Mă omoară picioarele dar măcar pot să mă mișc cât de cât. Am avut noroc că terenul este lângă un râu, Taky m-a dus acolo și ne-am băgat picioarele în apă până la paltalonii scurți. Era foarte rece dar mi-a vindecat cât de cât picioarele, nu cred că aș fi putut să alerg azi dacă nu aș fi băgat picioarele în apa rece. Dimineață m-a omorât Taky, ma pus să fac la fel ca ieri, mă bucur că nu lucrez azi că eram terminat dacă trebuia să mă plimb și să așez cărți. Nu cred că scap oricum, la cum îl știu pe Șiro probabil că voi avea toată ziua de așezat cărți, e o putore și jumătate. Mă bucur că mâine am zi liberă de la alergat, Taky a spus: "Nu mă interesează dacă nu poți alerga sau măcar să te târâi. O să alergi două zile la rând iar apoi o pauză de o zi. Și dacă vrei să renunți nu îți permit." Era așa de înspăimântător, nici nu știu ce l-a apucat, poate așa este el până la urmă nu îl cunosc. Cu toate că ne-am sărutat... Mi-a placut... Mai vreau.Mă ridic din pat cu gândul de a merge la baie dar soneria începe a suna și o las baltă mergând să deschis ușa. Dau de Taky în fața uși...gând la gând cu bucurie...
Cail:-Intră.
Îmi lipesc spatele de perete trăgând ușa după mine lăsându-l pe Taky să intre.
Cail:-Vrei ceva de băut?
Taky:-Nu, mulțumesc.
Cail:-Ok. Așteaptă să îmi iau o bere.
Mă duc direct la frigider și iau o sticla de bere pe care o desfac și mă întorc în living așezându-mă lângă Taky.
Taky:-Am în seara asta un concurs de alergat, vrei să vii?
Cail:-Dacă o să mă lase picioarele ca să merg, desigur.
Taky:-Nu te mai moțăii ca o muiere și hai.
Cail:-Fie. Unde se ține?
Taky:-Ai să vezi diseară.
Cail:-Ok! Domnu' secretos.
Are ceva în privire dar nu știu ce, oricum nu cred că e cazul să mă speri sau ceva, așa că o las baltă. Beau o gură de bere dar parcă lipsește ceva...hmm, știu!
Cail:-Țigară!...ups...
Taky:-Vreau și eu.
Cail:-Bun. Hai în balcon.
Ne ridicăm și Taky merge direct în balcon, eu mă duc la dulăpior să îmi iau țigările dar când deschid saltarul ce să vezi? Nu mai am țigări, mă întorc roatan-prejur și ies pe balcon.
Cail:-Am rămas fără țigări.
Taky:-Am eu.
Scoate din buzunar pachetul cu țigări și își aprinde una.
Cail:-Îmi dai și mie?
Taky:-Desigur.
Îmi întinde pachetul și iau o țigară după iau bricheta tot de la Taky și îmi aprind țigara trăgând puternic din ea. Mă dau lângă Taky care se răzăma de balcon eu făcând la fel. Țigara o fumez în liniște, nici unul din noi nu spune nimic, îmi termin și berea în liniște și dau să intru în casă pentru că deși e miezul zilei, vântul bate destul de puternic și e cam frig, dar nu apuc să ajung la ușă căci Taky mă trage spre el lipindu-și buzele de ale mele invitându-mă la un sărut, pe care îl accept cu plăcere. La scurt timp ne oprim pentru o gură de aier dar nu durează pentru că îmi duc brațele în jurul gâtului și îl trag într-un sărut dar de această dată folosind limba. Taky mă mușcă ușor de limbă făcându-mă să las un mic sunet de plăcere și durere să îmi părăsească buzele. Opresc sărutul pentru a mă uita în ochi lui, sunt superbi...
Taky:-Pentru ce a fost asta?
Cail:-Tu ești cel care m-a sărutat prima oară.
Taky:-Ăla a fost pentru țigară.
Cail-Iar a meu pentru că am vrut și am putut.
Taky:-Și mai vrei unul?
Cail:-Ași putea să te sărut pentru ore întregi, dar "cineva" m-a pus să alerg prea mult iar acum mă omoară picioarele și vreau să mă întind.
Mă întorc din nou cu spatele la el dar nu înainte sâ îi las un mic pupic și mă duc direct la canapea așezându-mă. Taky vine și îmi ridică picioarele ca să se poată așeza pentru că m-am întins pe toată canapeaua, acum picioarele mele stau în poala lui. Îmi închid ochii și simt cum durerea de la picioare dispare încet, se pare că aveau nevoie doar de căldura emanată de corpul lui. Îi simt privirea pe pielea mea dar nu deschid ochii, stau și mă bucur de moment.
Momentul a durat prea mult pentru că am adormit iar Taky nu mai este aici și îmi este frig. Mă uit la ceasul de pe perete care indică ora 16:13. Încă e devreme dar oare la ce oră e concursul? Eeeh o veni Taky și m-a lua când e să plecăm așa că mă ridic a lene de pe canapea și mă trântesc în pat adormind instant.
Taky:-Cail! Cail!
Off așa de bine dorm, îl ignor adormind la loc, proastă alegere. Simt cum îmi trage plapuma de pe mine iar în următoarele secunde pielea mea fină și fierbinte face contact cu apa rece ca gheața, cel puțin asa s-a simțit. Mă ridic speriat din pat și dau de Taky care râde în ultimul hal.
Cail:-Ai înebunit?
Taky:-O să întârziem dacă te mai moțăi mult.
Cail:-Hmmm!!! Of stai să fac un duș fierbinte pentru că îmi este frig.
Taky:-Nu este nevoie.
Cail:-Dar o să îngheț așa.
Taky:-Dacă te schimbi și te îmbraci cu haine uscate nu o să mai îngheți, și asta e exact ce o să faci.
Cail:-Fie.
Mă duc la dulap și mă uit la hainele pe care le am frumos așezate. Mă decid să îmi iau boxeri negri, o pereche de blugi gri și un tricou tot gri dar cu imprimeul trupei ACDC negru. Mă dezbrac complet și mă duc în baie ștergându-mă cu un prisop în locul unde pielea mea a făcut contact cu apa aruncată de Taky, iar apoi mă întorc în cameră unde dau de Taky care se holbează la jucăria mea.
Cail:-Nu ai alt ceva mai bun de făcut?
Taky:-Nu.
Îmi răspunde sec dar fără să își mute privirea. Simt cum începe fața mea să ardă, dar nu e din cauză că aș fi nervos sau ceva, chiar din contră...îmi place. Mă duc la dulap și mă îmbrac încercând să ignor privirea lui deși e destul de greu.
Nu îmi place cartea...probabil am să renunț la ea dacă nu o să vină inspirația curând...
CITEȘTI
Doar noi doi
RomanceEste o carte Yaoi. Sper să vă placă, e prima de acest gen. Lectură plăcută. Pupici