.†.27.†

1.3K 121 82
                                    

Medya ne kadar da güzel :')

Baekhyun geniş yatağında rahat bir uyku çekiyordu. Ta ki telefonu çalana kadar. Daha önce bu kadar erken onu kimsenin aramadığından ve ekranda Siwon'un ismi yazdığından panikleyip uykusunu açtı.

"Ne oldu?"

"Patron hemen evden çık!" sesi hızlı yürüyormuş gibi geliyordu.

"Ne oldu Siwon!" yataktan çıktı.

"Şirkette işler çok karışık patron, arabaya binip kaçmaya bak. Polisler oraya da gelecektir."

"Ne polisi be!!?" çoktan kendine giysi seçmeyi bırakmış arabasının anahtarını ve cüzdanını bulmuştu.

"Kaçmayı başardığında haberlere bak. Başımızda büyük bir bela var ve nereden geldiğini bilmiyorum. Kapatıyorum." hat kesildi.

Baekhyun bunun gerçek olup olmadığını algılamak için başını hızla salladı. Uyanmıştı, fazla gerçek ama inanılmazdı.

Arabasına binip garajın kapısını otomatikman açtı.

"Cidden ne oluyor ama!!" iki polis arabası 200 metre ileride yolun başında görünüyordu. Hemen gaza basıp onlar gelmeden bahçeden çıktı, polislerle burun buruna gelmemek için hafif çamurlu orman yolundan gitmek zorundaydı.

Lüks arabasında bulunan tablet büyüklüğündeki monitörü çalıştırıp kanalları değiştirdi. Sonunda sabah haberlerinin sıcak gündemine denk geldi.

"Sikeyim, bu ne!!" yaptığı yolsuzluklar sergi gibi ortadaydı. Şirketine el konulduğu söyleniyordu.

Polisler ona giderek yaklaşırken daha da hızlandı. Gözü sürekli ekrana takılıyordu.

"Asya kıtasının en büyük kedi-çocuk şirketine sahip milyoner Byun Baekhyun sadece bunlarla kalmamış, bir kedi-çocuk ve insanı ciftleştirerek yeni bir cins yaratmıştır. İsmini vermek istemeyen o mağdur insanın kedi olan çocuklarını zorla alıkoyup göstermemiştir." dehşet içinde muhabire bakarken ağaca çarptı.

"Ne yaptınız böyle? Beni mi kafaladınız?" sinirden kafasını çarptığını bile umursamadı. Küçük ekran kablolarında sallanıyordu ama hala sapasağlamdı.

Polisler arabanın etrafını sarıp kapıyı açtı, Baekhyun'u kolundan tutup dışarı çıkardılar. Kelepçeleri bileklerine takıp onu kendi arabalarına götürüyordu.

Monitörden gelen son sesler boş arabadan dışarı çıktı. "Ben muhabir Zhang Yixing, size en sıcak gelişmeleri anında sunacağım. Takipte kalın."

---

Baekhyun polis merkezine girerken onlarca gazeteci vardı, hepsi yolu kapamış türlü türlü sorular soruyordu.

"Dağılın. İzin verin." polisler onları uzaklaştırıp Baekhun için yol açtı.

Polis merkezine gecelik eşofmanlarıyla geldiği yetmemiş gibi resimleri de çekilmişti ama şimdi hiç dış görünüşünü unursayacak havada değildi çünkü haberlerde şirketine el konulacağı konuşuluyordu.

"Yürü hadi." arkadan biri biraz ittirdi.

"Avukatıma haber verdiniz mi? O olmadan konuşmam!"

"Anneni bile aradık." onu sorgu odasına bırakıp kilitlediler.

---

Suho dün gece Baekhyun'un ofisine aniden girdiğinde Lay'i önemli dosyaları karıştırıp fotoğraflarını çekerken yakalamıştı.

Kedi Bakıcısı(M)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin