6

191 16 0
                                    

Nakonec jsem se domluvili s býválým "přítelem" Zeddem jestli přijede. Jako jediný řekl, že ano takže jsem byla neskutečně ráda. Když jsem uviděla Zeddovo auto stoupla jsem si. Zedd zastavil a otevřel okýnko u spolujezdce. ,,Ahoj," usmála jsem se, ,,jsem rada, že jsi přijel." Dodala jsem. Nebudu lhát, ale vážně jsem byla ráda. Když jsem chtěla nastoupit ozval se hlas. ,,Ashley?" Otočila jsem se a spatřila Zayna. ,,Co chceš?" Zamračila jsem se. ,,Chtěl jsem se ti omluvit. Máš pravdu neměl jsem chodit s Gigi ven, když jsem věděl, že přijedeš," přišel ke mně, ale když uviděl Zedda naštavně se na mě podíval, ,,aha takže ja se jdu omluvit a ty se tu mezitím taháš se Zeddem?! Vázne?!" ,,Zayne jsi vážně mimo? Zedd pro mně přijel, protože mi autobus jede v půlnoci." ,,No jasný. Stejnak si s ním zašukáš." To co řekl mi vyrazilo dech. Dala jsem mu facku. Zayn se chytil za tvář. ,,Ashley klid." Řekl Zedd, který vystoupil z auta. Chytil mě kolem ramena a posadil. ,,Tak doufám, že si to spolu užijete." ,,Drž hubu Zayne." Slyšela jsem jejich krátký rozhovor. Tak moc jsem na Zayna byla naštavaná. ,,Užij si to s ním." Řekl naštavně do otevřenýho okna. Neodpověděla jsem. ,,V pohodě?" Zeptal se starostlivě Zedd. ,,Jo v pohodě." Zalhala jsem. Celou cestu bylo v autě ticho. Byla jsem ráda, protože jsem nechtěla odpovídat na různé otázky. V hlavě jsem si pořád přehrávala to co se stalo před hodinou. Pořad jsem před očima viděla tu Gigi. Byla hezčí než já. Mám strach, že Zayna ztratím. Gigi měla perfektní postavu, její úsměv byl andělský. Ja jsem si vedle ní připadala jak nějaká brambora co se tahá se Zaynem. Bojím se, že Gigi bude náhrada za mně? Rozjede se semnou? S tou škaredou holkou? ,,Proč se tolik předcenuju?"

Nová část :) doufám, ze se líbí a omlouvám se, že je krátká a ještě za své chyby :)

Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)Where stories live. Discover now