1

339 19 9
                                    

Dnes je velmi důležitý den a to, že přijede Zayn. Strašně moc se těším až uvidím svého Bad Boy(E). Od té doby co Zayn odmaturoval a šel na školu do hlavního města se vidíme málo. Občas si zavolání a to je výjmečně, když já se neučím nebo Zayn nemá školu.

Přesně v 17:09 by měl dorazit autobus  na zastávku. ,,Mami tak ja jdu!" Zakřičela jsem. ,,Jasně a pozdravuj." Křikla na zpátek. Neodpověděla jsem a vyběhli z domu. O můj bože za chvilku uvidím Zayna. Tak strašně moc se nemůžu dočkat. Dorazila jsem na zastávku, kde jsem si sedla a čekala. Uslyšela jsem známy zvuk autobusu a co nejrychleji jsem se zvedla. Lidi se najednou vynořili a ja v autobuse spatřila vysokou postavu Zayna. Ruce se mi trochu roztřásly. Zayn vystoupil jako posledni což mě trochu štvalo a zároveň napínalo. Když už vystoupil okamžitě jsem se mu vrhla kolem krku. ,,Chyběla jsi mi." Zašeptal mi do ucha. Trochu jsem se otřásla. ,,Vždyť ty mě taky." Zašeptala jsem. Z jeho trika šla cítit kolínská, kterou Zayn dost často používal. Nevím kolik uběhlo minut, ale my jsme pořad stali v objetí. Palcem a ukazováčkem mi Zee zvedl hlavu. Dívala jsem se do jeho tmavých očích, který jsem na něm tolik milovala. Zayn mi vtiskl jemný polibek jenže z jednoho malýho polibku vzniklo líbání.

,,Musím ti toho tolik říct, že ti nejspíš praskne hlava." Smála jsem se a mezitím si nandala Zaynovo batoh na záda. ,,Rád tě poslouchám." Propletl naše prsty. Celou cestu k Zaynovo domu jsme si povídali. ,,V pondělí prý ma přijít nova holka." ,,Fakt? A kdo?" Ptala jsem se. ,,To nevím jediný co vím je, že je to holka." Jen jsem kývala. Když jsme dorazili k domu Zayn vzal za kliku a potom hned křikl: ,,Ahoj!" ,,Ahoj zlato." Objala ho jeho mamka. ,,Ahoj Ashley moc rada tě vidím." Usmála se na me. ,,Ahoj ja tebe taky." Též jsem se usmála. ,,Jo mami tady máš špinavý věci." Zasmal se Zayn a postavil před jeho mámu černý kufr. ,,Přesně to jsem věděla." Zasmála se taky. ,,OK tak my jdeme s Ash nahoru ja si vybalim věci," řekl a mezitím mi sundal batoh z zad, ,,a pak půjdeme pryč." Dodal a vydal se ke schodům. Já šla s ním. ,,A večeřet nebudete." ,,Ne já už jedla." Mile jsem se usmála. ,,Ja měl kebab." ,,Kdyby jsi měl hlad tak je to na sporáku." ,,Počkat ty někam jdeš?" ,,Jo jdu s Elizabeth na večeři." ,,Aha OK." Kývl Zee a potom jsme šli nahoru.

Ahoj!!! Vítejte u pokračování Bitch At School s nazvem Girls At School. Doufám, ze se vám druha rada bude líbit jako ta prvni💘💘Asi bych měla oznámit, ze vše se odehrává o čtyři roky takže Zayn, Liam, Louis, Niall, Harry, Justin a tak dal odmaturovali a to znamená, že Ashley je tedy ve čtvrtém ročníku. 😜

Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)Where stories live. Discover now