Episode VIII

7.3K 554 205
                                    

Baekhyun çantasını arabaya yerleştirmiş Prensle birlikte  Kraliyet ailesinin üç neslini için de barındıran  saraydan çok daha büyük köşke  giderken sessizce etrafı izlemeye başladı.
On dakika önce yanlışlıkla dudakları birleşmiş olsa da Chanyeol nedensizce bunu bir adım ilerletmeye çalışmıştı ama Baekhyun olan şeyi fark ettiğinde hemen geri çekilip kapıyı Prensin yüzüne çarpmıştı ve Chanyeol'un şuan burun kemerinin morarmış olması bu yüzdendi.

Chanyeol ise hala nasıl bir kimlik bunalımı içinde olduğunu çözemese de  eğleniyordu. Tabi Hyun-Ae  yüzünde hasar alması dışında.

''Bir daha kapı falan çarpacaksan suratıma  söyle de kapıdan uzaklaşım. Burnumu kırdın Hyun-Ae! "diyerek anlık gözlerini ona çevirdiğinde Baekhyun omuz silkti.

''Sana bana yaklaşma demiştim hem ne diye öpüyorsun be adam?''

''Her neyse ailemin yanında düzgün konuş ne bu lakayt konuşma tarzı. Bir kıza yakışmıyor dediğinde Baekhyun ona kız olmadığı göstermek isterdi ama  giydiği lanet etek o kadar dardı ki yukarı kaldıramıyordu bile.Kalksa bile yapamayacaktı sadece bir düşünceydi.

Bir şey söylemeyip bakışlarını cama çevirdiğinde saray duvarları arasına girmişlerdi bile.

....

Baekhyun giyeceği elbise ona yatağın karşında göz kırparken cidden gelinlik çağındaki genç kızlar gibi heyecanlanmıştı sonuçta ilk kez evleniyordu.

Tamam tamam sahte bir evlilikti ve kız kılığındaydı ama evleniyordu işte. Yorganı tekmelerken giydiği geniş şort baldırlarını tamamen göz önüne serdiği anda Prensin içeri girmesiyle ayakları havada kalmıştı

Chanyeol havadaki beyaz bacaklara bakıp yutkunurken Baekhyun hala mal mal ona bakıyordu.

En sonunda kendine geldiğinde  hızla yorganı üzerine çekip tiz bir çığlık atınca Chanyeol arkasını dönüştü.

''O kapıyı oraya boşuna koymamışlar  değil mi , bir de prens olacaksın. Ya çıplak olsaydım Tanrım... "

''Hyun -Ae sakin olsan ha? Sadece acil bir durum olduğu için odaya daldım'' diye kekeleyerek konuşunca Baekhyun onun bu şapşallığına kahkahalarla gülmek istiyordu ama o artık bir prensesti  davranışlarına dikkat etmesi gerektiğini düşündükten bir saniye sonra kıçımın prensi diyerek yatakta tepinerek kahkahalar atmaya başlamıştı.

Chanyeol mest olmuş  şekilde bu muhteşem manzaraya dalmıştı ki düğün saatinin öne alındığını söylemeyi unutmuştu.

Taki annesi kapıyı açıp bu rahatlıklarını çığlık atarak bozuncaya kadar.

''Tanrım Hyun-Ae daha hazır değil misin sen? Chanyeol ben seni ne için gönderdim gelinin odasına. Dışarıda misafirlerimiz gelmeye başladı ama gelin hala hazır değil derken Baekhyunun tüm kahkahaları  içine kaçmıştı

Chanyeol suçlu çocuklar gibi başı öne eğik odadan annesi tarafından çıkartılınca Baekhyun ve ona yardımcı olacak hizmetçilerle odada tek kalınca tedirgin olmaya başlamıştı.

....

''Tanrım tamam saçıma dokunulmasını sevmiyorum.

 Kendim giyerim  rahat bırakın !

Makyajımı da kendim yaparım.

Rahat bırakın beni 

Diyerek bir elinde pudra fırçası bir elinde tarak ve bir elinde beyaz bir jartiyer tutan kızlara çemkirerek ayağa kalktığında kızlar korkarak elindekileri masa ya bırakıp odadan çıkınca Baekhyun derin bir nefes alarak yerine çöktü.

Fake Princess/Prince[ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin