KAPITEL 3: STRAND TIME !!! :D
FELICIAs P.O.V (NÄSTA DAG)
VIKTIGT BREV LÄÄNGST NER LÄS DET SNÄÄÄÄLLLLAAAA?!?! <3
Pip!pip!pip! AHHH VARFÖR PIPER MIN JÄVLA VÄCKARKLOCKA PÅ EN JÄVLA LÖRDAG?!?! Jag tryckte på ZNOOZ knappen och kollade hur mycket klockan var. Nio på morgonen hmm jag brukar inte direkt gå upp nio på en lördag men orka. Jag klev ur sängen och trippade ner för trappan . "Good morning sleepy beauty " sa en röst jag hade hört förut SHIT DET VAR LOUIS OCH JAG STOG HALV NAKEN I BARA SHORTS OCH ETT LINNE AHHH!!!! "Em Good morning " sa jag och blev helt röd i ansiktet " Don't worry sweetheart you are cute when you are tired " kommenterade Louis och jag blev ännu rödare i ansiktet " Where is Nicole and dad? " frågade jag fundersamt. " They are in the foodstore we are gonna meet the mon the beach" svarade han "Wait what we ?" Frågade jag "eh ya the boys are comming soon" . VAAAAAAA SKA JAG TRÄFFA HARRY STYLES I MIN PIJAMAS?!?!?!?!?! " I'm gonna go change " sa jag och sprang up för trappan .
LOUIS P.O.V
AWWWWW!!! Felicia är sååååååå söt när hon halv sover!!. Varför tänker jag såhär hon är min styv syster och dessutom är jag 3 år äldre än henne . Jag får inte falla för henne!, jag kan inte falla för henne!, jag kommer inte falla för henne!. AHHH nu måste jag se henne i baddräkt och det värsta är att Harry är världens störst flört han kommer flörta med henne hon kommer falla för honom och han kommer gör allt för henne visst han älskar tjejer och tjejer älskar honom men han kommer slita som FOREVER ALONE ( Hahha kommer ni ihåg asså ni i min klass?) pling plong!!
AHHH det måste vara killarna .
FELICIAs P.O.V
Jag tog snabbt på mig ett par shorts som var vit och svart randiga och ett där det står YOLO IS MY MOTO . Jag tog på min baddräkt under och mina låga vita converse. Jag tog också min strand väska där la jag in mina vita flipp lopps , sol olja , hörlurar och min plånbok. Jag satte upp håret i en lös bulle och precis när jag var klar hörde jag att någon kom in genom ytter dörren och skrek " WE ARE HERE !!!" Det lät som NIALL<3<3<3 . Jag kollade mina kläder en sista går i spegeln och gick sen ner för trapporna . När jag kom ner STOG det 4 jätte gulliga killar och två snygga tjejer "hello beautiful you most be Felicia I'm Harry " sa den krulliga killen " I'm Niall " sa den blånda " I'm Liam" den som såg lite äldre ut " and I'm Zayn " sa den syngas " this is my girlfriend Parrie " "hello Parrie " sa jag och hon sa hon tillbaka . Min Telefonica började ringa jag tog upp den och kände hur Harry glodde på mig när jag kollade ner på telefonen STOG det : BÄSTA MEDINA!!: på skärmen hon är min bästis . Jag svarade
"Hej Medina!"
"Hej vad gör du "
Inget speciellt ska till störande medLouis och dem andra killarna "
"Åhhh va kul "
"Det skulle vara roligare om du hängde med?"
" OMG DU VILL ATT JAG GÅR TILL STRANDEN MED ONE DIRECTION?!?!"
"Hahha ja om du vill?"
Såklart jag vill jag är där om 10 minuter puss!!"
HARRYS P.O.V (nåt nytt det är harrys p.o.v nu får ni veta vad han tänker på)
När vi kom in och presenterade oss så kunde jag inte sluta kolla på Felicia hon är snygg för att vara 15 !!!. Jag såg att hon tyckte det var lite obekvämt när jag tittade på henne så jag försökte sluta men det var inte så jätte lätt, hon partajade i telefon med någon när hon la på så sa hon till oss " em is it ok if my BFF go with us to the beach " frågade hon skexit . Jag kom på att jag nog ska flörta lite med henne så jag sa " ya it is ok if she look as good as you do;)" hon kollade på mig och rodnade . Jag kände hur Louis kollade på mig blicken han gav mig var MÖRDAR BLICKEN jag svär om blickar kunde döda skulle jag vara begraven!!.
LOUIS P.O.V
Hur kunde harry flörta med henne han har känt henne i 15 minuter och har redan börjat flörta med henne vad är hans jävla problem " Baby is everything okey ?" Frågade Eleanor oroligt jag började seriöst blir irriterad på henne men jag visste inte varför hon har ju inte gjort något mot mig . "Ya I'm okey just litter tired" svarade jag . Dörr klockan började låta igen Felicia sprang till dörren och öppnade den . In kom en tjej i Felicias ålder " Hello I'm Medina" sa hon " Medina is mu best friend and she is gonna go to the beach with us" sa Felicia lika gulligt som allt annat hon säger.
NIALLs P.O.V
O.M.F.G!!!!!! Felicia was Hoooooot bur when i her frien com my eyes was so close to hope out from my face OMG SHE WAS SO DAMN CUTE AND BEUTIFUL AND HOT AND AND AND I DONT EVEN KNOW !!!!! "Hahahah take a picture it will last longer NIALLER!!" Sa Felicia's gullies röst AHHH dem här två kommer bli döden för mig!!!
___________________________________________________________________
Hoppas ni gillade kapitlet förlåt för att det tog sån tid att skriva det
. SNÄLLLA KAN NI HJÄLPA MIG MED EN SAAAAK ??? Jag är en DIRECTIONER som ni säkert förstår och One Direction har släppt en ny låt som heter Story Of My Life och alla directioner försöker slå youtube rekordet och krascha VEVO så snälla gå in på låten och kolla på den så att vi kan vinna eller kommentera på min bok " JAG VILL" och om det är t.ex 2 personer som skriver " JAG VILL " till mig så många gånger kommer jag titta ! Tack för alla som kommer hjälpa till <3
5 kommentarer för nästa kapitel snälla känns som det inte är någon som läser ?
YOU ARE READING
Min nya storebror är en TOMLINSON?!?
FanfictionVad händer när Felicia's pappa träffar en ny kvinna och gifter om sig med henne och Felicia måste flytta ihop med sin stora idol som snart blir hennes nya styvbror?. Kommer dem komma bra överens och kommer Felicia kanske falla för någon av dem andra...