Kovulmuş

178 15 8
                                    

Bay Hadson'ın kızgın sesini duyduğumda sınıfa yeni girmiştim. İkinci dönemde olmamıza rağmen ters giden bir şeyler olduğunu hissettim. Yeni ve tanımlayamadığım şeyler. Sacımı kullağımın arkasına attım ve korkak bakışlarımı Biyoloji öğretmenimize çevirdim. Normalde derse vaktinde geldiğim görülmemiştir. Ya çok erken ya da çok geç. Bu gün ikinci seçenekten yanayım. Hızlı adımlarla Rick'in yanına oturdum. Rick Benim 14 yıllık arkadaşımdır.Tamamen zıt karakterlere sahip olmamıa rağmen mutluyuz. Yani Sanırım.

"Hadi gel buraya uyuyan güzel"

Gözlerimi devirdim. Rick'in berbat lakaplarından nefret ettiğimi söylemişmiydim ? Öğrenmiş oldunuz.

"Kapa çeneni Ricky"

Koluma vurdu. Güldüm ama doğruyu söylemeliyim içimdeki küçük Angellar Acıdan bağırıyordu.

" Evet Bayan Angel. Bize sorunun cevabını söylemek kibarlığında bulunurmusunuz acaba ? "

Sessizlik... Derslerimin en fazla Rick'in Lakapları kadar iyi olduğu kısmını atladım sanırım. Ayağa kalktım. Bay Hudson'a kaçamak bakışlar attım. Sınıftaki gülüşlerin ardından kendime gelmem zaman aldı.

" Bayan Cullen bence bu soruya hızlı bir cevap verin yoksa yarım kalan disiplin sözleşmenizi tamamlayacağım."

Hayır. Hayır. Hayır. Olmamalıydı. Yani Bu liseden atılamam. Buraya alışmam aylarımı almıştı. Tek Dostum Rick'ten ayrılamam... VAR OLUŞ. Başımdaki ağrı şiddetlenirken bu sesi duymuştum. Bana tanıdık gelmeyen ama bir o kadar da büyüleyici. Gözlerimi kırpıştırdım. Sorunun cevabı bu olabilirmiydi ?

" Var Oluş Bay Hudson"

O gözlerini şaşkınlıkla bana dikmişken ben kafamdaki soruya cevap arıyordum. Az önce ne oldu ? O ses.... O ses de neyin nesiydi öyle ?

" Tebrik ederim Bayan Cullen. Umarım böyle devam edersiniz. Birdahaki dersimizde size sözlü yapacağım "

Yutkundum ve yavaşça yerime oturdum.

" İyimisin"

Rick'e baktım. Kafamın içindeki sesi ona anlatırsam bana deliymişim gibi mi bakardı ? EVET. ONUN SENİN DELİRDİĞİNİ DÜŞÜNMESİNİ İSTEMEZSİN DEĞİL Mİ MELEK ? Korkuyla etrafıma baktım. Bazıları derse odaklanmış. Bazıları bir şeyler çiziyor. Kimileri ise telefonda bir şeyler yapıyor. Bir de şu kösedeki çocuk var.... Bir dakika o da kim ? Daha önce görmediğime eminim. Bana çevrilen gözlerini farkettiğimde kendime geldim ve hızla önüme dönüp beni o soğuk bakışlardan kurtaracak zilin çalmasını bekledim.

Bu kafamdaki sesin ve Bakışların bir açıklaması olmalıydı !

† DARK ANGELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin