Kapitel 9

1.2K 20 0
                                    

HARRYS P.O.V

OMG!!! Felicia kysste mig!!! Jag kan inte fatta att det äntligen hände även om jag fick gå igenom mycket ps:Niall kommer dö när jag ser honom igen seriöst "are it better now ?" Frågade hon "yes but still hurt"'svarade jag och hon lutade sig fram till mig och kysste mig igen .

Hennes läppar var så varma . "Come on guys the party is end and time for breakfast " Skrek Eleanor från köket Felicia började skratta och gick bort från mitt knä och hjälpte mig till badrummet . Jag satte mig på kanten av handfatet och Felicia tog ut en låda . Hon tog några servetter och blötte ner dem "come here" sa hon , hon satte sig igen på mina knän och började göra rent såret .

När hon hade fixat allt gick hon fram och kramade mig tills vi hörde Eleanors röst igen "Come on guys niall gonna eat all the food !" "You know we can stay here all day or go down and eat before Niall eat everything!" Sa jag och hon började skratta . GUUD JAG ÄLSKAR HENNES SKRATT !!.

FELICIAS P.O.V

Jag gick upp från Harry jag tog hans hand och drog han mot mig jag pussade han på kinden och gick ut ur badrummet . Vi gick ner för trapporna hand i hand . När vi kom in i köket kollade alla på oss som om vi var galna "Good morning " sa jag och gick bara och satte mig .

Harry kom med två koppar med te och satte sig bredvid mig . " did you two have fun;) " frågade Niall "it would be funnier if you don't hit me with a fucking door !" Sa Harry tillbaka och jag skrattade lite och la min hand på Harrys knä " so I was thinking maybe he you know maybe you and me could go out or something ?"

Frågade Harry blygt och jag såg hur han rodnade men jag fick göra honom besviken "im sorry Hazz But I'm gonna go shopping with Medina and my friend Vanessa " sa jag och Harry såg riktigt ledsen ut han såg ut som att han var påväg att bryta ner när som helst.

" eh em okey it is okey maybe some other day" sa Han och log lite lätt fast jag visste att han var besviken för mitt svar. Jag tog snabbt bort min hand från hans knä och gick upp för att säga till Medina att vi skulle gå till stan . " Hej klä på dig vi ska gå!" Sa jag fort "eeh okej 1:vart ska vi 2:vem ska med och 3:jag har inte ätit någon frukost." Sa hon och jag kände att jag började bli riktigt irriterad ! " vi ska gå och shoppa i stan med Vanessa och jag har inte heller ätit frukost så kom igen innan jag dödar dig!" Jag var sarkastisk man irriterad " hej hej hej varför är du arg har det hänt något med Harry eller ?" Hon visste alltid att något var fel när det var det

"Ja men asså jag vet inte jag kysste honom imorse och det kändes bra så jag tror jag gillar honom men han vill göra allt så fort och jag är inte säker om det här är vad jag vill jag menar han är Harry Styles och hon är världens sötaste men asså han kommer lämna mig om typ 1 månad och vara borta i ett halv år och jag vet seriöst inte vad jag ska göra!!!" Jag satte mig ner på sängen och började sucka "AWWWWW min lilla FELICA är kääääär!!!!!" Hon höll på att tramsa som vanligt fast det här var ett riktigt problem !!

"Ahhhhhhhh ring Vanessa bara!" Sa jag till henne . "Jaja okej jag ringer henne sen går vi och köper frukost !"

VANESSAS P.O.V

RING RING RING! Det var min telefon som lät när jag kollade på vem det var som ringde stod det Medina<3 på skärmen jag tog upp telefonen och svarade

V : hallå

M:hej Vanessa jag och Felicia undrar om du vill dra till stan vi ska köpa frukost och så har Felicia killproblem vi måste fixa

V :hahah okej jag är me jag är hos Felicia om 20minuter .

M:okej ses då

NIALLS P.O.V

Felicia betedde sig konstigt först kysste hon Harry och sen när han frågade om dem skulle gå ut sa hon nej det kan jag förstå hon var kanske bara upptagen men hon värkande förvirrad jag menar hon och Harry är väldigt lika men asså jag tror han känner mer för henne än vad hon gör för honom hon värkar inte som en tjej som går för fort fram.

"Hey man are you a little Dow?" Frågade jag Harry han suckade och svarade "ya man she dissed me and I really like hear I mean she is cute and funny and really really hot but she don't really seems to like me but she kissed me and I don't really know what to do"

"Harry Man she really like you I see that in the way she looks at you and why would she kiss you if she didn't like you?" Jag försökte få honom på bättre humör men det fungerade inte riktigt då kom Louis och Eleanor in " Hej we are going home to me see you to morrow Felicia is going out and she is gonna sleep here if you want you can stay but you don't have to bey !" Sa Louis sjukt fort

" hey Harry smile a little I have a idea we can go out to the city or something " sa jag och försökte få honom på bättre humör igen " okej " sa han tyst och gick till gästrummet och bytte om.

När vi hare klätt på oss och var påväg att gå till en cafeteria när vi kom in i cafeterian såg vi en tjej med brunt hår bredvid

henne var det en tjej med ännu ljusare hår och en med nästan blont och längst ut stod det en tjej med rosa hår och gissa vem det var?

____________________________________________________________________________________________

SKIT DÅLIG JAG VEEEET MEN JAG GJORDE DEN FORT PÅ RASTEN BARA !!!

Min nya storebror är en TOMLINSON?!?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz