Kapitel 12

1.1K 24 4
                                    

HEEJ VILLE BARA TACKA EMELOLIE FÖR INSPERATIONEN FÖLJ HENNE HON ÄR GRYM !!!!!

FELICIAS P.O.V

När jag hade bytt om lockat håret och sminkat mig var jag redo att gå ner Harry låg fortfarande i min säng och hade somnat om. Han var skit sööööööt när han sov !!!. När jag gick ner för trapporna såg jag att Niall satt vid frukostbordet och åt och för att vara exakt åt han , flingor,toast,pannkakor och drack kaffe te och apelsin juice OMG han kunde äta mycket "god morning enjoying you're breakfast?" Frågade jag sarkastiskt .

"Ye but there is no food in the fridge you should go shopping" sa Niall med munnen full "ye maybe because you have eat everything" vi skate jag tillbaka . Det verkar som att jag och Louis får åka och handla mat efter skolan .

"Im going to school now tell Harry to fix my bed " sa jag åt Niall " wait do you want me to drive you??" Frågade han men jag visste att om han skjutsade mig skulle alla hoppa på honom i skolan och jag kommer nog få många kommentarer bara för att jag satt i Harry Styles bil och för att min pappa ska gifta Signedagen Louis Tomlinsons mamma .

"Eh no thanks it is okey " Svarade jag fort . Jag tog på mig mina höga vita Converse tog min väska och gick fort ut genom dörren jag ville verkligen att den här dagen skulle gå fort .

När jag kom fram till skolan öppnade jag dem stora dörrarna och gick in och självklart glodde alla på mig som att jag var ett miffo

. Jag gick bara förbi alla och jag fick höra kommentarer som "omg look it is the girl who made Louis look like a idiot!" Eller "omg poor Louis if he most live with a pink head like her!" Den sista kommentaren skrattade jag lite åt eftersom att jag faktiskt hade rosa hår !.

När jag kom fram till mitt skåp sprang Medina ,Vanessa och Jai fram till mig "Hey how are you ?" Frågade Jai medan han gav mig en kram . Han hade sitt ljus bruna en puff som Niall och så hade han en rosa röd slinga i mitten .hehe det var jag som tvingade han göra slingan så att vi skulle matcha .

"It is okey I think" fast jag ljög jag ville spy för jag visste att Mandy och hennes häxor skulle komma när som helst och få mig på sämre humör än vad jag redan var i.

Och jag hade sååå rätt ! Där kom hon Mandy med hennes blonda hår och stora blåa ögon och bakom henne gick två ur snygga tjejer med brunt lockat hår och lika blåa ögon som Mandy hade jag mådde redan illa .

Vanessa tog tag i min axel och viskade "det är okej var bara tyst " hon viskade på svenska så att ingen skulle förstå . Desto närmare dem kom desto hårdare höll hon i min axel för hon vet att om hon släpper mig kommer jag gå fram till den där bitchen och jag kommer inte sluta slå henne förrän allt hår på hennes huvud är borta och alla hennes rosa fake naglar är brutna!

"OMG look at the bitch !!" Sa Mandy och alla bakom henne började skratta "who do you think you are?!?" Frågade hon mig med sin fakade röst "wth have i done to you ?!?" Frågade jag henne irriterat och jag kände hur Jai tog min hand

"Hahaha omg what?!?! You first break Louis image because no wan like him now when he is you're stepbrother two you first gave Harry a drink to make him dizzy and fall for you because is no chance that some guy fall for you and then we have three you break Harry's heart !!! You are a bitch and no wan likes you go and fuck someone or die no wan would care!!!!!"

Det sista skrek hon ut hon skrek ut det så att alla kunde höra henne. hennes röst ekade i mitt huvud och det värsta är att allt hon sa var sant .

Jag hade sabbat det för Louis eftersom att ingen i skolan gillar han nu när hans nya styvsyster är idioten med rosa hår japp för dem flesta är jag känd som "the girl with pink hair "

. Harry då det var ju också skit sant jag hade på något sett fått honom att falla för mig och sen bara lämnat honom när han bad mig att stanna .

För första gången på 3 år hade mina vänner slutat lita på mig det visste jag eftersom att Vanessa styrka hade lämnat mina axlar och jai's hand hade släppt taget om min .

Alla skrattade även nördarna som inte oftast hade någon att skratta åt eftersom att det var dem alla pekade på och garvade åt.

Det var bara jag här jag var ensam i ett stort svart hål men som man säger ett hus står inte stadigt med 1 pelare det måste vara jämt och just nu var jag inte det jag var så ojämn som jag bara kunde bli . Jag höll på att falla , att falla hårdare jag någonsin gjort .

Jag kände tårarna dem kom nu och jag kunde inte göra något för att hindra dem . Jag tog upp telefonen och sprang mot toan . Lärare såg mig det såg mig tydligt men varför skulle dem ha tid att fråga vad som hade hänt . Det hade ingen , ingen hade någonsin tid .

Jag öppnade toa dörren och låste in mig jag satte mig på toa locket och gick in på mina kontakter jag ringde Louis för att hämta mig men självklart svarade han inte han hade inte heller tid .

Jag tvivlade först men gjorde det ändå jag slog in Harrys nr och efter 3 långa signaler svarade han

H:Hey is everithing okey ? Frågade han med en orolig röst

F: Harry can you pick me up from school pleas?" Frågade jag ned en darrig röst och man kunde höra att jag grät

H:ya of course " sa Harry fort och la sen på

Jag satt där . Jag satt som en fånge i ett fängelse . Jag satt där för rädd för att gå ut. Jag har alltid varit den starka som aldrig låtit någon sänka en men just idag var jag bara så svag att jag inte ens hade någon jävla kommentar .

20 minuter senare

Harry hade inte kommit än fast det tar 10 minuter att gå hit och han hade en bil jag började bli orolig varför var han inte här . Min första klass var matte och började för 15 minuter sen.

Jag ställde mig upp och tog fram telefonen och skulle precis ringa Harry när jag hörde något från skolans högtalare " Can miss Olsson come to principal's office !" Sa rösten

VAFAN har hänt nu tänkte jag och glömde helt bort Harry

VAD KOMMER HÄNDA PÅ REKTORNS KONTOR HAHAHA VET REDAN VAD SOM KOMMER HÄNDA MEN DET BLEV FÖR LÅNGT SÅ DER KOMMER I DEL 2!!!

___________________________________________________________________

Wow det gick ju bra eller ?? :*

//sabina

Min nya storebror är en TOMLINSON?!?Where stories live. Discover now