OBS ! INNEHÅLLER SVORDOMAR ! OCH FÖRLÅT FÖR STAVFEL PALLADE INTE LÄSA IGENOM
Det är lätt att älska någon som har sårat dig men som du aldrig ser
Det är lätt att älska någon som har sårat dig men nu inte finns kvar
Men det går inte att älska någon som sårat dig som du se varje dag
FELICIAS P.O.V
Det hade gått exakt 20 dagar sen Harry kysste en annan idiot , sen han krossade mitt hjärta , sen han förstörde mitt liv , men viktigast av allt sen vi gjorde slut.
Jag låg i mitt rum . Jag hade inte gått ur sängen i hela 20 dagar bara för att gå på toa eller ta huvudvärkstabletter .
Det kändes uselt du vet att bara veta att personen du älskade snarare älskar bara inte tycker att du duger . Ingen fattade Medina var ute med sin nya pojkvän och jag har inte ens fått träffa honom men det är ganska skönt för jag vill inte se dem suga på varandras ansikten ändå. Vanessa har varit här ganska ofta men inte tillräckligt. Och Jai . Ja han har också varit här och mord hotat Harry men det får mig inte direkt att bli glad igen så a.
Det var måndag idag men jag anmälde mig sjuk . Pappa var på affärs resa i Japan i 2 veckor så jag var hemma själv med Nicole eftersom att Louis inte kom hit efter jag kallat dem alla idioter.
Nicole och pappa vet självklart om vad som hände och jag tror att alla killarna är medvetna om vad Harry hade gjort och var nog ganska arga på honom eftersom jag hört att dem sakta men säkert börjat glida isär.
De gjorde så ont. Att bara veta att medan du just i den här sekunden ligger i din säng och tänker på personen du älskar kan just den personen ha någon annan i sängen .
Jag hade fått nog av allt . Nicole är skön och försöker få mig på bättre humör men det går bara inte eftersom varje gång du tror att allt ordnat sig och du kommit över honom så ser du en bild På honom med en annan tjej och då får du tillbaka känslan , just den känslan som säger att du absolut inte kommit över honom. Det är just den känslan jag ville undvika .
Och den känslan skulle nu ta slut!
Jag klev upp ur sängen och satte på mig rivna jeansshorts och en vit pösig tröja med en tiger på som hade en keps på sig där det stod "meow" tröjan var riktigt stor så jag stoppade in den i shortsen när jag kom på att den var Nialls . Jag visste inte vad den gjorde i mitt rum men jag var för lat för att tänka.
Jag tog på mig min svarta skinnjacka och mina svarta DR.Martins . Jag gick ner för trapporna och ut ur huset.
Jag tog ut mig mina bruna pilot Rey ban's ur min MK väska och satte på mig dem för att ingen skulle känna igen mig.
Jag gick ner till det närmaste Apoteket och gick in.
Jag gick till hyllan med huvudvärks tabletter . Jag tog ett paket med vanliga alvedon , ett paket med Ipren , ett med smärtstillande sen såg jag paketet med pillerna Harry hade använt mot hans rygg smärtor .
Jag gick till kassan och betalade dem 4 paketen och gick sen ut ur Apoteket .
På vägen hem såg några fans som kom mot mig och frågade om bilder men jag tog inga eftersom att jag inte var känd jag hade bara turen (sarkastisk) att vara syster till en idiot .
När jag kom hem sprang jag upp till mitt rum och satte mig på sängen med alla burkar framför mig. Jag tog min iPad och gick in på Twitter . Jag gick in på hastags och skrev #FeliciaIsAHoe och där kom det upp flera hastags där det t.ex stod #Feliciagoanddie #fuckFelicia #feliciatakeyourlife .
ESTÁS LEYENDO
Min nya storebror är en TOMLINSON?!?
FanficVad händer när Felicia's pappa träffar en ny kvinna och gifter om sig med henne och Felicia måste flytta ihop med sin stora idol som snart blir hennes nya styvbror?. Kommer dem komma bra överens och kommer Felicia kanske falla för någon av dem andra...