2

34 2 2
                                    


      Ajunși la mine în sfârșit bag berile în congelator și mă întorc în sufragerie pentru ca Taky mă așteaptă și vreau să ascult cât mai repede melodia mea preferată. În sufragerie Taky stă întins pe covor în boxeri și cu hainile  aruncate în colțul camerei. Are nuanța pieli albă dar nu foarte albă și pentru fața lui de puști are corpul foarte bine format, cal puțin așa cred eu. Pătrățelele lui sunt super iar părul lui care îi acoperă în mare parte ochii, parcă sclipește în lumina becului. Mă observă că mă uit la el dar nu îmi retrag privirea, ba din contră îl privesc direct în ochii.

     Taky:-Sper că nu te deranjează că stau în boxeri.

     Cail:-Nu. Chiar de loc.

     Taky:-Mă bucur. M-am învățat să stau complet gol dar am preferat să păstrez boxeri momentan, chiar dacă nu e așa de plăcut.

     Sa ridicat și s-a așezat pe canapea iar privirile noastre s-au întâlnit din nou.

     Cail:-Te deranjează dacă pun o melodie?

     Taky:-Atâta timp cât nu e o prostie, nu.

     Cail:-E melodia mea preferată sper să îți placă pentru că e posibil să o mai pun de câteva ori având în vedere că am luat bere.

     Mă dezlipesc de tocul uși și mă duc direct la combină și pun melodia "Eye of the tiger" iar apoi mă întorc în bucătărie și iau două beri din congelator, chiar dacă nu s-au răcit încă. Mă întorc în sifragerie și le pun pe măsuța de sticlă după care mă duc la singurul dulapior și iau din sertar pachetul de țigări și o brichetă. Mă așez lângă Taky și desfac sticlele de bere cu bricheta după care mă ridic și mă îndrept spre balcon cu berea, țigările și cu bricheta în mâinile mele.

     Cail:-Fumezi?

     Îl întreb pe Taky înainte să ies din cameră.

     Taky:-Da.

      Se ridică și vine spre mine. Deschid ușa și ies afară, stau la etajul 13 care e ultimul deci am o priveliște minunată. Vântul răcoros al nopți de vară e perfect, dacă ai uita pentru câteva secunde că ești pe balcon ai simți cum zbori. Știu pentru că am pățit asta de câteva ori. Mă întorc cu fața la ușă și mă razim de balcon și îmi aprind țigara după care întind pachetul de țigări și bricheta lui Taky. Ia o țigară și o bagă în gură și încearcă să aprindă țigara dar  începe vântul să bată și nu reușește.

     Cail:-Aprinde cu țigara mea.

     Se uită câteva secunde la mine iar eu pun țigara în gură și trag un fum. Scot fumul dar țigara o las între buzele mele. Se apropie de mine privindu-mă în ochi pentru câteva secunde iar apoi întrerupe contactul cu ochi mei pentru aș aprinde țigara. După ce o aprinde și trage un fum îmi suflă fumul în față.

      Taky:-Îmi placi.

     Scoate țigara lui și a mea din gură și mă sărută apăsat. Îl cuprind cu o mână și îl lipesc de mine răspunzândui la sărut. Deschidem amândoi gura lăsând limbile noastre să se bucure una de cealaltă. Gustul de tutun și mentă mă face să îi explorez toată gura dar rămân fără aer și opresc sărutul. Îmi iau țigara și trag un fum după care îmi lipesc buzele de ale lui și elimin fumul în gura lui el trăgândul iar apoi eliminândul în aer. Iau mâna de pe el și beau aproape jumătate de sticlă de bere după care mai trag un fum și arunc țigara în borcanul din colțul balconului care e pe jumătate plin cu chiștoace.

      Cail:-Și mie îmi placi. Momentan.

     Mă uit la el cum fumează și bea bere.

     Taky:-Cum, momentan?

Doar noi doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum