FELICIAS P.O.V
Det hade gått 2 veckor . 2 jävla veckor sen Harry hamnat på sjukhus . 2 veckor av kommentarer och blickar av folk jag knappt kände . Jag hatade det här , jag ville bara skita i skolan och ligga i sängen , kolla på film och äta fast food .
Varje morgon var likadan . Jag vaknade av att min jävla telefon ringde jag gick ner för trapporna sket i frukosten för det räcker med alla kommentarer om att jag är tjock och ful ! Jag duschade , klädde på mig , sminkade mig och gick mot bussen med hörlurarna i öronen.
När jag kom till skolan gick jag till Jai , Vanessa och Medina . Jag gick till skåpet och tog ut mina böcker för att sen vända mig om och se alla blickarna på mig igen .
Och idag var just precis en sån skit dag !
Jag hade precis kommit fram till min trevliga jävla skit skola . Jag var vid skåpet och pillade med mitt lås som satt fast när jag kände två starka armar runt min midja . Jag blundade och såg Harrys vackra ansikte , hans fina gröna ögon och hans underbara lockar . Han vilade hakan på min axel och viskade tyst i mitt öra " Hello beautiful " och sen började han kyssa mig lätt ner för naken .
Jag gav han ett leende och han gav mig ett av det finaste leendena jag någonsin sett man kunde se hans vita raka tänder och hans smile gropar . Mitt hjärta dunkade hårt i bröstet och jag ville stanna i det ögonblicket för alltid.
Jag öppnade ögonen och vände mig om . Jag hoppades på att se Harrys ansikte precis som när jag hade blundat. Men allt var för bra för att vara sant för när jag vände mig om stod Jai där. Han pussade mig på kinden och sa "Hey we have same class now . It is math we have it with Mr Claus wanna go together?"
Jag kände en lättnad i magen eftersom vi skulle ha Mr Claus han är ganska skön men det är nog för att han är typ 60 och döv "mm" var det ända jag svarade innan jag öppnade skåpet,tog ut mina böcker , låste skåpet och började gå mot rum A2 där vi skulle ha matte och tätt bakom mig gick Jai.
Lektionen gick ganska snabbt . Jag fick inte mycket gjort eftersom jag typ hatar matte och brukar mest dagdrömma på lektionen. Idag fick vi bara jobba fritt i matte boken men jag satt bara och klottrade i mitt matte häfte det var fullt med sträck gubbar och figurer som jag knappt själv kunde förklara .
Mattens 50 minuter hade gått och vi var påväg till engelskan . På vägen till sal B6 träffade vi Medina "hellooooo" sa hon och verkade sjukt glad "hi" sa jag tyst dem hade nog vant sig med att Jag var ganska tyst . Efter det som hände Harry har jag inte sett någon av dem andra killarna eller deras flickvänner jag har bara träffat Louis 2 gånger efter jag börjat skolan igen .
Han hänger mest hemma hos sig . Undra hur han mår? Undra hur världens gulligaste Niall mådde ? Jag måste erkänna att Niall var nästan lika söt som Harry men bara nästan.
"Hey Felicia vi har klass tillsammans nu engelska eller hur " sa Medina på svenska och Jai suckade högt som vanligt när han hörde oss prata på svenska " mm. vart är Vanessa? " frågade jag eftersom att jag inte sett henne på hela dagen .
"Hon är sjuk" svarade Medina samtidigt som hon började gå mot klassen . Jag gick snabbt bakom henne " see you on lunch brake!!" Skrek Jai bakom oss "see you !" Skrek Medina tillbaka och fortsatte gå mot klassen .
Ända sen jag kom tillbaka till skolan har dem typ turats om att ta hand om mig först ska jag ha matte med Jai och sen engelska med Medina dem har typ varit hos rektorn och bytt mitt shema eller nåt!. Det var ganska frustrerande att jag inte fick göra något själv även när jag skulle på toa hänge Medina eller Vanessa med!!.
Dem är nog övertygade om att jag ska ta självmord om dem släpper mig ur siktet . Jag hade tänkt på det några gånger men aldrig direkt vågat.
När vi kom in i klassen stod alla eleverna bakom stolarna FAN det betyder att vi har Miss Grinn .alla hatade henne hon var sjukt jobbig och jag fattar inte varför vi har henne i engelskan hon kan ju inte ens prata det även om hon bor i England. Hon är född i Spanien och borde stanna där enligt mig!
"Hello class" sa hon på sin engelska accent "hello" upprepade klassen "today you will work alone in your books" förklarade hon och alla eleverna satte sig i sina stolar . Jag hade satt mig längst bak för att slippa uppmärksamheten .
EFETR SKOLAN (det blir tråkigt att läsa om hela skoldagen så vi skippar det:)
Skolan var slut och jag pillade med mitt jävla lås igen som hade fastnat för andra gången idag och jag började bli sjukt arg på det! Jag slog till skåpet med all kraft jag hade och låset gick upp haha vilken jävel var det som sa att man inte kan lösa något med våld!!
När jag öppnat skåpet flög det runt 7 lappar ur skåpet jag öppnade en lapp och där stod det "better get used to it WHORE!" Jag la ifrån mig lappen och öppnade nästa och läste "just wait the price is to see you dead" jag la ner den lappen också.
Jag var alldeles för trött för att bry mig . 1:ordet hora betyder inget för mig längre på en dag hör jag det ordet ungefär 2000 gånger så det spelar ingen roll man kan tro att det är mitt namn eftersom att alla ropar det till mig hela tiden.
2: vad hade dem tänkt göra döda mig ? Jag menar kom igen vi är i en skola .
Jag pallade inte läsa resten av lapparna , jag tog alla i handen och rev dem i små snö flingor och kastade dem på golvet.
Jag tog på mig min skinnjacka och min svarta Adidas skolväska , låste mitt skåp och började gå ut ur stället jag kalla skolan.
"Hey Feli vänta !!!" Skrek någon bakom mig . Jag vände mig om och blev attackerad av Medina " sluta kalla mig Feli jag heter Felicia och jag har inte tid!" Sa jag till henne men ångrade direkt att jag varit så elak "asså jag är bara trött" viskade jag försiktigt till henne.
"Det är okej jag undra bara om du ville gå ut och fika imorgon efter skolan det känns som att vi har så mycket att prata om" frågade hon men jag ville inte göra något just nu" em asså jag är riktigt trött kan vi inte göra det till helgen eller något?" Frågade jag henne och hon såg lite ledsen ut " självklart kan vi det" svarade hon och gav mig en så kallad "HORAN HUG" (jag menar inte hora jag menar NIALLS efternamn)
När vi hade kramats klart gick hon och jag satte på mig hörlurarna och började själv gå mot busstationen. När jag kommit fram till skolparkeringen såg jag något jag inte trodde jag skulle se på länge det var NIALLS BIL!!!! Jag sprang fram till bilen och öppnade dörren till sidan Niall satt på .
Jag hoppade på hans knä och började krama honom och han kramade tillbaka . Vi sa inget till varandra vi bara satt där och kramades . Det är helt sjukt hur mycket jag har saknat den blondinen!
När jag backade bak och kollade han i ögonen hade han tårar där "Omg Niall why are you crying?" Frågade jag tyst "I don't know" svarade han tillbaka och jag började skratta lite och han gjorde samma sak . Han gav mig en sista kram innan han sa åt mig att jag skulle sätta mig bredvid honom .
Jag satte mig på det sätet bredvid honom och han började köra " where are we going," frågade jag honom"home" svarade han snabbt och jag bara nickade och vilade huvudet på det kalla bilfönstret .
25 MINUTER SENARE
Jag måste ha somnat för när jag öppnade ögonen såg jag att Niall höll mig i sina starka armar och han höll mig som en liten bebis och bar in mig i huset. Han såg att jag hade vaknat och släppte ner mig när vi kommit fram till dörren .
En sak som jag tyckte var märklig var att både Liams , Louis och Zayns bilar var parkerade på vår parkering .
Jag tog av mig skorna och Niall pussade mig på kinden och tog tag i min hand. Han värkande lite nervös hmm undra varför?
Niall drog in mig i vardagsrummet och där satt dem alla 3 killarna plus 1 som jag blev chockad av att se där ! Det var jultomten och Rudolf!!
Nä skoja bara nästa gång får ni veta vem som sitter där :P
___________________________________________________________________
Vem ska Felicia se där inne kommentera om vem ni tycker ska sitta där :) det kanske blir just din ide som kommer med <3
TACK FÖR ATT NI LÄSTE :*
//S.H
ESTÁS LEYENDO
Min nya storebror är en TOMLINSON?!?
FanficVad händer när Felicia's pappa träffar en ny kvinna och gifter om sig med henne och Felicia måste flytta ihop med sin stora idol som snart blir hennes nya styvbror?. Kommer dem komma bra överens och kommer Felicia kanske falla för någon av dem andra...