her istediğini yaparım sende karşılığında aile yemeklerinde ve bazı yurt dışı gezilerinde bana gerçek kocanmışım gibi davranırsın.Kesinlikle sana dokunmayacağım buna emin olabilirsin.Eğer kabul edersen yarın programı iptal eder ve düğün hazırlıklarına başlarız sadece kabul et lütfen.Çok çaresizim Hyun ve sana gerçekten ihtiyacım var. ''demesiyle Baekhyun kulaklarından kalbine giden içten istekle öylece durmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Princess/Prince[ChanBaek]
Hayran Kurgu*Evlenmesi için adına özel evlilik programı yapılan günümüz kraliyet ailesinin Veliaht Prensi *Hayatının haberi için bir anda kendini prenses olarak evlilik tahtında bulan şapşal, ağzı bozuk bir muhabir *Ve trajikomedik bir hikaye Tarih 26.11.2016...