Bölüm beni gaza getirip yazdıran TheRebBlack ithafen, ateşli olmadı ama olsundu değil mi sonuçta aşk yaptılar ❤
''WilliamWilliamWilliam karımdan çek pençelerini !''diye Chanyeol'un masadan ayağa kalkıp bağırmasıyla Baekhyun gözlerini kocaman açarak ona döndü.
''Duydun mu sadece benim!Şimdi biz şey yapmaya gideceğiz.''Diye sırıtarak Baekhyuna dönüp devam etti.
''Immm neydi Baekheeee,hani çıplak yapıl...''Baekhyun o sözlerini bitiremeden ayaklanarak ağzını kapatıp zoraki bir gülümsemeyle onu oturttuğunda Prens William kıskanç Chanyeollu izlemenin keyfini çıkarıyordu.
Tanıdığı Chanyeol çok umursamazdı ama şimdi gördüğü adam sırılsıklam aşıkmış gibi duruyordu.
''Chanyeol bu kadar kıskanç olma sadece biraz yalnız vakit geçirecektik'' diye Korece konuşmaya gülerek devam ederken Chanyeol tekrar kaşlarını çatıp Baekhyun'nun bacaklarına elini koydu.
''Benim olan sadece benimdir .Şimdi sevişmeye gidiyoruz .Size afiyet olsun Willie''diye yalpalayarak ayağa kalktığında Baekhyun korku dolu gözlerle ona bakıyordu.
'Şaka yapıyor altı üstü sarhoş ,gider gitmez sızacaktır 'diye düşünürken Chanyeol tarafından çoktan kucağa alınmıştı.
''Aaaa...Chanyeol delirdin mi ? Yemek ... anne duyarsa bizi öldürür.''
''Evet Delirdim. Benim olan başkalarıyla oynaşınca delirdim'' diye çıkışa giderken Baekhyun ağzı açık bir şekilde ona bakıyordu.
''Senin değilim. Kimsenin değilim.İndir beni !''
''Bu gece benimsin Baekhyun. Her şeyinle yalnızca benimsin. Seni izlerken nefesimin kesilmesine dayanamıyorum artık.''
''Ne diyorsun Chanyeol hadi indir beni sarhoşsun zaten.''
"Olmaz dedim ya bugün seni benim yapacağım'' diye arabaya Baekhyunu yerleştirdikten sonra diğer tarafa geçerek hızla sürmeye başlamıştı.
''Sarhoş araba sürerken yakalanırsan ceza alırsın biliyorsun değil mi?''
''Hıhı... Ama eve geldik bile. "Diye gülümserken Baekhyun hangi ara eve yetiştiklerini anlayamamıştı.
Daha geçen süreyi düşünürken kendini tekrar havada bulmasıyla kapıdaki korumaların bakışlarını üzerlerine çekmişti.
"Baekhyun sen bağırdıkça çok daha fazlasını istiyorum o yüzden içeri gidene kadar sabret seksi bebeğim.''
Chanyeol,tanrım ben delireceğim şimdi,indir lütfen.Bak lütfen diyorum. ''
''Olmaz... Açın kapıyı''diye korumalara söylediğinde sarayın kapıları açılmıştı.
Baekhyun hala indirmesi için direnirken uzun holde, Kraliçe çığlıklar yüzünden çalışma odasından çıkmıştı.
''Chanyeol, Hyun-Ae ne yapıyorsunuz siz? "Diye sormasıyla Chanyeol kararmış gözleriyle annesine baktı.
''O çok istediğin torun için bu gece çalışmalara başlıyoruz. Bir kaç gün bizi rahatsız etmeyin çok fazla meşgul olacağız.''diyerek göz kırpıp holden çıkarak geniş bahçeyi geçtiğinde Baekhyun artık bağırmayı bırakmıştı. Chanyeol indirmeden inemeyecekti bu bariz açıktı.
İkili nihayet odalarına geldiklerinde Chanyeol onu yere indirmesiyle ayağına tekme yemesi bir olmuştu.
''Delisin sen Chanyeol! Ne diye öyle şeyler söylüyorsun, ben erkeğim unuttun mu? "Diye ondan olabilecek en uzak köşeye giderken Chanyeol inatla üzerine gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Princess/Prince[ChanBaek]
Fanfiction*Evlenmesi için adına özel evlilik programı yapılan günümüz kraliyet ailesinin Veliaht Prensi *Hayatının haberi için bir anda kendini prenses olarak evlilik tahtında bulan şapşal, ağzı bozuk bir muhabir *Ve trajikomedik bir hikaye Tarih 26.11.2016...