12

151 15 1
                                    

,,Neděláme chybu?" Zašeptala jsem mezi polibky. ,,Myslím, že ne." Líbal mě dál. Charlie se vyhoupl na mě a začal mi sundavat tričko. ,,Charlie promiň, ale to nejde." Řekla jsem a Charlie zastavila, který se svalil vedle mě. ,,Promiň." Řekla jsem a co nejrychleji vzala své věci a vypadla.

Zayn:

,,Ten Charlie mě štve." Promluvil jsem. ,,Proč? Vždyť je fajn. Bavili jsme spolu o fotbale." ,,Liame vázne mi nepomahas." ,,Co když on a Ashley?" ,,Pochybuji," Zasmál se, ,,vázne si se s Ashley pohádal?" Zeptal se. ,,Jo, ale nechci o tom mluvit." Povzdechl jsem si.

,,O můj bože Lottie potřebuji ti něco říct."
Uslyšeli jsem hlas Ashley na chodbě. Nejspíš neví, že jsme tady.. Podíval jsem

,,Je to důležitý."

,,Je to o Charliem. Tak za 10 minut jsem u tebe."

Když tohle vyslovila zastavilo se mi srdce. Jak jako, že je to o Charliem? Co? Naštavaně jsem se podíval na Liama a zvedl se. Chtěl jsem jít na chodbu a zeptat o co se jedna, když je tam připletený i Charlie, ale zastavil mě Liam. ,,Neblbni. Zabije nás, když zjisti, že jsme poslouchali." Zašeptal. Ma pravdu. Zabije nás. Šel jsem zpět k Liamovi a začal poslouchat znovu rozhovor.

,,Jo koupím burakovy máslo a nuttelu."

,,Jo ježiši koupím to. Neboj. Za 10 minut jsem u tebe. Lottie buď ticho nebo ti ty tampony nekoupím."

Pri téhle větě jsme se na sebe podívali a malém chytli záchvat smíchu.

,,Jo už jdu."

Práskly dveře a na chodbě a v pokoji Ashely bylo ticho. Začali jsme se smát nahlas. ,,Lottie buď ticho nebo ti ty tampony nekoupím." Imitoval její hlas Liam. Je vážně strašný v imitovaní.

,,Myslíš, že se spolu vyspali?" Zeptal jsem se po chvíli. ,,Myslím, že ne." Zakroutil hlavou Liam a potom se usmál.

😂Takže další díl:) doufám, že se vám líbí :D :)

info: víte jak se vám říkala s tim příběhem o Charliem? Tak už mám napsanou prvni kapitolu... Kdybych to zveřejnila přečetl by jsi to někdo? Mám to vůbec zveřejnit? :)

Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)Where stories live. Discover now