4

224 15 1
                                    

Doufam, ze se bude libit😍

Víkend uběhl docela rychle... Se Zaynem jsme se v sobotu viděli akorát ráno a to proto, že jsme se šli domu "učit" Ja totiž v pondělí psala nějaký test z angličtiny a Zayn byl zkoušen, aby si vylepšil známku. Každopádně dnes je úterý a to znamená že já jedu odpoledne do města za svým miláčkem.  Nemůžu se dočkat. ,,Nechápu Ellie." Vyrušila mě Lottie z mého přemýšlení. ,,Ja spíš nechápu Jacka." Zakroutila jsem hlavou. ,,Taky ho nechápu, vždyť s ní manipuluje." Řekla Lottie a uklidnila své líčidla do taštičky.  ,,Jdu. Měj se." Objala mě Lottie. ,,OK měj se." Usmála jsem se. ,,Hlavně si užij odpoledne a potom mi napiš," šla ke dveřím, ,,jo a až budeš ve městě mrkni se jestli nemají v Sephoře ten novej odstín lesku." Dodala. ,,Neboj užiju, napíšu a mrknu se." Kývla jsem. ,,Tak ahoj." Odešla Lottie. Já jsem šla na angličtinu, která me moc nebavilo, ale pozitivní na tom bylo, že po týgle hodině jedu do města.

Tak jo fajn, abych to zkrátila zrovna teď stojím na zastávce. Ještě před tím  jsem šla na WC a upravila si make-up a vlasy, které jsem měla ve vysokým culíku. Zdálky už přijížděl bílý autobus, který zastavil přesně na značce, lidi se tam nahrnuly a ja byla samozdřejmě mezi nimi. ,,Dobrý den, studentská do města na hlavní." Řekla jsem s úsměvem a řidič něco kliknul a mě vyjel lístek. Posadila jsem se na volné místo k okýnku a z batohu vytáhla sluchátka s mobilem. Do sluchátek jsem si pustila svoji nejoblíbenější písničku. Cesta ubývala strašně pomalu a ja se nemohla dočkat až dorazím do města za Zaynem.

Přibližně za půl hodiny jsem dorazila do města k hlavnímu centru. V tomhle městě jsem už byla nebylo to nic nového, ale bouhžel jen se Zaynem, takže jsem se dost špatně orientovala. Asi tak 15 krát jsem volala Zaynovi, ale hlásilo mi to, že je vypnutý nebo nedostupný. Ptala jsem se nějáky kluka na uměleckou školu kam chodí Zayn. Alex ten kluk mě nasměroval správně a ja se ocitla v obrovské hale nebo lip byl to pouze dvůr. Divné bylo to, že cely areal byl prázdný. Takže jsem se vydala na kolej co byla odtuď kousek. Chodila jsem různými chodbami, kde jsem bloudila dokuď jsem nenarazila na nějákou brunetu s třemi kluky. ,,Ehm ahoj." Pozdravila jsem nejistě. ,,Čus ty jsi nová?" Zeptal se mě kluk, který měl blonďatý vlasy. V tu chvíli jsem si vzpomněla na Nialla. ,,Ne jen hledám Zayna." ,,Zayna?" Dala jsi v ruce bok ta bruneta. ,,Jo Zayn Malik nevíte, kde je?" ,,Jo šle ven." Odpověděla. ,,Aha a nevíte, kde ma pokoj?" Nevím proč, ale tihle lidé se mi moc nelíbili. ,,Jasně odvedem tě tam. Jinak já jsem Ashton tohle je Arzayela a tamhleto blonďatý pako je Luke." Představil své kamarády. ,,Díky. Já jsem Ashley." 

,,Takže ty jsi jeho sexy přítelkyně?" Ptal se Ashton při cestě na Zaynobo pokoj. ,,Jo to budu já." Řekla jsem. Trvalo tak 5 minut než jsme dorazili na chodbu, kde má pokoj Zayn, ale co mě zarazilo byl přicházející Zayn s nějákou blondýnou.

Outfit Ashley

Outfit Ashley

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Girls At School ~DOKONČENO~ (Pokračování Bitch At School)Where stories live. Discover now