Kris odasında uyandı, biraz daha bitkin hissediyordu kendini. Suho söz verdiği gibi yanındaydı.
"Yarın kendini daha iyi hissedeceksin, ertesi gün de tamamen iyileşeceksin. Merak etme." gülümsedi "Eskiden severek yediğin ton balığı konservesi getirdim ve içine işemen için bir saksı. Ev ortamı yaratacağım."
Kris derin bir nefes alıp bakışlarını Suho'dan çekti.
"Hey, bana trip mi atıyorsun?" Kris'i omzundan hafifçe itti "Nasıl bir operasyon geçirdiğinin farkına varmış olmalısın. Kusura bakma seni erken emekli ettim ama artık daha tasasız olacaksın. Sinirlerinin alınmış gibi." gülümsedi.
---
Baekhyun gökyüzünde buluttan buluta zıplıyor gibiydi. Tüm dünya ellerine verilmiş ve mutluluktan kendini kaybetmişti.
Hoşlandığı kişi turizm şirketinde basit bir takım lideriydi ama bu bile önemsiz kalıyordu. Baekhyun adım adım aşka ilerliyordu, erkek arkadaşının gülümsemesine dalıp gidiyordu.
Evet, o artık erkek arkadaşıydı. Konuşması, düşünceleri, görünüşü, tavrı. Adeta Baekhyun için yaratılmıştı bu adam.
"Belki de ani diyeceksin, gerçekten ani. Sana sormak istediğim bir şey var... kabul etmemenden korkuyorum." ilişkilerinin 20. gününü kutlamak için bir restoranın kapalı terasında yemek yiyordular.
20. gün kutlanmazdı, anlamsızdı ama Baekhyun ani bir karar almıştı. Havanın yağmurlu ve soğumuş olması bile onu hüzünlendirmiyordu.
"Tabii, sorabilirsin." karşısındaki bir süre derin nefesler aldı "Kötü bir şey mi?"
"Hayır, hayır demenden korkuyorum. Hayır mı diyeceksin?"
"Baekhyun anlamıyorum. Soruyu sormadın bile."
"Şey... yazsam olur mu?"
Karşısındaki hafif gülümsedi "Olur. Mesaj at." Baekhyun telefonunu çıkarıp ekrana dokundu. "Benimle evlenir misin?"
"Evet?" daha mesajı tam okumayı bitiremeyen adamdan cevap istedi. Buraya gelmeden önce Baekhyun Siwon ve şoförüne de evlenme teklifi etmişti. Her iki adam da şaşkınlıktan kalp krizi geçirme riski atlatmıştı ama onlara sormak hiç zor olmamıştı.
"Hmm." sesini düzeltip sırtını dikleştirdi "Biraz düşünmeye ihtiyacım olduğunu söyleyip seni oyalayacaktım ama çok ciddi bakıyorsun." bu sefer biraz daha geniş gülümsedi "Seninle evlenirim Baekhyun." dedi, Baekhun'un istediğini her halükarda alan aceleci biri olduğunu biliyordu, onu tanımadan önce bile.
Rahat bir nefes verdi "Beni oyalayıp saçma fikirlere boğmadığın için teşekkür ederim Lay." sandalyesinden kalkıp onu öptü. Cebinde hazır bekleyen yüzükler vardı.
"Bir dakika. Bunun şaka olduğunu düşünmeye başladım." Baekhyun Lay'in yüzüne soran bakışlar attı "Haftaya evlendiğimizi söyle de tam olsun."
"Düğün istemiyor musun?"
"Hayır, demek istediğim çok aceleye getiriyorsun." elini çekti.
"Yüzüğü beğenmedin?"
"Nişanlanmadan mı evleneceğiz?"
"Nişan mı istiyorsun?"
"Evet."
"Olur. İkimiz için de uygun bir tarih seçeriz."
Lay başıyla onayladı. Yemeğin devamı güzel ve eğlenceli geçti. Bu akşamdan nasıl bir seremoni istediklerini ve davetli sayısını kararlaştırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi Bakıcısı(M)✔
FanfictionCatboy fiklerinden çok farklı, çok gerçekçi ona göre okumaya başlayın, angst kıvamında. |Tüm hakları saklıdır|