11

12 2 4
                                    

     Dau să deschid ușa dar Taky mă prinde de mână, îmi întorc rapid privirea spre el și îl văd agitat și un pic roșu la față.

     Cail:-Ești bine?

     Nu spune nimic, are privirea fixată în pământ.

     Cail:-Vrei să mergem în alt local?

    Taky:-Nu!

     Cail:-Atunci ce ai?

     Taky:-Fadi...

     Mă uitla el.... dar de ce dracu se comportă ca un copil la prima sa relație? E drăgălaș cumva dar și foarte enervant.

     Cail:-Ce e cu Fadi?

     Taky:-Îmi este frică, oarecum, de cum va reacționa...

     Bine, ce s-a întâmplat între ei?

     Cail:-Stai calm, sunt și eu aici.

     Îi ridic privirea spre mine ca să îmi poată vedea zâmbetul meu, sper să se calmeze cât de cât. Îl iau de mână și intrăm înăuntru. În local este liniște ca de obicei. Masa la care am stat data trecută e liberă așa că ne ducem tot acolo. Nu e urma de Fadi, dar stiu că o să apară așa că aștept. Taky se așează lângă perete iar primul meu gând a fost să mă așez lângă el dar mă așez în fața lui.

     Cail:-Bei și tu bere?

     Taky:-Da...

     Răspunde încet abia auzindul, e un drăgălaș. O văd pe Fadi venind oarecum tristă spre noi, se așează lângă mine ne spunând nimic, îmi întorc privirea spre Taky dar nu apuc să îl privesc bine că Fadi îmi întoarce capul sărutându-mă. E nervoasă, îmi pot da seama după mușcătura  care a lăsat sângele să se scurgă încet din buză. Mă îndepărtez de ea pentru a o privi în ochii.

     Cail:-Va trebui să te stăpânești de acum, m-am cam băgat într-o relație cu Taky.

     Fadi:-Serios?!

     Și se pare că i-au trecut toți nervii...se ridică de lângă mine și se duce la Taky  luându-l în brațe atât de tare încât Taky abea respira.

     Cail:-Nu mi-l sufoca! Încă nu am apucat să mă bucur de el.

     Fadi:-Normal! Trebuie să lași omu' să respire un pic. Adică uită-te și tu e atât de fericit încâ e mai roșu ca racul.

     Cail:-Sunt sigur că e vina ta nu a mea.

     Fadi:-Ce ai spus? Vina cui?

     Cail:-A ta! Aproape că l-ai omorât!

     Fadi:-Ba nu!

     Taky:-Terminați o dată!!!

     Ne întoarcem privirile spre Taky instant.

     Taky:-În cazul în care ați uitat sunt aici...

     Cail:-Normal că nu am uitat, cum am putea uita.

    Fadi:-Chiar așa, tu ești baza în momentul de față.

    Cail:-Chiar, de ce erai așa nervoasă amainte? Mi-ai cam lăsat gaură în buză.

     Fadi:-Vreți să beți ceva înainte? Eu a-și bea o bere.

     Taky:-Și noi.

     Fadi:-Simplă?

     Cail:-Da.

     Fadi:-Ok mă întorc... Se ridică și pleacă, îmi întorc privirea spre Taky care încă se uită după Fadi și care, din câte văd, este îngrijorat sau cel puțin așa pare.

Doar noi doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum