,,Věděl jsi, že citrony jsou podle vědců nejzdravější jídlo na světe?" Zeptala jsem se Charlie, když se mi snažil hodinu vysvětlit matiku, kterou jsem pořad nechápala. ,,Citrony?" Podivil se. ,,Ash máš se soustředit na matiku. Chápu, že te baví věda a to, že mi pořad dokola budeš říkat, že lvi se páří 50 krát denně nebo, že sexem se spali až 360 kalorií a blabla tak tim nic nevylepsis," řekl a potom se zastavil, ,,vážně se lvi páří 50krat denně?" Zeptal se mě. ,,Ehm..jo." Kývla jsem. Charlie najednou nasadil ten jeho face. Začala jsem se strašně smát, protože to byla vázne vtipný. ,,Už vim čím chci byt v dalším životě." Prozradil Charlie a ja začala se smíchem nevěřícně kroutit hlavou. ,,Ty jsi nechutný. Chudák lvice." Smála jsem se a Charlie semnou. ,,Nějak mi vyhlásilo. Nechceš něco k jídlu?" Zvedl se Charlie ze židle šel ke dveřím. ,,jo." Usmala jsem se a šla s Charliem do kuchyně.
Charlie chvilku hledal v šuplíku něco v ledničce nebo v mrazáku. ,,A ma to." Vykřikl až jsem nad skočila. ,,Uděláme si pizzu." Mával předmětnou s krabicích, kde se nacházela salamova pizza. ,,Mno sice jsem chtěla začít držet dietu, ale pro dnešek udělám změnu." Pokročila jsem rameny. ,,Jakou dietu? Chceš být anorektička?" ,,Ne jenom budu hubnout." ,,Nikdy nepochopím ženské." Položil pizzu na linku a potom se na me otočil. ,,Nikdy nepochopím muže." Zasmáli jsem se oba. ,,Ne vázne. Ne potřebuješ hubnou." ,,Charlie pšt." Zamračila jsem se na něj. ,,Jo už jsem zticha."
***
,,Věděl si, že pouze 15% mužů má penis delší než 18 centimetru." Řekla jsem a Charlie se začal dusit. ,,V pohodě?" Zasmala jsem se. ,,To mi chceš říct, že zbylých 85% ma pod 18?" ,,Jo." Kývla jsem. ,,Tak to jsem v háji." Zasmál se Charlie. ,,Kolik máš." Vyletelo ze me. Charlie se na mě podíval. Chvilku mi trvalo než mi došlo to co jsem řekla. Začala jsem červenat. Cítila jsem jak mi jde krev do tváře. ,,Promiň. Ja-ja-ja." Nemohla jsem najít slova. Moc jsem se za to styděla. ,,Ashley," usmál se, ,,v pohodě." Kývl. ,,Promiň." Špitla jsem.
Omg to bylo to nejtrapnější co se mi kdy stalo.....
,,Nepůjdem si zvopakovat matiku?" Zeptal se mě. ,,Jo ti bude nejlepší." Řekla jsem a rychlým krokem šla do Charlieho pokoje. Charlie přišel zachvilku a my se začali učit. V polovině učení jsem na sobě cítila Charlieho pohled. ,,Charlie," zaúpjela jsem, ,,můžeš na me prosím přestat koukat? Rada bych se soustředila." Podívala jsem se na něj. Jenže místo toho, aby Charlie odpověděl udělal něco nečekaného. Svoje rty přisál na ty mé...
😊Konec😂 Napínavé co? 😏😏 Doufám, ze se líbil a opět se omlouvám za chyby :)
Info: kdybych napsala příběh o Charliem četl by ho někdo? ♥️
Kdyby ano tak koment🔹 Děkuji 💜
Outfit Ashely 😱
YOU ARE READING
Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)
FanfictionOpět se v příběhu setkáme s blonďatou hrdinkou Ashley Payne, tedy jak ona sama známa mladší sestra Liama Payne. Tentokrát, ale vše bude zamotané. Do příběhu vniknou nové postavy, které Ashley zamotají hlavu a Zayna též někdo pomota, ale dopadne to...