Kapitel 13

1K 27 5
                                    

HEEJ ALLA ! KAN NI SNÄLLA KOMMENTERA OCH SÄGA VILKA DAGAR NI TYCKER JAG SKA UPPDATERA PÅ SÅ ATT DET BLIR LÄTTARE FÖR ER OCH FÖR MIG ? :)

SNÄLLA KIKA MIG PÅ: Sabina.h.sh. Eller min andra sabina.h.2001

:)

FELICIAS P.O.V

Vi låg där en stund bara för att ta in vad som hade hänt jag menar jag är en värdelös person först får jag Harry Freaking Styles att hamna i en bilolycka och sen kommer jag till sjukhuset för att hångla med honom vad är mitt problem??.

Det är en massa fans utanför sjukhuset och om man kollade ut genom fönstret ser man en hel flock med människor . Dem flesta gråter medan dem andra är arga. Antagligen på mig men också på bilskaföregn .

Det var ju nog mitt fel även fast alla sa att Harry bara var på fel plats vid fel tillfälle men det var ju jag som ringde honom och ifall jag inte hade ringt hade han stannat kvar hemma och jag hade tagit en taxi hem och hamnat i bilolyckan och inte Harry!

Jag började darra igen och gråta . Harry märkte det för jag kände hur han tog tag i min hand och började gråta med mig "pleas love don't cry you make me cry it wasn't your fall babe pleas stop" viskade Harry fram medan han grät men samtidigt var hans ögonlock stängda .

Jag kollade på honom jag bara låg där och kollade på hans fina ansikte och tänkte , jag tänkte på varför Gud ville ha det så här varför ville han att Harry skulle dö .

Det kunde ju varit tvärt om att han ville att Harry skulle dö för att jag skulle få lida och ta livet av mig för det skulle jag verkligen jag skulle ta livet av mig jag lovade mig själv det och det värsta var att jag lovade Harry också och jag tänker inte svika honom.

Han bara låg där , han låg där som om inget hade hänt medan han såg ut att något riktigt farligt hade hänt , han låg där som om allt var helt okey medan man såg på hans ansiktsuttryck att han var liv rädd för vad skulle hända .

Han höll ett stadigt tag i min hand och släppte inte han bara föll även om det såg ut som om han sov dämpades inte taget han höll som om det var mellan liv eller död . Harry var min ängel det var bara jag som inte la märket i det tidigare .

Jag försökte stänga ögonlocken och somna men det gick bara inte kanske för att klockan bara var 5 på eftermiddagen men ändå . Jag låg kvar i sjukhussängen och lekte med Harrys lockar dem var så mjuka och sköna.

Jag vill egentligen resa mig upp och springa där ifrån , springa dit mina ben tog mig, springa så långt det bara gick för jag ville bort från den här planeten . Jag ville bort från häxan och hennes 2 medhjälpare , jag ville bort från pappa som visst alltid var där för mig men som alltid trodde han visste allt, jag ville bort från Nicole hur mycket hon än försökte komma in i mitt liv fungerade det bara inte och värst av allt jag ville inte vara här när doktorn skulle komma och berättat hur Harry låg till.

Jag menar visst vill jag dö jag tror på att döden drar med sig mer lycka än livet men jag ville liksom inte att Louis skulle stå på min begravning och säga "Felicia im so sorry that my fans killed you because of Harry" för jag tror seriöst det skulle kunna hända om man tänker efter.

Jag ville bara att allting skulle vara som vanligt . Om inte pappa hade träffat Nicole skulle inget av det här hänt men då skulle jag förstås inte träffat Harry men då skulle han inte hållit på att dö.

Hmm undra om det går att bo på mars ? Äh nä om det skulle fungerat hade väll någon ensam dåre som jag redan prövat.

Jag ville resa mig upp för att ta min mobil men ville samtidigt inte väcka Harry för han såg ut att sova så fridfullt .

Min nya storebror är en TOMLINSON?!?Where stories live. Discover now