kapitel 12 del 2

1.1K 32 3
                                    

DET HÄR KAPITLET HAR VANESSABKJ23 HJÄLPT MIG MED HON ÄR MIN BÄSTIS OCH KAN NI SNÄLLA FÖLJA HENNE HON ÄR JÄTTE GULLIG!!

12 DEL 2

När'jag kom upp till rektorns kontor visste jag inget vad jag skulle få skit för nu men det gjorde inte mycket jag hade tankarna på annat håll ändå.

jag knackade på rektorns dörr och han öppnade fort " Hi miss Olsson good that you came so fast we have to tel you somthing " sa min rektor oroligt " eh we?? " mumlade jag mest för mig själv medan jag gick in i det lilla vita rummet .

när jag kollade mig omkring såg jag en ganska stor och muskelös man med en svart T-SHIRT och svarta jeans . Han kllade oroligt på mig " can I help you?" frågade jag kaxigt " yes Felicia you have to go with me" sa han lika oroligt vafan var det här F.B.I eller " where do you want me to go? frågade jag riktigt förvirrat jag menar en okänd man säger till dig att följa med honom skulle du ha gjort det eller?

"I am Paul Haggins one Directions bodyguard and you have to come with me to the hospital" sa han och jag visste direkt vad som hade hänt . jag fick en stor klump i magen och det började göra ont " it is Harry is it ?" frågade jag fast jag redan visste svaret.

Det var jag det var mitt jävla fel det var fan jag som ringde honom för att komma och hämta mig allt var jag allt var mitt fel varför ringde jag honom ? varför var jag tvungen ?

"pleas Felicia calm down " sa min rektor som lotsades förstå och veta precis allt men på riktigt fattade inte ett skit.

" STOP SAY THAT I DONT WANNA CALM DOWN YOU DONT KNOW ANYTHING I LOVE HARRY OKEY!!" va av alla saker att skrika ut på personen jag inte ens får skrika åt skriker jag att jag älskar Harry även fast jag inte ens har vågat erkänna det för mig själv .

Rektorn backade bak och stod bara där som om han väntade på att paul skulle fixa allting " Pleas Felicia i know it is hard im really sad to but we can go to the hospital but there is really much fans there so we have to take my car" sa han och jag visste direkt att han var dum i huvudet jag menar han säger att vi måste ta hans bil vad trodde han att vi skulle ta min som fan inte finns eller?

jag svarade inte utan gick bara ut och följde efter Paul . När vi kom ut stod alla där inklusive häxan och hennes två kråkor . Det var riktigt mycket folk på parkeringen typ hela skolan och jag antar att alla vet vad som har hänt .

När vi kom närmare folk massan såg jag Louis och Eleanor . Jag sprang fram till honom och han tog sina armar runt om mig och kramade mig riktigt hårt och jag visste att han skulle börja gråta som jag .

han kollade på mig och sa " it happen when he was in his car it was a car accident and he is at the hospital" viskade Louis fram och då sprak det för mig jag började stor gråta och kunnde inte sluta Louis kysste min panna och vi stod där i typ 3 minuter och jag fick höra kommentarer som " you are a really bitch what if Harry die !?! " eller " omg i wold love you to die and Harry to be alive!!" .

Alla skrek och Louis släppte mig och Eleanor tog över jag tror seriöst jag behöver en tjej kram i det här fallet.

MEDINAS P.O.V

Jag gick fram till parkeringen för att jag hade hört alla skrika och springa dit . När jag kom fram såg jag Vanessa och Jai stå där jag gick fram till dem och frågade Vanessa " Vad har hänt"? Hon kollade på mig som om jag var galen .

"Det är Harry han e jo han var med i en bil olycka och ligger på sjukhus" viskade Vanessa fram
"Stop talk on swedish!" Sa Jai irriterat vad var hans problem ?.
Jag såg bitchen stå där och skrika skit åt Felicia så jag gick fram till henne.

"WTF is you're problem live her alone !!" Skrek jag i hennes ansikte "she maybe killed Harry!" Skrek hon lika högt tillbaka "YOU ARE THINKING SO WRONG IF YOU DIDENT BITCH UP AT HER SHE WOULDENT BE SAD AND CALL HIM YOU ARE THE REASON IF HE DIE YOU ARE A FUCKING SLUT AND EVERYWAN HATES YOU , YOU DONT DESERVE TO LIVE YOU SHOLD FUCKING DIE AND NOT HARRY!!!!" Skrek jag till henne och jag har aldrig skrikit så högt i hela mitt liv.

Alla vände sig om och kollade på oss och det var då jag kände det Mandy örfilade mig! Jag vände mig om och kollade först bara på henne och sa "you should listening to me!" Viskade jag innan jag boxade henne i ansiktet och hennes näsa började blöda!

Jai och Vanessa dog av garv och det gjorde jag med "OMG my noseeeeee!!!" Skrek Mandy och sprang där ifrån med hennes två finnar bakom henne som sprang efter som galningar. Vanessa fortsatte att garva medan Jai gav mig High-5 .

"Should we go to Felicia ?" Frågade jag " no i think is better if she go to the hospital alone" svarade Vanessa som fortfarande var röd i ansiktet av allt skratt.

LOUIS P.O.V

Jag visste inte vad jag skulle göra jag släppte bara Felicia och lät Eleanor ta över eftersom jag grät för mycket . Jag försökte leka stark, vuxen ,modig men det gick inte allt bara sprack .

Eleanor försökte lugna ner Felicia hon var verkligen ledsen hon trodde seriöst att allt var hennes fel men det var inte det eftersom att Harry var bara på fel ställe i fel tidpunkt det var ingens fel Gud ville att det skulle bli såhär Gud kanske tycker att Harry är speciell som jag tycker att han är och vill kanske ha honom som en ängel.

Han kommer alltid att vara min ängel men jag bad , jag bad till Gud att låta honom stanna ett litet tag till iallafall vi skulle sakna han för mycket , alla fans skulle bli galna hans mamma och syster Gemma skulle bli förkrossade och Felicia hon skulle bli deprimerad som jag.

Paul tog i min axel för han märkte att det blev för mycket för mig så han puttade in mig i bilen och Felicia O h Eleanor också. Felicia la sitt huvud i mitt knä medan jag smekte hennes hår Paul körde och Eleanor satt där fram bredvid honom.

I SJUKHUSET
____________

När vi kom fram till receptionen sa Paul "styles " och visade upp hans körkort . Kvinnan sa att vi skulle gå till rum nummer 256 och att vi bara kunde stanna en liten stund. När vi kom fram till rummet kollade jag på Felicia som var helt krit vit i ansiktet . Jag tog hennes hand och öppnade dörren .

FELICIAS P.O.V

Jag grät , jag grät hela vägen till sjukhuset och kunde inte sluta men när vi kom fram till hans dörr slutade tårarna rinna , det var nästan som att dem tog slut eller så hade jag bara insett att det här var sant och att tårarna inte skulle ta mig någonstans i det här fallet.

När vi kom in i rummet stod alla killarna där plus Harrys mamma hans syster Gemma min pappa och Nicole . Jag sket i att hälsa jag bara ställde mig i ett hörn och blundade jag ville inte öppna ögonen jag ville inte . Om det här var sanningen ville jag inte veta om den . JAG VILL INTE!

Skrek jag för mig själv . Jag gjorde det ändå jag öppnade ögonen och kollade mig omkring och då såg jag det , jag såg det jag inte ville se . Det var Harry min Harry som jag hade skrikit på men samtidigt kysst , Harry som är med i 1D världens största band, Harry som nu höll på att dö på grund av mig.

Tårarna rann dem rann som aldrig för och jag började hyperventilera jag kunde inte få in luft hur mycket jag än andades det gick inte , det gick bara inte.

Pappa kom fram till motocross kramade om mig . Sen kom Harrys syster och viskade i mitt öra " it is okey love it is okey" hon kramade mig och sen gick ut alla kramade mig och viskade gulliga saker till sist kom Harrys mamma "Babe dont cry everything is gonna be okey " set him sa ville jag tro på men hon stod själv där och grät medan hon kramade mig så jag trodde henne inte riktigt.

När alla hade gått och lämnat mig ensam med Harry kom en sjuksköterska in och sa "you most go now or if you are over 18 can you stay over the night " jag ljög jag sa att jag var 18 hon nickade och gick ut ur rummet.

Jag satte mig på stolen bredvid Harrys säng . Jag tog hans hand i min och pussade den " I'm so sorry Hazz I'm sorry if you die I gonna take my life I promise , I want to be with you I love you Harry and we gonna be together forever even if you die you gonna be my angel and I yourse I gonna take my own life if I need " viskade jag

Det var då det hände hans maskin började pipa och han började öppna ögonen försiktigt , han darrade som om han hade sett ett spöke och jag tyckte synd om honom men jag visste inte vad jag skulle göra .

"Omg Harry pleas stay here now pleas dont go again" sa jag medan tårarna rann "Babe im here i dont gonna go " viskade han svagt tillbaka

"Harry you now the kiss , i know i tell you it dont mean anything but it dose it means everything to me Harry I love you pleas don't live me pleas" sa jag så högt jag kunde . Harry tog hans hand och torkade bort mina tårar "I love you to" visade han . Jag vet att det var fel tillfälle men jag gjorde det han förkänar att veta hur mycket han betyder för mig så jag kysste honom och han kysste tillbaka .

När vi hade hånglat klart sa han " I freezing can you lay down with me" frågade han som ett litet barn men jag gjorde som han sa jag tog av mig skorna och kollade igenom hans väska som låg på golvet .

Det låg en av hans vita tröjor där så jag tog av mig min skoluniforms kavaj och blus och tog på mig hans tröja. Försiktigt kröp jag under täcket och la mig bredvid honom. Jag ville inte skada honom.

Han lutade sitt huvud på mina bröst och jag lekte med hans fina bruna lockar det var så gulligt.

___________________________________________________________________

OMG vad dåligt kapitel förlåt snälla och det var skit långt OMG förlåt

Det var skit dåligt jag lovar att nästa blir bättre kommentera vad ni tyckte !! :*


//sabina :(

Min nya storebror är en TOMLINSON?!?Where stories live. Discover now