13

154 14 0
                                    

,,Ja vlastně ani nevim," pokrčila jsem rameny a podívala se na Lottii, ,,se Zaynem to už není takový jako dřív a teď se najednou objeví Charlieho." Povzdechla jsem si. ,,Ash. Jenom přeci se Zaynem jsi dva roky a Charlieho znáš sotva měsíc." ,,Ja vim, ale mě něco na Charliem přitahuje. Chápeš? Takovy to jako to bylo s Justinem. Pamatuješ? Taky mě to k němu tolik táhlo a potom to byl Zayn a teď Charlie."  ,,Víš co. Pokuď te to táhne k Charliemu tak Zayn ke příčina, která stojí mezi tebou a Charliem. A jestli chceš Charlieho musíš odstranit příčinu, kterou je Zayn." Vysvětlila. ,,Nemůžu jen tak se rozejít se Zaynem." ,,Nemůžeš se jen tak rozejít se Zaynem? Vážně? Sakra Ashley rozmysli si koho chceš! Jestli Charlieho nebo Zayna! Sakra! A mě do toho nepleť!" ,,Jo vážně díky za tvoji pomoc. Vážně dost dobra kamarádkám jsi." Naštvala jsem se a opustila její pokoj. ,,Je ahoj Ash!" Usmál se na mě Louis. ,,Nazdar!" Řekla jsem nepříjemně. Vyšla jsem ven. Nejhorší bylo, že sem neměla za nikým jít u koho by jsem si mohla vyříkat a podobně. Samozdřejmně  Zayn s Liamem se nepočítají.

Nakonec jsem se rozhodla jít za Charliem. Yeah sice vim, že se pokusil semnou vyspat, ale prostě jsem nechtěla jít domu. Proste jsem šla za mým kamarádem.

Došla jsem před dum ve kterým bydlí rodina Charlieho. V ten moment když jsem chtěla zaklepat se ozval křik. Ruku jsem dala pryč. Mám takovy pocit, že se hádají. Podle toho co jsem z tý hádky pochopila je, že se jedná o Charlieho a jeho tátu. Když se křik trochu uklidnil nevěděla jsem jestli mám zaklepat nebo odejít. Když jsem se chtěla otočit tak se dveře otevřely a v nich se nacházel Charlieho. Koukal na mě. Nejspíš nevěděl co tu dělám. Nevim proč, ale měla jsem pocit jakoby si říkal "Ježiši co tu zase chce?!" Takovy divný pocit jsem měla. Chtěla jsem něco říct, ale nevěděla jsem co říct v tuhle chvíli. Prostě jsem se otočila a odešla pryč. Cítila jsem se mizerně. Vlastně to byla vše moje vina. Kdybych odpoledne nešla s Charliem, ale se Zaynem tak se nic z toho nemuselo stát. Nemusela jsem se pohádat s Lottie a taky nemusela slyšet hádku Charlieho a jeho rodinou.

Šla jsem po chodníku jediný co tam semnou společně bylo a doprovázelo mě byli uliční lampy. Šla jsem hlemýždím krokem. Za sebou jsem uslyšela motor motorky a co více mě překvapilo to, že ta motorka jela vedle mě pomalu až na to, že ja byla na chodníku a motorka na silnici.

Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)Where stories live. Discover now