Episode X

6.6K 552 118
                                    

''Hyun-Ae?''

''U... Uyan Hyun-Ae,h..ey'' diyerek Chanyeol  bornozlu  kızı uyandırmaya çalıştıkça onu öptüğü ve onun da karşılık verdiği görüntüler gözlerinin önünde geçiyordu.

Hyun-Ae kedi gibi mırıltılar çıkararak yorgana daha çok sarıldığında Chanyeol korkarak yorganı kaldırdı. Yani eğer ilkiyse ki bu düşük bir ihtimaldi. Günümüz kızları için yani kan falan görmeyi beklemiyordu ama şuan gördüğü tam olarak buydu ve gözleri kocaman açılarak kendisinden beklenmeyecek bir çığlık attığında Baekhyun yerinden sıçramıştı.

Etrafına baygın gözlerle bakarken Chanyeolun yorganı tutmuş elini görmesiyle oda çığlığı basmıştı. İkili aynı anda çığlık atarken Baekhyun kendini kaptırarak Chanyeol'un yanağına bir tokat atmasıyla oda aniden sessizleşmişti.

Baekhyun elli havada bir eline birde açıkta kalmış bacaklarına bakınca yataktan düşe kalka soluğu banyoda almıştı.

Banyoda hızlı telaşlı adımlarken neler olduğunu hatırlamaya çalışıyordu.
''En son gerdeğe girmiştik"sesli söylediği cümleyle durup ağzına vurarak sakinleşmeye çalışırken gözünde beliren karelerle iki yandan saçlarını tutarak yere çöktü.

''Tanrım olamaz biz yoksa gerçekten yaptık mı ?'' diyerek diye hızla kalkıp Chanyeol'un şehvetle çekiştirdiği dudaklarına bakınca uzun bir çığlığın ağzından kaçmış olmasını umursamamıştı. Sadece kenarı kurumuz kan içinde dudağının içini  dışını yokluyordu ki lavaboya değen sağ tarafının acımasıyla acı bir çığlık daha kaçmıştı ağzından.

Elleri titreyerek bornozu bulduğunda korkarak bağlı iplerini açıp  yer yer morarmış karnını görmesiyle başından aşağıya kaynar sular bardaktan boşanırcasına dökülmeye başlamıştı.

Elleri giydiği lanet iç çamaşırını bulduğunda  ise korku ve daha da  titreyen ellerle aşağı indirip aynaya döndüğünde biraz eğildi.

Bu yaptığının şuan tamamen midesini sarsıyor oluşu ve utanç duyuyor  oluşu bir yana kendini gerçekten bir erkeğe becertmiş olma ihtimali iliklerine kadar titretiyordu.

Tamamen eğilip deliğini ortaya çıkardığında bacak arasına kafasını yaklaştırıp gözünü açarak  ona el sallayan pembemsi girişinin etrafını parmaklarlarıyla yokladıktan sonra derin bir nefes alarak kendini boydan boya ,beyaz parkelerin üzerine attı.

"Ohh o kadar ileri gitmemiş. Tanrım şükürler olsun becerilen bir erkek olmadığım için "diye konuşurken Chanyeol odadaki aynadan kendi izlerle kaplı vücuduna ve kırılmış bardağın çizdiği eline  bakıp derin nefesler alırken karısının (!)dudaklarını hala boynunda ,göğüs kafesinde hissedip heyecanla titrerken duyduğu çığlıklarla hızla  üzerine pijama ve tişört geçirerek odadan kaçtığında Baekhyunun düğünde giydiği çift platform topukluları kıçına yemekten son anda kurtulmuştu.

......

''Eee  çocuklar torunumuzu ne zaman kucağımıza alacağız?''

Dinç Kraliçe dün hizmetçilerin söylediklerinden sonra torun istediğini belirtmek için tüm gün odadan çıkmayan ve şimdi akşam yemeği için boğazına kadar bir hırka giyen gelinine bakarak konuştuğunda Chanyeol bakışlarını direk Hyun -Ae çevirip zorlukla yutkundu. Baekhyun ona odaya gittiğimizde seni öldüreceğim bakışları atarak yan tarafındaki Kraliçeye dönerek  gülümseyip konuşmaya çalıştı.

"Efendim yani bunun için henüz erken biz evliliğimizin tadına varmak istiyoruz ve çok genciz yapacak çok işlerimiz var.'' diye kendinden beklenmeyecek terbiyeli bir üslupla konuştuğunda 'Soo burada olsa ayakta alkışlardı beni 'diye düşünerek tekrar yemeğine döndüğünde bir ara Kara şimşek tarafından becerilen arkadaşını aramayı aklına not ederken elinin üzerinde duran el  ile çorba boğazına kaçmış öksürük krizine girmişti.

Fake Princess/Prince[ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin