Dnes je pátek a já mám domluvený odpoledne s Charliem. Půjdeme spolu do starbucksu a potom k Charliemu, kde mi vysvětlí novou látku z matiky, kterou jsem ja bouhžel nepobrala. Nemohla jsem se dočkat až škola skončí, protože dnešek byl nudný. Lottie zůstala doma s chřipkou, Mandy odjela na týden do Anglie a Charlieho třída dnes byla na exkurzi. A Ellie? Ellie dělala jakoby mě neznala, nebavilo se semnou. Nechápu ji. Znám ji 4 roky a ona teď děla jakoby nás neznala.
**
,,Ashley počkej chvilku." Zastavila mě učitelka, když jsem chtěla odejít ze třídy. Otočila jsem se na ni. ,,Ano?" ,,Víš," řekla a vydala nějáký papír, ,,ten test z té matiky se ti nepovedl." Podala mi ho. Na papíru byla pětka. Zkousla jsem si ret. Máma mě zabije. ,,Rozhodla jsem se, že ti tu známku nenapíšu, ale tu látku se doučíš a já ti to dam napsat znovu. Vím, že na to máš a jen přeci budeš maturovat z matiky." Dopověděla učitelka. Vůbec jsem nechápala proč mi dává druhou šanci, ale byla jsem šťastná. ,,Moc děkuji. Já zrovna dnes jdu na doučování." Řekla jsem, aby jsi učitelka u mě udělala plus, že kvůli tomu něco dělám. ,,A ke komu jdeš?" Zeptala se. ,,Jak je ten nový kluk v béčku tak k němu?" ,,Charliemu? Tak to maturitu dáš za 1. Charlie je doopravdy chytrý." Usmála se. ,,No nic tak se měj." ,,Nashle."
Po dlouhém rozhovoru jsem se vydala na školní dvůr, kde by měl čekat Charlie. ,,Mě pak něco vyčítej, že chodím pozdě. Zpozdila jsi o 13 minut." Vyčetl mi Charlie hned jak jsem dorazila za ním. ,,Sorry měla jsem dlouhý rozhovor s učitelkou kvůli matice." Ukázala jsem mu papír, který si hned ode mne přebral. ,,Co na tom nechápeš?" Složil papír a uklidnil si ho do kapsy. ,,Všechno." Pokročila jsem rameny a společně s Charliem jsme se vydali na cestu ke Starbucks.
**
,,Jaká byla exkurze?" Zeptala jsem se a mezitím hrála hru na Charlieho mobilu. Když jsem prohrála tak jsem se na pila svého perníkoveho latte a podívala se na nej. ,,Jo docela fajn. Byla ponaučení apodobně." Odfrkl si. Chvilku se na mě podíval a ja se usmala, ale úsměv mě přešel hned, když jsem za vi(Y)trýnou spatřila Zayna společně s mým bratrem. Můj úsměv ztuhl. ,,Ashley jsi v pořádku." Ozval se starostlivý hlas Charlieho. ,,Musíme pryč." Zvedla jsem se. ,,Proč?" ,,Charlie pojď prosím pryč." Žadonila jsem přímo. Charlie se zvedl a my šli. Teda já jsem šla rychlou chuzi. Když jsme akorát vyšli ze Starbucks ozval se zamnou známy naštvaný hlas.Ashley?" Sakra.Doufám, že se líbí 💋 Tentokrat je to delší 💟 a napínavější😂💘 (omlouvám se za chyby)
Outfit Ashley :
A tady si zkuste představit trochu naštvanýho Zayna 😂
YOU ARE READING
Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)
FanfictionOpět se v příběhu setkáme s blonďatou hrdinkou Ashley Payne, tedy jak ona sama známa mladší sestra Liama Payne. Tentokrát, ale vše bude zamotané. Do příběhu vniknou nové postavy, které Ashley zamotají hlavu a Zayna též někdo pomota, ale dopadne to...