2

246 17 3
                                    

Když jsme došli do pokoje první věc, kterou jsem dokázala za několik vteřin byla ta, že jsem se svalila na Zaynovo velkou postel a ležet. Zayn mezitím vyndaval věci z jeho batohu, který dával na stůl. Potom co to všechno vyndal si sundal triko. Je fakt, že Zayna jsem už viděla bez trika a tak, ale pokaždé se rozplívam jak je dokonalý. ,,Zlato teče ti slina." Zasmál se Zayn. ,,HaHa." Dělala jsem uráženou. ,,Prosimtě," lehl si vedle mě na břicho, ,,vždyť víš, že tohle je už ohraný, ne?" Znovu se zasmál. ,,No a co? Mám právo být uražená." Vyplázla jsem na něj jazyk. Zayn mě rychle políbil a potom se zvedl. ,,Hele přemýšlel jsem jestli by jsi nechtěla v úterý dorazit do města." Začal konverzaci. ,,Co bych tam dělala?" Zeptala jsem se. ,,Byla by jsi tam se mnou s mohli bychom si zajít na pizzu." ,,Uhm OK pizzu ja rada." ,,Právě proto jsem to řekl." Hupsnul vedle mě. Jen jsem pobaveně zakroutila hlavou.

,,Moc jsi mi chyběla." Zašeptal Zayn a jednou rukou mě pomalu hladil po zádech. ,,Ty mě taky." Špitla jsem a užívala si hlazení. Zee mě přetočil na záda a sám se dostal na mě. Moje ruce jsem propojila za jeho krkem a pravou jsem mu potom vjela do vlasu. Zayn se dravě přisál na mé rty. ,,Jsi neuvěřitelná." Šeptal a vytáhl mi triko k podprsence. Začala jsem potichu vzdychat, když se otíral o můj rozkok bylo to něco neuvěřitelného. Sex se Zaynem je vážně neuvěřitelný jenže dnes jsem ani nechtěla spát se Zaynem to protože ma doma mámu a nechci, aby nás slyšela jeho vlastní matka. ,,Zee nech toho je tu tvoje máma." Snažila jsem se ho odstrčit, ale on má mnohem větší sílu než já. ,,No a?" Řekl a mezitím si hrál s mým ušním lalůčkem. ,,Nechci aby nás slyšela. Můžeme večer." Konečně se mi ho podařilo odstrčit. ,,Tak fajn." Povzdechl se a svalil se vedle mě. ,,Nebuď naštvaný večer si to užijete víc." Položila jsem ruku na jeho hrud. ,,Jasně, že nejsem naštvaný. Pozitivní na tom je, že spolu budeme večer." Usmál se.

,,Tak pojď ty lenochu." Táhla jsem Zayna ven. Se Zaynem jsme prošli celý blok a pak šli na fotbalový hřiště. Seděli jsme v ruku v ruce na tribuně a Zayn ještě v druhy ruce měl cigaretu. ,,Zayne víš o tom, že kouření není zdravé a jestli běháš tak nic neuběhneš?" Ozval se za námi hlas. Leknutím jsme se otočili a spatřili tělocvikáře. ,,Dobrý den." Pozdravila jsem a pustila Zaynovo ruku. Ani nevím proč, ale proste jsem to udělala. ,,Jasně, že to vím, ale to je moje první za dnešek." Řekl Zayn. ,,Ale i tak." Tělocvikář se trochu bavil. ,,Ashley, kde je Liam?" Podíval se na me. ,,S jeho přítelkyni jeli za rodinou k babičce." Vysvětlila jsem. ,,Tak to jo." Kývl. ,,No nic mládeži já už budu muset tak se mějte a ty Zayne to moc nepřeháněl." Mrknul na něj a potom odešel.

2.díl doufám, že se líbí :)))

Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)Where stories live. Discover now