Episode XVI

5.7K 511 164
                                    

''Kocası?''

''Kimin kocası? ''
Baekhyun duyduğuyla hala şoktayken ablası olayı kavramaya çalışıyordu ve adının Chanyeol  olduğunu öğrendiği çocuğun  ise şuan sırıtarak bir elini uzatmış diğer eliyle de Baekhyun'nun  ince kızsı ellerini tutuyor oluşu hiç yardımcı olmuyordu Cheong'a

''Baekhyun'nun kocasıyım  efendim. Size bahsetmedi sanırım. Ben park Chanyeol  Güney Kore Veliaht prensi ve bu yaramaz çocuğun kocasıyım.''diye saygıyla eğilmişti.

Ablası uzun olanın söylediği kelimeleri mantıklı bir kalıba oturtmak istese de beceremeyip oracıkta bayılınca Baekhyun tutulmuş ellerden kendini kurtardı.

"Abla... Tanrım delirdin mi sen? Neden böyle bir şey ... Abla...Hey aç gözlerini"

''Baekhyun sensin değil mi? Pipisini işemek için kullanmayı öğrettiğim kardeşimsin değil mi? "Diye yarı baygın şekilde konuşurken Chanyeol dayanamamış tüm hastaneyi inletecek kahkahalar atmaya başlamıştı.

"Lanet olsun kapa o çeneni yoksa penisini  okyanustaki balıklar için öğütürüm.'' 

Baekhyun'nun sert çıkışıyla  Chanyeol kısa bir an ciddileşse de ablasının tekrar konuşmasıyla iş çığırından çıkmıştı.

"Baekhyun yıllarca  annem sana kız gibi davrandı diye  miniğin  iktidarsızlık mı gösteriyor? Bu adama kendini mi be... Ah anneee Baekhyun evlenmiş ve kendini becertmiş "diye ablası da koridorda bağırınca Baekhyun adımlarını çıkış kapısına yönlendirmişti. Bu iki varlığı tanımamazlıktan gelmek en iyisiydi.

----------------------

''Seni öldüreceğimi biliyorsun değil mi?''

''Benim  de seni rezil etmek için evlendiğimi biliyorsun değil mi?''

''Siktir ya. Kıçımın prensi, nerede kraliçeden aldığın terbiye.O kadının asaleti nerede hiç mi büyüklük bende kalsın gibi şeyle kapmadın.''

''Haa sana söylemedim mi? Beni  yaşlı bir dadı  büyüttü ve ağzı çok bozuktu. Sürekli sinirlendiğimde tuhaf şeyler söylerdi. Eee onun kala kala ona benzemiş olabilirim ''

''Tekrar siktir... Git bir otel bul kendine''diye Baekhyun sıcak kahveyi kafasına diktiğinde sesle  geri püskürtmüştü.

''Neden otelde kalacakmış?''

''Evet neden otelde kalacakmışım.Dur bir dakika konuşan kimdi? "Diye Chanyeol arkasını döndüğünü beti benzi atmış zombi gibi  görünen kızla korkarak  sandalyesinden kalkıp  Baekhyun'a doğru gitmişti.

''Tanrım... Baekhyun ablan cidden çok korkunç.''

''Bu kadar açık sözlü olmasan daha iyi olurdu be damat. "Diye Cheong  hastane kafeteryasında sessizliği yaracak kadar sertçe sandalyeyi çekip oturduğunda Chanyeol bir an yolun sonundaki ışığa koşmak isteğiyle dolmuştu.

''Oturun! İkinizde! ''

Baekhyun gerginlikle oturduğunda Chanyeol de usulca yanına çökmüştü. 

"Kocası? Adın neydi? "

"C-Chanyeol efendim. "

"Ne zaman oldu bu?''

''Abla beni dinlesen önce, biz evli falan değiliz ya. Sadece çok şakacı bir arkadaşım. O kadar''diye açıklamaya girişirken duyduğu küfürle susması gerektiğini anlamıştı.

''Siktir Baekhyun kapa çeneni, kulakların kızarmaya başladı. Ablana yalan mı söylüyorsun utanmadan? "Diye itiraza yer vermeyen bir sesle konuşunca Baekhyun tamamen  sandalyesine sinmişti ve ablasına yalan söylerken kızar kulaklarına eve gidince çekme cezası vermeyi unutmayacaktı. 

Fake Princess/Prince[ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin