TRUTH OR DARE / SANNING ELLER KONKA ?? AND BIG MAC DREAMS

1.3K 29 5
                                    

FELICIAS P.O.V

Louis skrek så jävla högt att jag ville slå honom i ansiktet !!! "YOU DONT NEEED TO YELLLL!!" Skrek Eleanor tillbaka hon hade nog också märkt att Louis blev galen när han var trött påminner mig om min BFF Vanessa (sorry Vanne men det är sant !! :* ) . Vi satte oss alla i en ring på golvet först Louis , Eleanor , Harry ,Jag och sen Medina . "I want to start !!" Sa Harry och självklart gick hans jävla barnsliga fråga till mig !! "Do you have had sex ?" Ahhhhhgggghh "YES I have and it is no one of you're fucking business !!" Savarade jag irriterat "Sorry Babe !" Sa Harry och pussade min kind . Det var min tur och jag valde att fråga Medina "What happening with you and Niall today?? ;) " hon kollade på mig och började rodna "eh em nothing . NEXT QUESTION !!! " sa hon och började skratta . "Okey Louis TRUTH or DARE ?" "DARE OFCOURSE !!!!! Hahahah alla garvade " okey I dare you to go up to Niall and lie beside him and kiss his cheek and tell him you love him!!" Sa Medina och jag höll på att dö hon gjorde seriöst min dag .

LOUIS P.O.V

okey så jag gick upp till Nialls rum med alla dem andra bakom mig och Felicia och Harry höll på att filma med deras IPhone's . När vi kom in i hans rum smög jag fram till honom och la mig på hans säng bredvid honom och jag tog hans arm och la den runt mig. "Hi cute have you miss me?" Frågade jag honom och höll mitt skratt men det fungerade tydligen inte för Eleanor för hon fick gå ut ur rummet för hon skratten för mycket. "Mm hi Louis " sa Niall och pussade mig på kinden. "Do you wanna have some fun?" Frågade jag och jag visste vad han skulle svara " mm ya but what about Eleanor ?" "WHO cares come on !!" Sa jag och hörde hur Felicia började skratta sen kom Harry och Medina nu låg alla på golvet och skrattade "HAY WHAT ARE YOU DONIG IN HEAR??!?!" Frågade Niall dem tre idioterna "IT WAS A JOKE DO YOU SERIOUSLY THING I WOULD HAVE SEX WITH YOU!?!?!?" Sa jag och dog själv jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!!!!

NIALLS P.O.V

DEM VAR SÅ ELAKA DET VAR INTE MITT FEL ATT JAG VAR FULL !!!!!! JAG LA MIG NER OCH PUTTADE BORT LOUIS FRÅN SÄNGEN!!!! Jag såg hur han ramlade på golvet och började skratta några minuter efter hörde jag hur dörren stängdes och då visste jag att alla hade gått ut . Jag somnade om och började drömma

DRÖMM"

Mm BIG MAC det finns inget godare jag tog några pommes i handen och stoppade in dem i munnen . Jag tog min BIG Mac och började äta den och den var så god mums !!!!!!!

FELICIAS P.O.V

Jag gick tillbaka till rummet Niall sov i för jag hade tappat min telefon där . När jag gick in i rummet såg jag hur Niall höll i sin kudde och dreglade hahahah !!! Han var så söt antingen drömde han om mat eller så är han riktigt snuskig ;)! Jag tog en bild på honom och la ut den på Twitter

Felica.Olsson@ : AWWWWW Niall.Horan@ is so cute when he Dreams about me or food!! ;) http://8tracks.com/explore/niall_horan+one_direction+sleepy

Jag gick ner för trappan och såg att alla var påväg att lägga sig Louis och Eleanor sov i Pappas och Nicoles rum för dem sov hos någon kompis . Medina sov i gästrummet och Harry sov i det andra gästrummet . Jag hade fixat mig och skulle precis lägga mig jag satte min telefon i laddaren och släckte ljuset . (. http://wheretoget.it/look/120636. Sov kläderna ) jag kände hur mina ögonlock började stängas men då kände jag två kalla armar som slingrades runt min midja jag vände mig om och såg harry där i bara ett par tränings shorts . "I forget my teddy bear home can I sleep with you instantly ?" Frågade Harry gulligt även fast jag hade hört det där raggar ordet typ 50 tusen gånger . Jag orkade inte bråka med honom så jag la bara mitt huvud på Harrys bröst och jag låg där och lyssnade på hans hjärta . Det sista jag hörde innan jag somnade var " It beat so hard only for you Baby <3<3"

___________________________________________________________________

Aaaaaaa uppdaterade 2 gånger på en dag jag börjar seriöst bli beroende i nästa kapitel kommer ni få träffa en ny karaktär som heter VANESSA!!!!! Hon är min BFF från skolan yay!!!!!

Älskar ER och tack för alla läsare tack tack tack !!! <3<3<3<3. :* :* :*

Min nya storebror är en TOMLINSON?!?Where stories live. Discover now