"Eminsin değil mi bak bana kesinlikle dokunmayacaksın"diyerek tedirginlikle bakışları karşısındaki uzun boylu adama dikti.Aklından milyonlarca şey geçiyordu. Bunlardan en baskını tabi ki de satansoo bakışlarıyla ağda bezlerini çeken adı arkadaş olan en yakınıydı.
'Hayır hayır bunu yapamam. Olmaz yani bir daha ağdaya katlanamam. '
"Tabi ki de dokunmayacağım Hyun-Ae sadece bizimkiler bir süre inanmalı bize."Prens yumuşak kalın sesini kullanıp konurken Baekhyun yine mayışıyordu. Tam kenidini kaptırmış iken aklına gelen şeyle kendine geldi.
"Dur bir dakika neden böyle bir yapacağız? Yani sevdiğin biriyle evlenebilirsin programdan sonra değil mi ?Neden böyle bir şeye kalkışıyorsun?" Peşi sıra sorarken bulacağı açık için şimdiden kanı kaynamıştı.
"Bak bunu şimdi sana anlatamam çünkü daha tanışalı az bir zaman oldu. Sadece benimle evlenemez misin Hyun -Ae? "Diye önüne diz çökünce Baekhyun kocaman gözlerle aşağıdan umutla ona bakan adama baktı. "Tanrım ciddisin sen? "
"Evet ciddiyim.Lütfen kabul edersen şu dakika itibariyle seni ne olursa olsun korurum. "
"Bundan hiç bir çıkarım olmayacak herşeyimin araştırılacak olması da cabası yani kabul etmiyorum. "
"Hyun -Ae lütfen neden sende ısrar ettiğimi bilmiyorum. Ama söz kesinlikle hiç bir resmi kanalda ya da internet haberlerinde senden bahsedilmeyecek. Ben bugüne kadar nasıl gizlendiysem sen de öyle gizleneceksin. Söz veriyorum.Evlilik sadece aile içinde olacak kimsenin haberi olmadan. "
Baekhyun sistemini alt üst eden bakışlarda kaybolurken çoktan yelkenleri suya indirmiş erkek olduğu gerçeğini unutmuştu.
"Tamam ama sadece bir süre sonra herkes kendi yoluna ve kesinlikle bana dokunmayacaksın anlaştık mı? "
"Tanrım tabi ki de sana dokunmayacağım ilgimi çekmiyorsun sadece sana yakın hissettiğim için bu ısrarım. Kesinlikle bir temas olmayacak aramızda."
"Hayır olmaz yani olmamalı.Beden uzatıp kafamı karıştırmana izin veriyorum ki? "
"Hadi ama Byunnie sadece bir kaç ay evli gibi kalacağız sonra yurtdışına çıkarız, sen hayatını yaşarsın ben hayatımı olmaz mı? "Diye ellerini tutarak ayağa kalktığında Baekhyun parmaklarından bedenine yayılan sıcaklıkla tüm benliğini unutmuştu.
"Tamam Chanyeol tamam kabul ediyorum ama hiç bir şekilde yalnız kaldığımızda yanıma yaklaşmayacaksın. Yoksa seni rezil ederim tüm Kore Cumhuriyeti'ne anladı mı? "
"Tanrım ciddi misin sen? Gerçekten kabul ediyor musun? "diye Chanyeol sevinç çığlıkları atarken Baekhyun iç sesleriyle kavga ediyordu evet lanet olasıca iki tane iç sesi vardı ve o karar verirken ikisi,de bir olmuş kabul ettirmişti. Şimdi bir kaç gün içinde kendini Kraliyet ailesinin gelini yani müstakbel Veliaht Prensesi olarak bulacaktı.
Tanrım ben Veliaht Prenses.
Gelin
Delirmiş olamalıyım...
Hayırrrr!!
Chanyeol sonunda sakinleştiğinde kendi kendine söylenip saçını başını dağıtan güzel kızla durgunlaştı.
Tam olarak neden böyle şeyler yaptığını oda bilmiyordu. Ama pişman olmayacağına emindi. Hyun -Ae onun sıkıcı hayatını parlak bir gökyüzü gibi aydınlatmaya başlamıştı.---------
"BAEKKKKKKKKKK! "
"E... Fendim Bay Kim? "
"Lanet olasıca sana sadece bir kaç haftalığına katıl dedim o boktan programa, git Kore Prensesi(!) ol diye değil. "
Evet şuan haber ajansında patronu olacak Kara Şimşekten azar yiyordu.Çünkü Soo Baekhyundan önce kendi kıçını kurtarmak için arkadaşını Soonun deyimiyle 'can kurtaran 'ilan etmiş ve ispitlediğini kapatmaya çalışmıştı.
"Bay Kim kabul ettim çünkü Prens tuhaf davranıyor. "
'Evet Baek aynen öyle çalıştır saksıyı. Adama kalkıp duygusal bir konuşma yapıp penisimden tut kalbime kadar titreşti demeyeceksin elbette' diye lanet iç sesleri ayaklanırken Baek sinsice sırıtarak konuşmasına devam etti.
"Çok büyük bir sırrı var gibi davranıyor. Kendi ailesinden, Kore'de hala en üst kademede olan ailesinden, kaçmaya çalışıyor. Siz olsanız eğer öyle bir ailenin getirilerinden kaçmak ister miydiniz? Bence istemezsiniz. "
"Düşünsenize bir kaç ay sonra Kraliyet ailesinin tüm sırlarını ifşaa edecek kanıtlar toplamış olacağım ve yazacağım dev makalenin bize getirileri neler olur? "Dediğinden Jonginin yüz ifadesiyle içinden zafer tepinmelerine başlamıştı.
"Baek şeytanı bile yolundan döndürüp cennette sokacak bir zekaya sahipsin ve yaparım dediysen yaparsın buna şüphem yok. Ama kalkıp bana Prense becerilmiş bir şekilde dönme. "
"Ben düzüm Bay Kim bana sokulması tarzım değil. Şimdi izninizle daha detaylı bir plan yapmalıyım. Ama şey Bay Kim ,Do Kyungsoo ya ihtiyacım var. Onu yardımcı olarak ana saraya almak istiyorum. "Demesiyle Jonginin yüz ifadesi tekrar sertleşmişti.
"Olmaz, Kyungsoo ya burada daha çok ihtiyaç var. Onu senin ile kızların kamp kurduğu saraya göndermem" derken Jonginin kıskançlıktan kararan gözlerine Baek kahkahalarla gülmek istiyordu. Arkadaşının bakir deliği gerçekten tehlikedeydi. Tabi kendi deliği de öyle. Ama o kendini bildi bileli haber peşinden koşup şekilden şekile girmiş bir insandı. Bir kaç ay Prensesçilik oynayıp hem bir sürü kızarmış sığır eti yiyip karnını doyuracaktı hem de haberinin makalesini yazacaktı.
Bölümün geç gelme nedeni dediğim gibi StepChıld ficimi daha bitiremediğim için. Bir kaç hafta daha bölümler böyle gelebilir ve yorum istiyorum yani fic ilgili hoşunuza giden ve gitmeyen noktalar varsa yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Princess/Prince[ChanBaek]
Fanfiction*Evlenmesi için adına özel evlilik programı yapılan günümüz kraliyet ailesinin Veliaht Prensi *Hayatının haberi için bir anda kendini prenses olarak evlilik tahtında bulan şapşal, ağzı bozuk bir muhabir *Ve trajikomedik bir hikaye Tarih 26.11.2016...