FELICIAs P.O.V
Vi satt där under trädet Harry tog min hand i sin och satte sin upp så att han kollade mig i ansiktet "eh Felicia was thinking mabye we eh could you know" "Hej Hazz Felicia we are going home now hurry up!!" Skrek Louis till oss . Jag satte mig upp och pussade harry lätt på kinden . Det Var bara en vänskaplig puss okey ta mig inte fel han är JÄTTE söt och JÄTTE gullig och allt men jag har känt honom i en halv dagslång jag var ganska glad att han inte han avsluta sin mening . Harry ställde sig också upp och försökte ta min hand men jag gled bara förbi med min för att jag ville verkligen inte att något skulle hända mellan oss efter 1 dag.
LOUIS P.O.V
Jag såg hur Harry försökte flörta med Felicia och jag hann precis avbryta honom innan han sa något han skulle få spö för jag menar jag älskar Harry han är som en bror för mig men endå dem har känt varandra i 1 dag och Harry är en stor flört det vet alla han kommer bara krossa hennes hjärta. RING RING RING det var min telefon jag tog upp den och såg att det var mammas namn på skärmen så jag svarade " hello mom how are U ?" " hi my love we are Good but we can't come to the beach but i have make dinner to every one !" "Eh okey mom I gonna ask them if they want to bye!" "Bye Love?" När jag la på såg jag hur Eleanor var påvägmot mig med två fantor i handen . Hon kom fram till mig och pussade mig på kinden och sa " Who was it?" "It was just mom. she ask if you wanted to go home and have dinner?" " ye okey i would love to!" Sa hon och kysste mig på munnen . Jag vände mig om med Eleanors hand i min och skrek "Hej Hazz Felicia we are going home now hurry up!!" Dem kollade på varandra och jag kunde se den ledsna blicken i Harrys ögon . Felicia ställde sig upp och började gå mot mig och harry följde efter henne som en hund.
HARRYs P.O.V
Varför var Louis alltid där för att förstöra det romantiska jag var så jävla nära på attfråga Felicia om hon ville gå ut med mig för att lära känna varandra lite bättre. När jag försökte nå Felicias hand drog hon bara bort den vad var hennes problem?!?. "Hey mom have make us all dinner so we are going home "förklarade Louis . Det var bara jag Felicia Louis och Eleanor här Zayn modde illa så han åkte hem med parrie och liam körde dem men vart är Medina änd Naill? "Hay have somebody seen Nialler ?" Frågade jag " mm hi is with Medina at the bar " svarade Felicia "FUCK hi is sure drunk like always !!" Sa Louis som om Han hade läst mina tankar . Han tog Eleanors hand och började gå mot baren jag och Felicia gick bakom dem .
FELICIAS P.O.V
Vad menade Louis med att han var full som vanligt tänk om han har lurat Medina att dricka nåt men näh hon är dum men inte så dum ( drev bara Medina du är inte dum bara lite;) ps: Medina är min kompis och det är henne karaktären är och om någon vill vara med i min bok bara kommentera ditt namn!!:) )
MEDINAS P.O.V
Jag och Naill satt och pratade det hade säkert gått nån timme och Niall var ganska full det var hans 4 öl och jag märkte att han var full för att han började glo på varje kvinna som gick förbi och kommenterade alltid saker som " Nice ass bebe!!" Eller "do you wanna come with me sexy" och han hade fått 3 varningar utav kvinnornas pojkvänner och jag måste erkänna att jag börjar bli lite rädd . Niall tog min hand i hans och började luta sig närmare men han stannade så fort han hörde Louis skrika "Niall live her alone you you are drunk!" Felicia kom fram till mig och jag ställde mig bredvid henne . "Come one Niall you are drunk and have to sleep or you gonna have a massive pain in your he'd tomorrow " sa Felicia vi började gå mot den stora bilen. Jag Harry och Felicia gick längst fram och bakom oss gick Eleanor och Louis som försökte hjälpa Niall att inte ramla.
HARRYS P.O.V
Niall var så jävla full och det var ganska roligt att se han full för oftast när han var full var jag också det och visste inte riktigt vad kul var då utan jag garvade 24/7 . När vi kom fram till min stora svarta Range Rover (tror märket heter så kolla själva. : http://coolspotters.com/musicians/harry-styles/and/suvs/range-rover/media/2550126#medium-2550126 ) jag satte mig där framme i förarsätet medan Felicia , Medina och Eleanor satt bakom mig och bakom dem satt Niall och Louis.
HEMMA ) FELICIAS P.O.V
Vi hade lagt Niall i Louis rum för att låta honom sova lite. Klockan var runt 9 och ingen hade lust att äta så vi satte oss bara på soffan och självklart var Harry tvungen att sätta sig bredvid mig . Det började bli tråkigt och så fort jag skulle säga det skrek Louis " HAY WE CAN PLAY TRUTH OR DARE!!!!"
___________________________________________________________________
FÖRLÅT FÖR ATT SEN VAR SÅ TRÅKIG JAG KOMMER UPPDATERA IDAG ELLER I MORGON LOVAR!!!!!!
TACK FÖR 135 LÄSARE!!!!!! :*
أنت تقرأ
Min nya storebror är en TOMLINSON?!?
أدب الهواةVad händer när Felicia's pappa träffar en ny kvinna och gifter om sig med henne och Felicia måste flytta ihop med sin stora idol som snart blir hennes nya styvbror?. Kommer dem komma bra överens och kommer Felicia kanske falla för någon av dem andra...