7

190 17 2
                                    

,,Takže si se Zaynem už nemluvila?" Zeptala se Lottie a já zakroutila hlavou. ,,Vlastně jo. Když pro me přijel Zedd. Choval se jak debil." Řekla jsem. I když vevnitř jsem si nafackocala za to jak jsem se k němu chovala. Neměla jsem z toho dělat takové drama. Byl venku s Gigi toť vše.

Roztlítly se dveře ve kterých stala Mandy. ,,Ó můj bože! O můj bože! O můj bože!" Křičela. ,,O můj bože co se stalo?" Napodobila jsem ji. ,,Do béčka přišel novej kluk." ,,Fakt?" Zeptala se natšeně Lottie ,,Fakt! Je strašně hezký! Vypadá prý jak anděl." Zazvonilo. Je to docela náhoda, ale právě teď jsme spojeny s béčkem. Z naši třídy jsme byly v béčku jako první. Opravdu. Vešli jsme tam a ve druhé lavici u okna seděl neznámý kluk. Jeho vlasy byly hnědé a načesane nahoru. Na pravým obočí měl jizvu. Vypadal vážně dokonale. ,,Jdu ho pozdravit." Šeptla jsem holkám. Jen kývly a vydaly se do zadních lavic. Vydala jsem se pomalým krokem k němu. ,,Ahoj mužů si při sednout?" Zeptala jsem se. Otočil se na mě. ,,Ahoj. Jo může." Kývl. Myslím, že jsem se právě roztála. Jeho hlas byl dokonalý.

Sedla jsem si vedle. ,,Jsem Ashley Payne." Představila jsem se. Usmál se. Omg proč je tolik sladký? ,,Charlie Puth."  Usmála jsem se na něj. Zbytek hodiny jsme spolu nepromluvili, ale v hlavě jsem si stále opakovala jeho hlas.

Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)Where stories live. Discover now