10

200 17 3
                                    

Sakra, sakra, sakra......

Pomalu jsem se otočila a spatřila nejprve Liamův obličej a potom Zaynův. Z jejich výrazu jsem poznala, že byli oba naštvaní. Charlie se na mě podíval a potom se koukl na nový společníky. ,,Ehm ahoj!" Mavla jsem s úsměvem. ,,Aha takže mě podezíráš, že "chrápu" s Gigi a potom tu chodíš s tímhle," ukázal Zayn na Charlieho asi nemohl najít slovo, které by se k Charliemu hodilo. ,,Nejlaskavějším klukem? To jsi chtěl říct, že? Jinak tohle Charlie. Kluk, který mě doučí matiku, abych udělala maturitu. Charlie tohle je Liam můj bratr o kterým jsem ti říkala," byla jsem naštavaná na Zayna, ,,a tohle je Zayn. Liamův kamarád." Ukázala jsem na Zayna. ,,Chtěla jsi snad říct můj přítel, ne?" Naštvaně se Zayn podíval na Charlieho. ,,No a můj přítel." Usmala jsem se. ,,Ahoj." Pozdravil nejistě Charlie. Liam jenom kývl. ,,Ashley mužů si s tebou promluvit?" Zeptal se Zayn. Podívala jsem se na Charlieho. ,,OK. Charlie tak tu pockej." Usmala jsem se na něj a on mi úsměv objetoval. Se Zaynem jsme šli od nich dál. Do nějaké zapadlé uličky. Vážně je tu zapadlá ulička? ,,Proč jsi nepřišla na zastávku?" Promluvil Zayn. ,,Nevím. Neozval ses mi." ,,Já?!" Ukázal na sebe. ,,To já se ti snažím dovolat, ale ty mi to nebereš." ,,Nechtěla jsem s tebou mluvit." Prohodila jsem. Koukala jsem do rohu, který teď byl pro me dost zajímavější než Zayn. ,,Ashley no ták," položil svoje ruce na má ramena a začal s nimi jezdit nahoru a dolu (snad víte jak to myslím :D) to mě donutilo se k němu otočit, ,,Gigi je kamarádka jako ty mas kamarády. Stejnak se spolu nebavíme, protože se začala bavit s holkami. Nevěděl jsem, že tě tolik naštve. Omlouvám se." Šeptal a mezitím se ke mě přiblížil. Úplně se mi podlomily kolena z jeho hlasu a očí. ,,Odpuštěno." Zašeptala jsem. Zayn se usmál a políbil me rty. ,,Máš večer čas?" Šeptl do polibků. ,,Ne promiň. Jsem domluvená s Charliem." Řekla jsem a odtáhla se. Se Zaynem jsme společně vydali k Charliemu a Liamovi. Vypadalo to, že si povídaji. Proč ne? Vždyť Charlie je bezva kluk.

Doufám, že se líbí a omlouvám se za chyby a za to, že je krátký 😊

Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)Where stories live. Discover now